Sivu 1/1
TRX 350 1987 probleema
Lähetetty: 09 Loka 2006 23:50
Kirjoittaja Atc185s
Perheessä patarautainen Honda rautaiselta kasikytluvulta. Puhtia piisaa naapurinkin tarpeisiin ja käyntiin lähtee starttia hipaisemalla.
Ongelmana on kuitenkin moottorin sammuminen lämpiämisen jälkeen. Tämän jälkeen konetta on mahdotonta saada käyntiin edes hinaamalla ennenkuin moottori on jäähtynyt. Puola on tarkastettu, samoin polttoaineen saanti(tulppa kastuu reippaasti käyntiin hinkatessa).
Onko muita vastaavia kokemuksia aiheesta? Vekottimella on pulputeltu arviolta 4000km ja on kohtuullisen siistissä kunnossa.
Nyt pitäisi löytää ongelmaan ratkaisu, jotta pääsisi taas naatiskelemaan...
Otan kaikki vinkit kiitollisuudella vastaan.
Lähetetty: 09 Loka 2006 23:52
Kirjoittaja ATC
Helpoimmasta päästä vikoja, olisi tankin ilmareijän tukkeutuminen.
Lähetetty: 10 Loka 2006 09:38
Kirjoittaja Atc185s
Huohotus on tarkistettu. Se pelaa. Taitaa olla henkimaailman puolella, koska on tänään toiminut ilman ongelmia lämpimänäkin.
Lähetetty: 10 Loka 2006 09:44
Kirjoittaja Roosa999
Vaikka puola on tarkistettu, niin tuleeko tulpalle kipinää kun kuuma?
Tulppa saattaa kadottaa kipinän matkalle, kun kuumenee.
Itse melkein linkoaisin tulpan jätteenkäsittelyyn ja ostaisin uuden.
Lähetetty: 10 Loka 2006 10:04
Kirjoittaja MikaR
Hmm..
Tarkistappa venttilien välys
Saattaapi kuumana kantaa.
Lähetetty: 10 Loka 2006 17:36
Kirjoittaja Honda man
Väärän lämpöarvon tulppa, mulla teki -83 185cc Honda samaa.
Ainaki mulla toimi ku laitto eri lämpöarvon tulpan.
Lähetetty: 16 Loka 2006 22:09
Kirjoittaja Atc185s
Kiitoksia vinkeistä, pannaan asiaa tällä viikolla eteenpäin

!
TRX350:n ongelmat jatkuu, tiedätkö hyvän verstaan?
Lähetetty: 18 Joulu 2006 22:48
Kirjoittaja Atc185s
TRX350 vm 1987 käyntiongelmat sen kuin jatkuu vaan. Nyt sammui jo kylmänäkin, heti käynnistyksen jälkeen.
Puola siis tarkistettu kuten myös tulppa ja polttoaineen saanti. Venttiileitä ei ole vielä katsottu, kun piiputti jo kylmänäkin... Kenties vika CDI-boksissa?
Nyt kysynkin hyvää pajaa minne vekottimen voisi viedä. Brandtin kundit sanoi, että saattaa tulla tutkimus niin kalliiksi, etten halua moista kustantaa. Haussa onkin nyt kotipajan tyyppinen verstas, joka tietää mitä etsiä. Osia hommataan sitten mahdollisen tarpeen mukaan. Kiitos jo etukäteen!
Lähetetty: 18 Joulu 2006 23:57
Kirjoittaja MikaR
Hmm. Onkos tuossa mallissa magneeton ulkopuolista sensoria sytytykselle?
Elikkä magneeton ulkokehällä "peltiluiska" ?
Olen tavannut anturista johtuvia sytytys ongelmia.
On kyseessä induktio anturi. Ja mittausvirta AC.
Lähetetty: 19 Joulu 2006 19:58
Kirjoittaja Atc185s
Ohessa linkki räjäytyskuvaan, josta tosin huonosti näkee magneeton rakennetta. Ulkopuolella on kuitenkin pulssigeneraattori, mikä tuottanee sytytysvirtaa? Liekö tämä tarkoittamasi potikka?
Jälleen kiittäen!
Linkki:
http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp
Lähetetty: 19 Joulu 2006 20:45
Kirjoittaja MikaR
Sillähän se numerolla 4 oli. Aika kalliinpuoleinen tuolla. Kotimaastakin saat ostettua, vaikka käytettynä. Ei tarvitse olla samasta kamppeesta, kunhan kiinnitys ja johdot sopivat. Mitaa kuitenkin vanha ensin.
Lähetetty: 20 Joulu 2006 11:38
Kirjoittaja Atc185s
Kiitos, Meura!
Löytyisikö jostakin arvot, mitä pitäisi mittarissa lukea? Pannaan tänään mittaukseen...