Taas uusi Kawasakin omistaja
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Itte oon ainakin laittanut kävely vauhdissa päälle, olis kai jo ongelmat tullu esille. Vaan eipä ole.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- 2WD
- Viestit: 35
- Liittynyt: 05 Helmi 2008 17:29
- Mönkijä:: kawasaki 750 brute force
- Paikkakunta: nousiainen
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
no nyt tuli hommattua brute.....ensivaikutelmat ovat että voimaa tuntuu olevan.....tosin eihän sitä koskaa liikaa ole
muutenkin tuntuu aika asialliselta peliltä !
nyt vaan vinkkejä mistä kannattaa hommata vinssi, laukku taakse, isommat pyörät....ja mikä koko olisi sopiva ?
T: Mikke

nyt vaan vinkkejä mistä kannattaa hommata vinssi, laukku taakse, isommat pyörät....ja mikä koko olisi sopiva ?
T: Mikke
-
- Noppeli
- Viestit: 19
- Liittynyt: 13 Loka 2007 19:40
- Mönkijä:: Brutus Fortius 750
- Paikkakunta: Kuopio/Vehmersalmi
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Ugh, kanssa veljet. Kawa kerhoon on liittynyt uusi jäsen, -07 Brute Force pöristeli talliin männä viikolla. Melko ex tempore hankinta tuo oli, mutta tarttui haaviin kun oli niin lähellä tarjolla ja tietysti halvalla(kysykää vaikka vaimolta, minulle se ei enää puhu...). Kawasta ei ollut mitään aikaisempaa kokemusta kuin mitä mönkkärilehdestä lukenut, mutta 500 hondasta senkin edestä, kun on päässyt käymään niin, että VALITETTAVASTI olen JOUTUNUT ajamaan työkseni mönkkärillä metsäpalvelun nimissä jo kymmenisen vuotta.
-30 on napottanut melkein koko ajan mittarissa joten ajot ollut aika vähällä uudella lelulla, mutta sen verran piti käydä kopasemassa, että voin rehellisesti sanoa että kun ensimmäisen kerran tälläsin kaasun pohjaan niin tuntui että tulee turpaan niin että tukka irtoaa!!! Kyllä on voimasuhteissa ja eteenpäinvievän voiman maahan saattamisessa tähtitieteellinen ero herra foremaniin, kyllä työkone on työkone. Tämä Brutikka on vielä vanhempaa kaasarimallia ja käsittääkseni ruiskubrutuksessa on jerkkua vielä hivenen enempi? Eipä sinällään kyllä tämä kyyti riittää allekirjoittaaneelle ainakin vähäksi aikaa......Kireitä kaasupeukaloita
T: Pecu
-30 on napottanut melkein koko ajan mittarissa joten ajot ollut aika vähällä uudella lelulla, mutta sen verran piti käydä kopasemassa, että voin rehellisesti sanoa että kun ensimmäisen kerran tälläsin kaasun pohjaan niin tuntui että tulee turpaan niin että tukka irtoaa!!! Kyllä on voimasuhteissa ja eteenpäinvievän voiman maahan saattamisessa tähtitieteellinen ero herra foremaniin, kyllä työkone on työkone. Tämä Brutikka on vielä vanhempaa kaasarimallia ja käsittääkseni ruiskubrutuksessa on jerkkua vielä hivenen enempi? Eipä sinällään kyllä tämä kyyti riittää allekirjoittaaneelle ainakin vähäksi aikaa......Kireitä kaasupeukaloita
T: Pecu
"Jatkuva neliveto rasittaa ranteita"
-Eino Leino-
-Eino Leino-
- Timos
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 09 Huhti 2010 21:03
- Mönkijä:: Kawasaki Klf 300 4x4
- Paikkakunta: Loppi/Orivesi
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
No taas uusi omistaja vähäiseen kawasaki porukkaan. Vähän kyllä hävettää liittyä kun muilla on niin uudet pelit, mutta jostainhan se on aloitettava. No tuollainen Kawasaki Klf 300 4x4 vm. 2000 tuli hommattua.


