no eihän tuo sitten liity suoraan öljyn kulutukseen\vähyyteen millään tavalla. noh. anyway (annan silti suurta kunnioitusta itse tehdylle remontille johtuipa se mistä hyvänsä). ite laitoin nyt viikonloppuna minun mielestä yliarvostetut castrolin öljyt koneeseen
http://www.motonet.fi/fi/tuote/593028/M ... ttinen-4-L, samaa mitä entinen omistaja oli käyttänyt ja hän sanoi (muistaakseni) myyntitilanteessa että kone ei ollut syönyt öljyä (uskon tietenkin täysin sokeasti edelleen rehellisyyden nimissä). katotaas miten käy

toisaalta ihan sama vaikka se tuon verran söisikin mitä nyt, mutta tosiaan en oo tottunu edes vähän öljyäsyöviin moottoreihin.
edit: niin ja vaikka oon lukenu netistä tästä moottorista melko paljon niin missään ei oo kyllä tullu esille että nimenomaan etupytyn ylikuumeneminen ois tyyppivika (voinhan olla puusilmä ja tietämätön)!, mut se on selvää että syyläri on mitoitettu liian pieneksi (eihän se liian iso voi ikinä ollakkaan jos keulaan mahtuu) ja ei saa olla yhtään tukossa jotta moottori ei mene ylikuumaksi ja pirun kuumanahan noi kaikki v2 koneet käy merkistä riippumatta.