Halpaa kuittailua..
Halpaa kuittailua..
Sattuuko kellään olevan tietoa kuinka KFX700-06 "hihnantarkistusvalo" kuitataan??
Mr.MÖNKIÄ
brutessa:
1) penkin alla 2kpl 4 napaisia liittimiä (toinen harmaa ja toinen musta) ne kytketään ristiin.
2) sitten laitteeseen virrat päälle (hihnan valo vilkuttaa nopeasti).
4) variaattorin koppaan menevä johto irti (2-napainen, musta)
5) odotetaan 5sek valo rupeaa vilkkumaan hitaasti.
6) virrat pois ja liittimet kiinni ja penkin alta oikeinpäin.
en ota mitään vastuuta jos ei toimi/ rikkoo jotain, mutta noin nollasin brutessa.
-b-
1) penkin alla 2kpl 4 napaisia liittimiä (toinen harmaa ja toinen musta) ne kytketään ristiin.
2) sitten laitteeseen virrat päälle (hihnan valo vilkuttaa nopeasti).
4) variaattorin koppaan menevä johto irti (2-napainen, musta)
5) odotetaan 5sek valo rupeaa vilkkumaan hitaasti.
6) virrat pois ja liittimet kiinni ja penkin alta oikeinpäin.
en ota mitään vastuuta jos ei toimi/ rikkoo jotain, mutta noin nollasin brutessa.
-b-
Kaikki pitäs ite tehä!
-
- 4WD
- Viestit: 208
- Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
- Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön
Sama täällä...Jappa kirjoitti:Heh luin ensin että Kawasakin hinnantarkistusvalo![]()
![]()
![]()
Jappa

Seven months still to go...
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
Tuli tänään kateltua satulan alta noita piuhoja+liittimiä. En löytänyt sieltä tuommoisia ed.mainittuja mustaa ja harmaata ristiinkytkettävää liitintä? Eipä tuo valo vielä loimotakaan mutta vaan mielenkiinnosta...jr kirjoitti:Kyllä, sama operaatio.
Otin kuvan satulan alta http://kuvablogi.com/nayta/763799/ ,näyttääkö samanlaiselta kuin 750 brutessa?
jr kirjoitti:Tsekkaas näkyiskö noita mustaa ja harmaata liitintä missään vaihdekepin suunnalla, siellä alapuolella. Hiukan on erilainen penkin alapuolelta, mutta samat boksit ainakin.
No joo, siellä näyttäisi olevan semmoiset musta ja harmaa vierekkäin jotka mahdollisesti ristiin käyvät. Kokeilen sitten aikanaa kun syytä tulee...
Kiitoksia taasen!

En tiedä milloin joutuu kuittailemaan mutta aika kiukkuiselta tuntuu Bruten remmillä kytkevä variaattori. Oltiin eilen ekan kerran kunnolla möyrimässä "pahaa paikkaa". Alamäkiä, ojia ja nousuja....ja pimeetä kuin xxxxreijässä.
Pari kertaa ahtaassa paikassa kevyesti puuta päin kun Brute ei meinaa haluta nousta ojasta tai kivenkolosta ja sitten kun nousee niin tullaan vauhdilla...( voima ei lopu ).
Mukana ollut Grizzly tuli samasta paikasta sutimatta kuin sähkömoottorilla, samalla lailla pelasi myös oma vanha KQ. Kawurissa kun veto sitten tarraa ja uusi ruiskukone on tosi hereä niin lähtö on näyttävä ja sutimistakaan ei puutu. Korjaantunee opettelemalla.
Brute tykkää muutenkin vauhdikkaammasta päättäväisestä etenemisestä, jousituskin on jämäkämpi, parempi marssivauhdissa kuin möyrimisessä.
Suossa ajo on Kawasakin turhakkeella juhlaa; 28" AMS:t, pitkä alue päällä ja kaasu tiukasti puhjassa. Vauhti kun meinaa pudota niin ratista kun heittelee vähän slaalomia niin taas mennään. Välillä tuntui että suurin osa suosta on tilapäisesti taivaalla...
Pari kertaa ahtaassa paikassa kevyesti puuta päin kun Brute ei meinaa haluta nousta ojasta tai kivenkolosta ja sitten kun nousee niin tullaan vauhdilla...( voima ei lopu ).
Mukana ollut Grizzly tuli samasta paikasta sutimatta kuin sähkömoottorilla, samalla lailla pelasi myös oma vanha KQ. Kawurissa kun veto sitten tarraa ja uusi ruiskukone on tosi hereä niin lähtö on näyttävä ja sutimistakaan ei puutu. Korjaantunee opettelemalla.
Brute tykkää muutenkin vauhdikkaammasta päättäväisestä etenemisestä, jousituskin on jämäkämpi, parempi marssivauhdissa kuin möyrimisessä.
Suossa ajo on Kawasakin turhakkeella juhlaa; 28" AMS:t, pitkä alue päällä ja kaasu tiukasti puhjassa. Vauhti kun meinaa pudota niin ratista kun heittelee vähän slaalomia niin taas mennään. Välillä tuntui että suurin osa suosta on tilapäisesti taivaalla...
KVF750
Veikkaan että tuo ärhäkkyys johtuu juuri tuosta ruiskusta. Itse vaihdoin viime kesänä prätkää ja uusi on nyt ruiskulla, vastaa tosi herkästi kaasuun! Siitä on ollut monenlaista puhetta, että onko hyvä vai huono kun aiheuttaa etenkin hitaassa ajossa nykäisyjä. Ja vielä variaattorin kanssa se voikin olla mielenkiintonen!
Se on ruutan ominaisuus toi herkkä kaasu ja vaati kaasaripelin jälkeen vähän totuttelua, mutta kyllä siihen oppii ja hyvä se on. Sitä pystyy varmaan huollossa ainakin läppärillä säätämään. Näin ainakin omalla kohdallani tehtiin prätkässä ja muutos oli huomattava...siis parempaan suuntaan!

Se on ruutan ominaisuus toi herkkä kaasu ja vaati kaasaripelin jälkeen vähän totuttelua, mutta kyllä siihen oppii ja hyvä se on. Sitä pystyy varmaan huollossa ainakin läppärillä säätämään. Näin ainakin omalla kohdallani tehtiin prätkässä ja muutos oli huomattava...siis parempaan suuntaan!

-
- Noppeli
- Viestit: 3
- Liittynyt: 27 Loka 2009 20:31
- Mönkijä:: kawasaki kvf 750
- Paikkakunta: lappeenranta
Re: Halpaa kuittailua..
En tiedä muista, mutta tämä tepsi omassa 08 kvf 750ssä. http://www.youtube.com/watch?v=ejk3x6YSaDs. Kuittaus tapahtui minuutissa sen jälkeen kun harmaata liitintä etsitty kymmenen oluen ja neljän tunnin voimin 