Lähinnä tarkoitus oli tehä sillä puunajoa mettästä ja lumitöitä (näin vaimolle selitin), mutta sen verta nätisti menee ja mukavaa puuhaa, että taitaa lopulta hupiajelulle kallistua enemmän. Mönkkäreistä ei aikaisemmin mitään kokemusta, autoista sitäkin enemmän, joten opettelua on tekniikka sekä ajaminen. Rakastan koneiden ja laitteiden purkamista ja kasaamista, joten varmasti tulee tätäkin vehjettä laitettua, on se jo sen verran kulunut peli, mutta nyt ensiksi ajetaan ainakin koko kesä, jollei siihen menessä leivo kiinni. Kaikkia pikkufiksauksia jo tehty, koneremontti ehkä talvella (puristukset 6bar), eiks se oo aika vähän tämmösessä, käy kyllä hienosti ja starttaa heti. Vähän kilisee tai kolisee, ei taida olla normaalia sekään, tai en tiedä kun ei tämmösiä ykspyttysiä nelarikoneita ole minulla ollut. Heti ekaksi tuli vaihdettua kaikki öljyt, säädettyä venat ja vähä kiristettyä jakoketjua pikku prikkasysteemillä. Vinssi, palopullo ja videokamerateline tuli myös laitettua. Itse kuljettaja on perheellinen lentokoneasentaja Lopelta, joka ei noita hommia ole palkollisena tehnyt päivääkään, vaan melkein koko työhistoria on säälittävä varastomies. Oma talo ja kunnon tallirakennus 9*11,7m käyttöullakolla kaikilla herkuilla sentään tullut rakennettua, jossa kelpaa myös kawasakia sitten rempata. Eli tee se itse mies henkeen ja vereen...
Ps. minkähän takia tuossa mönkijässäni käytettyä nelilinkkitakajousitusta ei paljoa mönkijöissä näe? Vailla mitään vertailupohjaa risuperään tai jäykkään, niin vaikuttaa kuitenkin omasta mielestäni ihan pätevältä? Englannissahan tätä mallia kai myydään vieläkin.


Lähinnä tarkoitus oli tehä sillä puunajoa mettästä ja lumitöitä (näin vaimolle selitin), mutta sen verta nätisti menee ja mukavaa puuhaa, että taitaa lopulta hupiajelulle kallistua enemmän. Mönkkäreistä ei aikaisemmin mitään kokemusta, autoista sitäkin enemmän, joten opettelua on tekniikka sekä ajaminen. Rakastan koneiden ja laitteiden purkamista ja kasaamista, joten varmasti tulee tätäkin vehjettä laitettua, on se jo sen verran kulunut peli, mutta nyt ensiksi ajetaan ainakin koko kesä, jollei siihen menessä leivo kiinni. Kaikkia pikkufiksauksia jo tehty, koneremontti ehkä talvella (puristukset 6bar), eiks se oo aika vähän tämmösessä, käy kyllä hienosti ja starttaa heti. Vähän kilisee tai kolisee, ei taida olla normaalia sekään, tai en tiedä kun ei tämmösiä ykspyttysiä nelarikoneita ole minulla ollut. Heti ekaksi tuli vaihdettua kaikki öljyt, säädettyä venat ja vähä kiristettyä jakoketjua pikku prikkasysteemillä. Vinssi, palopullo ja videokamerateline tuli myös laitettua. Itse kuljettaja on perheellinen lentokoneasentaja Lopelta, joka ei noita hommia ole palkollisena tehnyt päivääkään, vaan melkein koko työhistoria on säälittävä varastomies. Oma talo ja kunnon tallirakennus 9*11,7m käyttöullakolla kaikilla herkuilla sentään tullut rakennettua, jossa kelpaa myös kawasakia sitten rempata. Eli tee se itse mies henkeen ja vereen...
Ps. minkähän takia tuossa mönkijässäni käytettyä nelilinkkitakajousitusta ei paljoa mönkijöissä näe? Vailla mitään vertailupohjaa risuperään tai jäykkään, niin vaikuttaa kuitenkin omasta mielestäni ihan pätevältä? Englannissahan tätä mallia kai myydään vieläkin.
Viimeksi muokannut Pappi, 29 Huhti 2013 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Toimimaton linkki poistettu
Syy: Toimimaton linkki poistettu
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Tervetuloa vaan tänne, hienon pelin oot laittanut. Aika samanlaisilla selityksillä näitä ensimmäisiä tunnutaan hankkivan, lumitöitä ja risusavottaa... 
Turha yhtään nolostella laitetta vaikka onkin jo vanhanliiton peli. Pääasia että pärisee.Pohjapanssaria vaan tekemään ja mukaan ajoihin.

