Uus Brute Force 750!

Keskustelua Kawasaki mönkijöistä.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Tietääkö joku, onko se toteutukseltaan kitkalevyillä vai mekaanisella kytkennällä toteutettu?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

Kitkalevyillä toteutettu vaijerilla ohjattu lukko.
wazzaab
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 03 Joulu 2006 10:57
Mönkijä:: can-am 650
Paikkakunta: Ähtäri

Viesti Kirjoittaja wazzaab »

Siis vauhdissa saa kytkettyä päälle ja pois :?: kuinkahan kuluvia nuo kitkalevyt :?: onko muuten täysin poiskytkettävissä , ettei niinkuin vanhemmanmallin catit jäi 30% lukkoo vaikka pois kytkee..

jos kayttöikää ja varmuutta löytyy niin kuullostaa parhaalta etuperä ratkaisulta mitä mönkkäri maailma tietää .
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Missäs katissa on kitkalevyt ja kytkettävä lukko?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
wazzaab
2WD
Viestit: 56
Liittynyt: 03 Joulu 2006 10:57
Mönkijä:: can-am 650
Paikkakunta: Ähtäri

Viesti Kirjoittaja wazzaab »

eikös lukko löydy 400 ylöspäin ei kaiketi kitkalukkoja .
eikös artic catin lukko oo sakara mallinen ( tiedä en tarkemmin mutta epäilen ), mutta etuperään kuulemma jäi vähän lukkoo jonka syyksi laittoivat hiukka raskaan ohjattavuuden , -08 on kuulemma korjattu että etuperä on 100% vapaa kun lukko on pois.
Maahantuonnin kaverin kanssa tuli nämä asiat catista puheeks.
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Ainakin mun 2005 mallisessa 500:Saa AC:ssä vapautui ja kiinnityyi mustavalkoisesti. Ei jäänyt mikään kanittamaan.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

wazzaab kirjoitti:Siis vauhdissa saa kytkettyä päälle ja pois :?: kuinkahan kuluvia nuo kitkalevyt :?: onko muuten täysin poiskytkettävissä , ettei niinkuin vanhemmanmallin catit jäi 30% lukkoo vaikka pois kytkee..

jos kayttöikää ja varmuutta löytyy niin kuullostaa parhaalta etuperä ratkaisulta mitä mönkkäri maailma tietää .

Kyllä voit vauhdissa kytkeä päälle ja pois. Tosin sitä joutuu kyllä pitämään päällä kahvasta, mutta ison veden takaa löytyy apu tähänkin kun viitsii sieltä sen vaan tilata.
Levyjen kulumisesta ei ole vielä mitään hajua, mutta eiköhän senkin tässä aika paljasta miten kuluu.
Omassa koneessa tuo lukko oli säädetty tehtaalla niin ettei menny kokonaan päälle, toisin sanoen levypakka ei puristunut tarpeeksi. Ja tämän säätäminen onkin sitten hiukan tarkempaa puuhaa koska liikeradat vivustossa perän päässä on todella pienet, eli väärin säädettynä jää päälle.



Parhaasta etuperän ratkasusta en tiedä kun mieltymyksiä on niin monia :)
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10879
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Tämä topikki ei pidä käydä "mikä on paras perä ja lukko" keskustelua. Menee nopeasti juupailuksi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

käsittääkseni catissa on myös levylukko :?:

oletko jänkä säätänyt lukkoa ylhäältä,alhaalta vai molemmista :D
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

tepa kirjoitti:käsittääkseni catissa on myös levylukko :?:

oletko jänkä säätänyt lukkoa ylhäältä,alhaalta vai molemmista :D
Ensin kiroilun siivittämänä alhaalta kunnes huomasin sen ylhäältä säätö mahdollisuuden.
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

jänkhä kirjoitti:
tepa kirjoitti:käsittääkseni catissa on myös levylukko :?:

oletko jänkä säätänyt lukkoa ylhäältä,alhaalta vai molemmista :D
Ensin kiroilun siivittämänä alhaalta kunnes huomasin sen ylhäältä säätö mahdollisuuden.
juup sama vika :lol: :lol:
Avatar
Highline
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 24 Maalis 2007 20:47
Paikkakunta: Uusikaupunki

Viesti Kirjoittaja Highline »

Tänään tuli ruisku bruteen 1700km 80h täyteen ja ei ole minkäänlaista vikaa ilmennyt...
Renkaat taitaa kesän jäljistä olla vaihdon tarpeessa.
onko jollain kokemuksia,millaiseksi brute muuttuu 27" tai 28" renkailla
tepa
6WD
Viestit: 845
Liittynyt: 09 Kesä 2004 00:20
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

molemmilla kummeilla laiskaksi :lol: :lol:
jänkhä
Tracks
Viestit: 1581
Liittynyt: 07 Maalis 2007 19:17
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

27" Mudlitellä olen nyt ajellu ja sopiva rengas ainakin omaan käyttöön, toki terävyys hiukan katoaa kikottimesta mutta toimii. Kenda BC sopii kans ihan hyvä rutkun alle.
MONTTU
2WD
Viestit: 26
Liittynyt: 09 Maalis 2007 23:45
Paikkakunta: PORVOO

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Laiska ja laiska, variaattoriin big wheel kitti niin ollaan taas aluella.
Teamin kitti 0203-2322 166€ All Rightissa.
KVF750
Vastaa Viestiin