Näin tänään tollasen missä ei ollu mitään ylimääräsiä valoja. Oli vaan nuo keulalla olevat vakiot. Väritys oli punanen tollasella kuviolla ja jotkut hiilikuitu tuplat törrötti takaant.
Mr.mönkiä kirjoitti:Niin kyllähän se vähä toistasataa menee.. näissähän kuitenkin saa
olla vain se 15kw.
Mutta riittääkö immeisille noin yleensä toi 15Kw.
Mulla on ainaskii sellainen mielikuva et aika monet ottaa ne kuristukset pois, onkos tästä kellä kokemusta?
Moottorina metanoli/nitro kone, kuutioita taisi olla 2,5cc tai 3,5cc kiertää tollaset 25000-30000rpm ja heposen verran on tehoja, peli painaa pari kiloa joten ei ole mikään ihme että kulkee liukkaasti
Koheltaja kirjoitti:Moottorina metanoli/nitro kone, kuutioita taisi olla 2,5cc tai 3,5cc kiertää tollaset 25000-30000rpm ja heposen verran on tehoja, peli painaa pari kiloa joten ei ole mikään ihme että kulkee liukkaasti
Jatkan tätä vielä että nykyiset on ainoastaan nitro seos koneita metanolia harvemmin kukaan käyttää, ja markkinoille tuli uusi radio ohjattava missä 5,5 hepokattia ja painoa vain 5kg!! Olisi varmasti kiva peli.
Onko aika kulkenut taas Koheltajan ohitse vai eikö enään polttoaineen peruspohjana käytetäkkään metanolia? Silloin kun itse ajoin kisaa niin polttoaine koostui metanolista, voiteluöljystä ja nitrosta. Nitroa sai kisakäytössä olla maksimissaan 25% ja silloin ei tömäkämpää polttoainetta saanut kaupallisesti mistään. Perus seokset olivat silloin 5-25% välillä, pelkällä metanolilla noi koneet ei käy luotettavasti ja tehot jää vaatimattomiksi.