Turha yhtään nolostella laitetta vaikka onkin jo vanhanliiton peli. Pääasia että pärisee.Pohjapanssaria vaan tekemään ja mukaan ajoihin.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Tuossa Kawasakin KLF 300 mallissa käytettyä nelilinkkitakajousitusta ei ole käytetty sen rakenteen hinnan takia.
Jäykkä taka-akseli on halvempi toteuttaa ja vaikka tuolla nivelletyllä taka-akselistossa saavutetaan erillisjousitetun mukavuus, rakenteen kallis toteutus esti sen yleistymisen aikoinaan.
Suzuki, Kawasaki ja Kawasakin kanssa tiivistä yhteistyötä tehnyt Arctic Cat on ainakin jossain vaiheessa tuota ratkaisua käyttäneet.
Jäykkä taka-akseli on halvempi toteuttaa ja vaikka tuolla nivelletyllä taka-akselistossa saavutetaan erillisjousitetun mukavuus, rakenteen kallis toteutus esti sen yleistymisen aikoinaan.
Suzuki, Kawasaki ja Kawasakin kanssa tiivistä yhteistyötä tehnyt Arctic Cat on ainakin jossain vaiheessa tuota ratkaisua käyttäneet.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Täällä yksi uus bruten onnellinen omistaja
Pitkään mietin ton bruten ja kinguadin välillä, mutta nyt tuntuu että valinta osui oikeaan 


- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Samat oli itselläkin aikanaan vaihtoehtoina, eikä bruteen päätyminen harmita vieläkään. Onnea uudelle laitteelle.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
No niin, on sitten vissiin aika ilmoittautua. Aiemmin oli jonkin aikaa Kawasaki KLF300 4*4 ja hämmästyksekseni totesin
a) sen olevan Made in USA by Kawasaki Heavy Industries
b) sen olevan erittäin vahvaksi, laadukkaaksi ja huoltoystävälliseksi tehdyn.
Varaosien saanti vaatii tosin muutaman viikon odottelun mutta vastaavasti jokseenkin kaikkia nippeleitä myöten
joka ikinen osa löytyy alkuperäisenä varaosana.
Myin sittemmin laitteen pois mutta kaikenlainen korjaileminen ja laittaminen on mennyt kuluneina vuosikymmeninä
veriin niin paljon, että hankin ensin pari projektia, Kawasaki KLF400 ja varaosiksi variaattorimallin KVF400.
Ruokahalu kasvoi vielä syödessä ja ostin sitten vielä kaksi lisää eli variaattorimallit KVF400 ja helmenä Kawasaki Prairie KVF650, joka nykyään tunnetaan
paremmin nimellä Brute Force. Tämä Prairie on jäykkäperäinen versio raakaa voimaa tuottavasta V-2 moottorilla varustetusta mönkkäreiden edelläkävijästä.
Kyseisestä KVF650 mallista löytyy vielä nykyäänkin edistyksellinen öljykylvyssä oleva takajarru, matalalla oleva polttoainesäiliö, vasemmalla kahvassa oleva etuperän lukko, valinnainen 2WD/4WD kytkin, alamäkijarru (?) ja edelläkävijänä väkivahva V-2.
Joten nyt sieltä tallista löytyy sitten 4 kpl:tta Kawasakeja, joista kolme tulee ajoon.
a) sen olevan Made in USA by Kawasaki Heavy Industries
b) sen olevan erittäin vahvaksi, laadukkaaksi ja huoltoystävälliseksi tehdyn.
Varaosien saanti vaatii tosin muutaman viikon odottelun mutta vastaavasti jokseenkin kaikkia nippeleitä myöten
joka ikinen osa löytyy alkuperäisenä varaosana.
Myin sittemmin laitteen pois mutta kaikenlainen korjaileminen ja laittaminen on mennyt kuluneina vuosikymmeninä
veriin niin paljon, että hankin ensin pari projektia, Kawasaki KLF400 ja varaosiksi variaattorimallin KVF400.
Ruokahalu kasvoi vielä syödessä ja ostin sitten vielä kaksi lisää eli variaattorimallit KVF400 ja helmenä Kawasaki Prairie KVF650, joka nykyään tunnetaan
paremmin nimellä Brute Force. Tämä Prairie on jäykkäperäinen versio raakaa voimaa tuottavasta V-2 moottorilla varustetusta mönkkäreiden edelläkävijästä.
