Uusi rincon käyttäjä
Uusi rincon käyttäjä
Hei,
Olen varmaan poikkeuksellisen tarkka ihminen kun teen valintoja moottorillisiin kulkuneuvoihin, ja päädyin pitkän valintaprosessin tuloksena Honda Rincon 680:een. Hondan tunnettu laatu+4v takuu, riittävä voima ja ruisku+erillisjousitus veivät voiton.
Olen nyt ajanut 100km ja kestohymyn on mönkijä tuonut kasvoilleni. Mahtava harrasteväline, en usko että tulen katumaan m-kelkan vaihtoa mönkijään.
Oulun lähialueen mönkijät, jos tarvitte kaveria mukaan off-road reissuille, ottakaahan yhteyttä.
Olen varmaan poikkeuksellisen tarkka ihminen kun teen valintoja moottorillisiin kulkuneuvoihin, ja päädyin pitkän valintaprosessin tuloksena Honda Rincon 680:een. Hondan tunnettu laatu+4v takuu, riittävä voima ja ruisku+erillisjousitus veivät voiton.
Olen nyt ajanut 100km ja kestohymyn on mönkijä tuonut kasvoilleni. Mahtava harrasteväline, en usko että tulen katumaan m-kelkan vaihtoa mönkijään.
Oulun lähialueen mönkijät, jos tarvitte kaveria mukaan off-road reissuille, ottakaahan yhteyttä.
Mönkijällä voi ajaa aina
No
Terve tuloa! Ja kyllä Oulusta/lähiseudulta löytyy porukkaa tarpeeksi järjestämään ajoja. Kyllä he varmaan sut kohta toivottavat tervetulleeks.
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet 

Hyvän valinnan teit, itsellä on ollut jo kestohymy kolme vuotta ja 3700km Rinconilla. Muutoksina keulalla warnin vinssi ja puskuri, edessä highlifterin vahvemmat jouset, alumiininen pohjapanssari ja vakiokokoa olevat bridgestonen mudhooks extreme renkaat kesälle ja vakiot talveen. On se vaan niin ovela kampe
. jos tarvit tietoja/vinkkejä rinconiin niin pistä viestiä.

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
onko niiaus vähentynyt highlifterin jousien myötä?flyer kirjoitti:Hyvän valinnan teit, itsellä on ollut jo kestohymy kolme vuotta ja 3700km Rinconilla. Muutoksina keulalla warnin vinssi ja puskuri, edessä highlifterin vahvemmat jouset, alumiininen pohjapanssari ja vakiokokoa olevat bridgestonen mudhooks extreme renkaat kesälle ja vakiot talveen. On se vaan niin ovela kampe. jos tarvit tietoja/vinkkejä rinconiin niin pistä viestiä.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Hei
Niin kuuluu minullakin kun ei ole autoon verrattavat synkronipyörät Hondan vaihdelaatikossa. Ise olen tottunut vain laittamaan vaihteen reippaalla liikkeellä paikalleen ja sillä selvä. Sama ronklaus on säilynyt uudesta saakka. Tyhjäkäyntiä laskemalla voisi vaikuttaa, mutta täytyy muistaa että yksipyttyisten ongelma on sitten taas se että kone alkaa sammuilemaan alhaisilla kierroksilla.
"Anna hanaa vaan ja mutkat suoriksi": sano kartturi sokealle.
Niin kuuluu minullakin kun ei ole autoon verrattavat synkronipyörät Hondan vaihdelaatikossa. Ise olen tottunut vain laittamaan vaihteen reippaalla liikkeellä paikalleen ja sillä selvä. Sama ronklaus on säilynyt uudesta saakka. Tyhjäkäyntiä laskemalla voisi vaikuttaa, mutta täytyy muistaa että yksipyttyisten ongelma on sitten taas se että kone alkaa sammuilemaan alhaisilla kierroksilla.
"Anna hanaa vaan ja mutkat suoriksi": sano kartturi sokealle.
Mönkijällä voi ajaa aina
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- Noppeli