Kawasaki KFX 700

Keskustelua Kawasaki mönkijöistä.
Pasi
4WD

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Koheltaja kirjoitti:Onko aika kulkenut taas Koheltajan ohitse vai eikö enään polttoaineen peruspohjana käytetäkkään metanolia?
Ei ole kulkenut, RC-polttoaineet sisältävät metanolia, nitrometaania ja öljyjä. Nykyään öljynä käytetään risiiniöljyn ja synteettisen öljyn sekotusta.
Nitroa on 5%-60%. Kuuskymppistä käytetään enimmäkseen veneissä.

Ja jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan niin linkissä lisätietoa tuosta pelistä,
hinta suomessa jotain 500e luokkaa.

http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 56&lang=fi
Mönkijä myyty ja elämä hymyilee
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Kuinka ton KFX 700 kulkupuoli verrattuna Jammun 700 raptoriin ja kumpi "istuu käteen" paremmin?
Pikkusen halvempi toi Kawa ja on myös kahdelle rekisteröity, eikä ulkonäkökään ole omaan silmään paha...
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Paha sanoo, ne hävis jonnekki molemmat. :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=845N9YDoJQU

ja sit tokkiinsa vielä:

http://www.youtube.com/watch?v=gyED_PS61rE
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

No ei pahalta näytä variaattorivehkeen kulku :shock:
Kenny
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kenny »

Asiasta kukkaruukkuun, oli muuten todella hienosti tehty tuo video. :D
phvaara
Noppeli

Viesti Kirjoittaja phvaara »

Niin, osaakos joku KFX700:sen omistajista kertoa, että mitäs se suurin piirtein kulkee?
TRX
6WD
Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TRX »

Ku ei omistajat kommentoi niin minä sit, "nopean vedon" ajokaverilla on tuollainen kilvetön ja ei pääse juurikaan Kunkkua karkuun, itse asiassa vastatuuleen Kunkku tuli imussa sen rajoittimen salliman 115 eikä Kwaka karannut, myötätuuleen ehkä 2 km/h pääsee lujempaa, metsäteillä/poluilla tuntuu olevan se aina tukkona kumpi on edellä.
Kiihdytyksessä pitävällä mennään Kunkun tahdissa 50 asti sit tuo menee ohi ja pitää siirtyä imuun niin perässä pysytään 115 asti (mun mittarinopeutta, Kwakassa ei ole mittaria).
Sinänsä mielenkiintoista kun välillä perässä yrittää tulla 700 Raptori niin sitä saadaan venailla, tosin tämä suomi-enska ei ole mitään nopeaa, välillä avataan muutamasta sekasta kymmeneen ja sit jo melkein pysähdytään, tuntuu että Raptorilla menee aikaa vaihteiden kanssa klosaamiseen ja rajoittimeen hakkaa vähän väliä eli huomattavasti enemmän ohjelmaa.
"Treenataan" itsesiassa huhtikuun Saku-Männikua varten, koitetaan pääseekö innokas harrastaja siellä mihinkään vai onko homma vain pro-miehiä varten.
Jos mulla ei olisi puunajoa ja aurausta niin tuollainen KFX 700 saattaisi olla mun valinta, parempi alusta nopeassa kuin 4x4 värkeissä, ainakin 50 kg kevyempi, vääntöä riittää, perämurikan kohdalla edes hieman maavaraa eli ei ole joka mättäässä kii ja hienot äänet.
Siirtymillä vielä sama kuin Kunkussa, menee 60-80 todella mukavasti, ei tarvi kuin kevyesti painella liipaisinta.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Re: Kawasaki KFX 700

Viesti Kirjoittaja ATC »

Vanha topikki, mutta kysellään silti täällä mitä käyttäjille tänä päivänä kuuluu.
Onko uusia kokemuksia Kawasta, itse en ole edes luonnossa nähnyt saati ajanut ja yhtään testiä/ koeajoakaan en ole onnistunut löytämään.
Siksi tässä kyselen kun saattaapi Wanhan talliin tulla lähiaikoina mokoma päristin. :D
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
rotor3
2WD
Mönkijä:: kymco maxxer 450i

Viesti Kirjoittaja rotor3 »

ATC kirjoitti:Vanha topikki, mutta kysellään silti täällä mitä käyttäjille tänä päivänä kuuluu.
Onko uusia kokemuksia Kawasta, itse en ole edes luonnossa nähnyt saati ajanut ja yhtään testiä/ koeajoakaan en ole onnistunut löytämään.
Siksi tässä kyselen kun saattaapi Wanhan talliin tulla lähiaikoina mokoma päristin. :D
mulla ei oo pitkään ollu vielä kyseinen päristin .. ja hankala arvijoida ku oon tuon lisäksi ajanu yhelle nelivetosella (can-am outti 400).
mut ainakin tehoa on itelle ainakin ihan riittämiin :D lumella ei tunne pääsevän mihinkään ja jokapaikkaa sillä kyllä kiinni jää.
pitää laittaa parempaa raporttia kun tulee kilometrejä enemmän!
kiki84
6WD
Mönkijä:: 350 pikkulohko

Viesti Kirjoittaja kiki84 »

Hohoo

Onkos foorumilaisilla enää näitä seiska satasii?
ite just eile kävin koukkaamassa tollasen kilvettömän nollanelose,tietysti vihreänä!

onkos porukka ostellu mistä näihi varaosia?

en yhtään ihmettele kun porukka kehuu näitä,paras mönkiä mitä oon ajanu ja mönkiöitä ollu sen tusinan verran

korkeemmat sarvet vois hommata tuntuu vähä matalalle
rotor3
2WD

no ainakin mulla viel on! osia näihin ei tunnu mistään löytävän.. kun kawasaki huollossa eivät oo kuulleet ees koko vehkeestä :D muuten mukava vehe ajaa mutta crossi radalla pirus raskas tai sit mulla on vaan sonta kunto!
kiki84
6WD

Joo joo
pitää iteki kysellä paikallisesta liikkestä miten osia irtoaa

hitto ku oot kaukana,ois voinu treffata jossaa radalla :)

siihenkö loppu foorumilaisten seiska satkut?

nyt on kaksi myynnissä,mut ei tarida olla foorumilaisii
jukka81
Moderaattori
Mönkijä:: Traktori

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

Laittakaas kuvia näistä ei niin yleisistä laitteista jakoon.
kiki84
6WD

Mun allekirjotuksessa on kuvia,tuol blokissa

vähän kärsineet katteet mut ei ne menoo haittaa,kone pelaa hyvin,mahtava peli,viel vois olla kilpi peräs mut ne o kalliitta :)
rotor3
2WD

kiki84 kirjoitti:Joo joo
pitää iteki kysellä paikallisesta liikkestä miten osia irtoaa

hitto ku oot kaukana,ois voinu treffata jossaa radalla :)

siihenkö loppu foorumilaisten seiska satkut?

nyt on kaksi myynnissä,mut ei tarida olla foorumilaisii
peräöljyy esimerkiks löytää helpommin agrimarketista ku motoliikkeistä :D
vois kyllä olla hyvä ajaa radalla jos toisella ois samanlainen peli tähä asti huristellu crossipyörien kanssa .. ei oikeen pysy perässä muutaku suorilla :D
onko sulla muuten vakio tuo? mulla on omassa putkisto ja suodatin vaihettu muuten vissii vakio. nyt vaan tekis mieli tilata sroukki sarjaa jenkeistä nii sais litraseks ja lissee viäntöö :D
http://www.facebook.com/photo.php?v=2325431449466
en tiijä voiko tuota muut katella ku kaverit :D
Vastaa Viestiin