Halpaa kuittailua..

Keskustelua Kawasaki mönkijöistä.
Mr.mönkiä
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Kesä 2006 23:01
Paikkakunta: Nokia Kawasaki KFX 700

Halpaa kuittailua..

Viesti Kirjoittaja Mr.mönkiä »

Sattuuko kellään olevan tietoa kuinka KFX700-06 "hihnantarkistusvalo" kuitataan??
Mr.MÖNKIÄ
Barney
4WD
Viestit: 133
Liittynyt: 16 Loka 2005 17:14
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Barney »

brutessa:


1) penkin alla 2kpl 4 napaisia liittimiä (toinen harmaa ja toinen musta) ne kytketään ristiin.

2) sitten laitteeseen virrat päälle (hihnan valo vilkuttaa nopeasti).

4) variaattorin koppaan menevä johto irti (2-napainen, musta)

5) odotetaan 5sek valo rupeaa vilkkumaan hitaasti.

6) virrat pois ja liittimet kiinni ja penkin alta oikeinpäin.

en ota mitään vastuuta jos ei toimi/ rikkoo jotain, mutta noin nollasin brutessa.

-b-
Kaikki pitäs ite tehä!
Avatar
KVF
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 23 Loka 2007 23:04
Mönkijä:: Brute 650
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja KVF »

Sama konsti pätee ilmeisesti brute 650 :?:
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

Kyllä, sama operaatio.
Avatar
KVF
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 23 Loka 2007 23:04
Mönkijä:: Brute 650
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja KVF »

Hyyvä,joka päivä jotain uutta! :wink:
Avatar
Jappa
6WD
Viestit: 609
Liittynyt: 09 Kesä 2007 22:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Jappa »

Heh luin ensin että Kawasakin hinnantarkistusvalo :roll: :? :lol:

Jappa
LINHAI TOIMIII VARMASTI...
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti ;)
tähä ei käy mikään
4WD
Viestit: 208
Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön

Viesti Kirjoittaja tähä ei käy mikään »

Jappa kirjoitti:Heh luin ensin että Kawasakin hinnantarkistusvalo :roll: :? :lol:

Jappa
Sama täällä... :lol:
Avatar
KVF
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 23 Loka 2007 23:04
Mönkijä:: Brute 650
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja KVF »

jr kirjoitti:Kyllä, sama operaatio.
Tuli tänään kateltua satulan alta noita piuhoja+liittimiä. En löytänyt sieltä tuommoisia ed.mainittuja mustaa ja harmaata ristiinkytkettävää liitintä? Eipä tuo valo vielä loimotakaan mutta vaan mielenkiinnosta...

Otin kuvan satulan alta http://kuvablogi.com/nayta/763799/ ,näyttääkö samanlaiselta kuin 750 brutessa?
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

Tsekkaas näkyiskö noita mustaa ja harmaata liitintä missään vaihdekepin suunnalla, siellä alapuolella. Hiukan on erilainen penkin alapuolelta, mutta samat boksit ainakin. :)
Avatar
KVF
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 23 Loka 2007 23:04
Mönkijä:: Brute 650
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja KVF »

jr kirjoitti:Tsekkaas näkyiskö noita mustaa ja harmaata liitintä missään vaihdekepin suunnalla, siellä alapuolella. Hiukan on erilainen penkin alapuolelta, mutta samat boksit ainakin. :)

No joo, siellä näyttäisi olevan semmoiset musta ja harmaa vierekkäin jotka mahdollisesti ristiin käyvät. Kokeilen sitten aikanaa kun syytä tulee...

Kiitoksia taasen! :wink:
MONTTU
2WD
Viestit: 26
Liittynyt: 09 Maalis 2007 23:45
Paikkakunta: PORVOO

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

En tiedä milloin joutuu kuittailemaan mutta aika kiukkuiselta tuntuu Bruten remmillä kytkevä variaattori. Oltiin eilen ekan kerran kunnolla möyrimässä "pahaa paikkaa". Alamäkiä, ojia ja nousuja....ja pimeetä kuin xxxxreijässä.

Pari kertaa ahtaassa paikassa kevyesti puuta päin kun Brute ei meinaa haluta nousta ojasta tai kivenkolosta ja sitten kun nousee niin tullaan vauhdilla...( voima ei lopu ).

Mukana ollut Grizzly tuli samasta paikasta sutimatta kuin sähkömoottorilla, samalla lailla pelasi myös oma vanha KQ. Kawurissa kun veto sitten tarraa ja uusi ruiskukone on tosi hereä niin lähtö on näyttävä ja sutimistakaan ei puutu. Korjaantunee opettelemalla.

Brute tykkää muutenkin vauhdikkaammasta päättäväisestä etenemisestä, jousituskin on jämäkämpi, parempi marssivauhdissa kuin möyrimisessä.

Suossa ajo on Kawasakin turhakkeella juhlaa; 28" AMS:t, pitkä alue päällä ja kaasu tiukasti puhjassa. Vauhti kun meinaa pudota niin ratista kun heittelee vähän slaalomia niin taas mennään. Välillä tuntui että suurin osa suosta on tilapäisesti taivaalla...
KVF750
Avatar
KVF
6WD
Viestit: 261
Liittynyt: 23 Loka 2007 23:04
Mönkijä:: Brute 650
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja KVF »

Veikkaan että tuo ärhäkkyys johtuu juuri tuosta ruiskusta. Itse vaihdoin viime kesänä prätkää ja uusi on nyt ruiskulla, vastaa tosi herkästi kaasuun! Siitä on ollut monenlaista puhetta, että onko hyvä vai huono kun aiheuttaa etenkin hitaassa ajossa nykäisyjä. Ja vielä variaattorin kanssa se voikin olla mielenkiintonen! :lol:

Se on ruutan ominaisuus toi herkkä kaasu ja vaati kaasaripelin jälkeen vähän totuttelua, mutta kyllä siihen oppii ja hyvä se on. Sitä pystyy varmaan huollossa ainakin läppärillä säätämään. Näin ainakin omalla kohdallani tehtiin prätkässä ja muutos oli huomattava...siis parempaan suuntaan! :wink:
morsky
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Loka 2009 20:31
Mönkijä:: kawasaki kvf 750
Paikkakunta: lappeenranta

Re: Halpaa kuittailua..

Viesti Kirjoittaja morsky »

En tiedä muista, mutta tämä tepsi omassa 08 kvf 750ssä. http://www.youtube.com/watch?v=ejk3x6YSaDs. Kuittaus tapahtui minuutissa sen jälkeen kun harmaata liitintä etsitty kymmenen oluen ja neljän tunnin voimin =D>
Vastaa Viestiin