Kyseisestä KVF650 mallista löytyy vielä nykyäänkin edistyksellinen öljykylvyssä oleva takajarru, matalalla oleva polttoainesäiliö, vasemmalla kahvassa oleva etuperän lukko, valinnainen 2WD/4WD kytkin, alamäkijarru (?) ja edelläkävijänä väkivahva V-2.
Joten nyt sieltä tallista löytyy sitten 4 kpl:tta Kawasakeja, joista kolme tulee ajoon.
- Timos
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 09 Huhti 2010 21:03
- Mönkijä:: Kawasaki Klf 300 4x4
- Paikkakunta: Loppi/Orivesi
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Asiaa, ja tervetuloa vaikka oletkin jo foorumilla näköjään pitkään pyörinyt. Itsekin tykkään juurikin tuollaisesta tee se itse meiningistä ja olisi mukava seurata purku/kasausprojektejasi jostain uudesta topicista tai sitten jostain kuvablogista tms. Joo omakin kawa on jenkkilässä tehty ja sen verran mitä nyt ropannut, niin kyllä sitä on ilo laittaa kun sen tietää/huomaa että sen saa kuntoon. Todella huoltoystävällinen peli, kun ensin vain jonkun aikaisemman omistajan jäljiltä korjasi muutamat pulttiliitokset jotka oli hitsattu kiinni kun kierteet korkannu...
Jakoketjun kiristäjästä
Kerroit prikkasysteemistä kiristyksestä. Eikö räikkätyyppinen kiristin toiminut vai tarvittiinko lisää säätövaraa?
Muistelen omassa KLF300 vm.1996 olleen kiristäjän mallia, jonka sai ainoastaan purettuna takaisin lähtöpisteeseen
ja jokainen lukituspultin avaus ainoastaan kiristi jousikuormitteisella esijännityksellä ketjua lisää.
Taitaa olla sinänsä tavallinen rakenne koska muuten kiristäjän löystyminen mahdollistaisi jopa moottorivaurion
ketjun hyppiessä yli tai katketessa.
Omassa laitteessani silloin öljypumpun roottoriin oli ajautunut metallisiruja ja pumppu oli jumiutunut
ja edelleen ns. bakeliittinen käyttöpyörä hajonnut keskiöstään jolloin moottori pyöri ja kävi mutta öljypumppu ei.
Seurauksena koko venttiilikoneisto nokka-akselia, venttiilikoneistoa ja venttiileitä myöten (nostoa jäljellä enää 2mm kun uudessa noin 8mm) uusiksi.
Kuten myös sitten lopulta myös kaikki koneen laakerit kiertokankea myöten ja mäntä/sylinterin poraus. Kiertokangen keskitappi laakerirullineen oli kyllä erittäin vähän kulunut jälkikäteen tarkasteltuna.
Vaihdepolkimen booriakseli on muuten aika herkkä pyöristymään jos vaihdepoljin löystyy. Kawasaki on ajatellut tuonkin fiksusti koska koko akselin saa vaihdettua kytkinkopan puolelta purkamatta muuta kuin ko. koppa plus yksi 6mm lukituspultti vaihteensiirtäjästä. Akseli yksinkertaisesti liukuu ulos vedettäessä ja vaihdepolkimen puoleinen stefakin taisi muistaakseni maksaa 4 euroa teollisuustarvikeliikkeessä (jos se nyt oli samanlainen kuin KLF400 mallissa).
Tosin KLF300 koko stefasarja taitaa maksaa vain kolme-neljäkymppiä, stefathan eivät kuulu yleensä täydelliseenkään tiivistesarjaan.
Muistelen omassa KLF300 vm.1996 olleen kiristäjän mallia, jonka sai ainoastaan purettuna takaisin lähtöpisteeseen
ja jokainen lukituspultin avaus ainoastaan kiristi jousikuormitteisella esijännityksellä ketjua lisää.
Taitaa olla sinänsä tavallinen rakenne koska muuten kiristäjän löystyminen mahdollistaisi jopa moottorivaurion
ketjun hyppiessä yli tai katketessa.
