Taas uusi Kawasakin omistaja
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Kerro nyt vähän yksityiskohtiaJambo72 kirjoitti:Juu tuli hommattua Kawasaki mönkkäri!

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
- de_Lortto
- 4WD
- Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa Mönkijä: Honda Rincon Skype: de_Lortto
Minkä mallinen?Jambo72 kirjoitti:Juu tuli hommattua Kawasaki mönkkäri!
Ride the red or stay home...
Kerro vaan lisää kawasta, ei ole porukassa kovin montaa kawakuskia.Jambo72 kirjoitti:Juu tuli hommattua Kawasaki mönkkäri!
Lisätietoja
Niin se Kawa on KVF 300 vm.00. Meinasin tehdä omakotitalon pihalla lumitöitä ja tietysti möyriä metsässä. Mönkkäristä löytyy vinssi keulalta.
Pohjan panssarointia olen miettinyt, hyviä vihjeitä/neuvoja otetaan vastaan.
Pohjan panssarointia olen miettinyt, hyviä vihjeitä/neuvoja otetaan vastaan.
Kyllä maalla on mukavaa!
Re: Lisätietoja
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=131Jambo72 kirjoitti:Pohjan panssarointia olen miettinyt, hyviä vihjeitä/neuvoja otetaan vastaan.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=1279
Tollaset löyty pikasella haulla

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
www.monkijat.com/veli-pekka
Löytyy kuvia pohjapanssarista ja muita mielenkiintoisia mönkimiskuvia. Tunnus sivulle on monkijat ja salasana on tepsa. Pohjamuovin kuvat löytyy toukokuun kuvista, ja pohjapanssari on mallia "poromies", eli erittäin iso ja koko pohjaa suojaava.
Löytyy kuvia pohjapanssarista ja muita mielenkiintoisia mönkimiskuvia. Tunnus sivulle on monkijat ja salasana on tepsa. Pohjamuovin kuvat löytyy toukokuun kuvista, ja pohjapanssari on mallia "poromies", eli erittäin iso ja koko pohjaa suojaava.
-
- 3WD
Kehukaapas hieman niitä Kawoja, hyvät omistajat! Miksi kannattaa hankkia, mikä noissa on parempaa kuin muissa? Jenkkien keskustelupalstoilta en paljoa pahaa sanottavaa niistä löytänyt (vaikkei paljon muistakaan merkeistä, heh...), seiskapuolikas vähän kiinnostaisi 

Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.