Kawasaki KFX 700

Keskustelua Kawasaki mönkijöistä.
Avatar
TuDo
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 01 Touko 2006 13:28
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja TuDo »

Näin tänään tollasen missä ei ollu mitään ylimääräsiä valoja. Oli vaan nuo keulalla olevat vakiot. Väritys oli punanen tollasella kuviolla ja jotkut hiilikuitu tuplat törrötti takaant.
harrik
4WD
Viestit: 231
Liittynyt: 24 Elo 2005 13:29
Paikkakunta: lempäälä

Viesti Kirjoittaja harrik »

No ei ihan älytön hinta,varmaan reaali joku 12 donaa.
Mr.mönkiä
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Kesä 2006 23:01
Paikkakunta: Nokia Kawasaki KFX 700

Viesti Kirjoittaja Mr.mönkiä »

13500e+suuttimet,putket ja jalkaverkot.. ee-speedin setä sano et normivalot on liian kirkkaat..
Mr.MÖNKIÄ
Avatar
jr
Tracks
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Heinä 2005 22:34
Paikkakunta: Pirkanmaa Mönkijä: Kawa 750

Viesti Kirjoittaja jr »

Eiköhän tohonkin saa ne normaalit valot katsastuksen jälkeen. :)

Itelläki Brutessa keulalla sen e-hyväksytyn onnettoman tuikun lisäksi kawan normaalit ajovalot, valotehoa 4x40W. 8)
Mr.mönkiä
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Kesä 2006 23:01
Paikkakunta: Nokia Kawasaki KFX 700

Viesti Kirjoittaja Mr.mönkiä »

Joo sillai itsellänikin on..
Mr.MÖNKIÄ
Sakke_80
Noppeli
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Elo 2006 15:54

Viesti Kirjoittaja Sakke_80 »

Tuota mitäköhän tuollainen laitos mahtaa kulkea, vai meneekö se niin että miten kovaa uskaltaa ajaa? :roll:
Mr.mönkiä
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Kesä 2006 23:01
Paikkakunta: Nokia Kawasaki KFX 700

Viesti Kirjoittaja Mr.mönkiä »

Niin kyllähän se vähä toistasataa menee.. näissähän kuitenkin saa
olla vain se 15kw. 8)
Mr.MÖNKIÄ
Sakke_80
Noppeli
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Elo 2006 15:54

Viesti Kirjoittaja Sakke_80 »

Mr.mönkiä kirjoitti:Niin kyllähän se vähä toistasataa menee.. näissähän kuitenkin saa
olla vain se 15kw. 8)

Mutta riittääkö immeisille noin yleensä toi 15Kw.
Mulla on ainaskii sellainen mielikuva et aika monet ottaa ne kuristukset pois, onkos tästä kellä kokemusta? :twisted:
Kartza
Tracks
Viestit: 1783
Liittynyt: 20 Elo 2004 00:23
Mönkijä:: Can-am 650 xt -11

Viesti Kirjoittaja Kartza »

Heh, onkohan tässäkin 15kw :wink: :D

http://www.youtube.com/watch?v=SIG_bje1A8Y
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Kartza kirjoitti:Heh, onkohan tässäkin 15kw :wink: :D

http://www.youtube.com/watch?v=SIG_bje1A8Y
Oli siinä kaverilla tehokas peli, tais olla joku kakstahtinen kava, ei näyttäny kilpipeliltä.
Onkohan voorumilaisia? :shock:
:roll:
Janne 450R
Tracks
Viestit: 2832
Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Tarkemmin ku katotte, niin on melko jäykän oloinen kuski :D
Avatar
VIPER
6WD
Viestit: 262
Liittynyt: 23 Syys 2006 15:44

Viesti Kirjoittaja VIPER »

Joo... Niskalihaksillaan otti kuperkeikan vastaan! :lol: :lol: :lol:
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Moottorina metanoli/nitro kone, kuutioita taisi olla 2,5cc tai 3,5cc kiertää tollaset 25000-30000rpm ja heposen verran on tehoja, peli painaa pari kiloa joten ei ole mikään ihme että kulkee liukkaasti :wink:
Kylätason mönkijäkuski
juhalaspalmas

Viesti Kirjoittaja juhalaspalmas »

Koheltaja kirjoitti:Moottorina metanoli/nitro kone, kuutioita taisi olla 2,5cc tai 3,5cc kiertää tollaset 25000-30000rpm ja heposen verran on tehoja, peli painaa pari kiloa joten ei ole mikään ihme että kulkee liukkaasti :wink:
Jatkan tätä vielä että nykyiset on ainoastaan nitro seos koneita metanolia harvemmin kukaan käyttää, ja markkinoille tuli uusi radio ohjattava missä 5,5 hepokattia ja painoa vain 5kg!! Olisi varmasti kiva peli. 8)
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Onko aika kulkenut taas Koheltajan ohitse vai eikö enään polttoaineen peruspohjana käytetäkkään metanolia? Silloin kun itse ajoin kisaa niin polttoaine koostui metanolista, voiteluöljystä ja nitrosta. Nitroa sai kisakäytössä olla maksimissaan 25% ja silloin ei tömäkämpää polttoainetta saanut kaupallisesti mistään. Perus seokset olivat silloin 5-25% välillä, pelkällä metanolilla noi koneet ei käy luotettavasti ja tehot jää vaatimattomiksi.
Kylätason mönkijäkuski
Vastaa Viestiin