Omassa laitteessani silloin öljypumpun roottoriin oli ajautunut metallisiruja ja pumppu oli jumiutunut
ja edelleen ns. bakeliittinen käyttöpyörä hajonnut keskiöstään jolloin moottori pyöri ja kävi mutta öljypumppu ei.
Seurauksena koko venttiilikoneisto nokka-akselia, venttiilikoneistoa ja venttiileitä myöten (nostoa jäljellä enää 2mm kun uudessa noin 8mm) uusiksi.
Kuten myös sitten lopulta myös kaikki koneen laakerit kiertokankea myöten ja mäntä/sylinterin poraus. Kiertokangen keskitappi laakerirullineen oli kyllä erittäin vähän kulunut jälkikäteen tarkasteltuna.
Vaihdepolkimen booriakseli on muuten aika herkkä pyöristymään jos vaihdepoljin löystyy. Kawasaki on ajatellut tuonkin fiksusti koska koko akselin saa vaihdettua kytkinkopan puolelta purkamatta muuta kuin ko. koppa plus yksi 6mm lukituspultti vaihteensiirtäjästä. Akseli yksinkertaisesti liukuu ulos vedettäessä ja vaihdepolkimen puoleinen stefakin taisi muistaakseni maksaa 4 euroa teollisuustarvikeliikkeessä (jos se nyt oli samanlainen kuin KLF400 mallissa).
Tosin KLF300 koko stefasarja taitaa maksaa vain kolme-neljäkymppiä, stefathan eivät kuulu yleensä täydelliseenkään tiivistesarjaan.
- Timos
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 09 Huhti 2010 21:03
- Mönkijä:: Kawasaki Klf 300 4x4
- Paikkakunta: Loppi/Orivesi
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Kiitos asiallisista tiedoista, helpottaa heti paljon kun alan joskus konetta purkaan (mikäli malttaa olla sit ajamatta, tai sit ajan niin kauan että leipoo kiinni). Ensitalven polttopuut alkaa olla jo tehtynä, mut pitäisi se talvella kokeilla noita lumihommiakin ensimmäistä kertaa, et voi olla et ei vielä ensitalvenakaan konetta avata.
Joo eli mielestäni kilisevä ääni voimistuu nopeassa ajossa alamäessä moottorijarrutuksessa, niin ajattelin että jakoketjun pelivara voisi olla loppu, kun löysät tulee toiselle puolelle rattaita (mutua). Samanlainen kiristäjä kai kyseessä, venytin eka jousta mutta ilmeisesti niin kuoleentunut ettei auttanut mitään, joten pakotin jousen toimimaan pienemmässä tilassa jotta olisi jäykempi. Voihan toi ääni kai kuulua mistä tahansa muualtakin, en saanut stetoskoopillakaan paikallistettua. Laitoin kitkalukkoöljyt 80w140 etuperään 45€/l, kun en tiennyt minkälainen on, mut ilmeisesti on tavallinen hypoidi että ei ole lukkoa ollenkaan, mut ei kai noista öljyistä mitään haittaakaan ole. Kaasarin lämmityksen revein kokonaan pois kun kaasuvaijerikin kuumeni, tarttis melkein tehä joskus kaikki johdotuksetkin uusiksi, on meinaan semmonen spagetti.
Joo eli mielestäni kilisevä ääni voimistuu nopeassa ajossa alamäessä moottorijarrutuksessa, niin ajattelin että jakoketjun pelivara voisi olla loppu, kun löysät tulee toiselle puolelle rattaita (mutua). Samanlainen kiristäjä kai kyseessä, venytin eka jousta mutta ilmeisesti niin kuoleentunut ettei auttanut mitään, joten pakotin jousen toimimaan pienemmässä tilassa jotta olisi jäykempi. Voihan toi ääni kai kuulua mistä tahansa muualtakin, en saanut stetoskoopillakaan paikallistettua. Laitoin kitkalukkoöljyt 80w140 etuperään 45€/l, kun en tiennyt minkälainen on, mut ilmeisesti on tavallinen hypoidi että ei ole lukkoa ollenkaan, mut ei kai noista öljyistä mitään haittaakaan ole. Kaasarin lämmityksen revein kokonaan pois kun kaasuvaijerikin kuumeni, tarttis melkein tehä joskus kaikki johdotuksetkin uusiksi, on meinaan semmonen spagetti.
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 05 Tammi 2011 20:21
- Mönkijä:: Kawasaki KVF 750
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Morjensta kaikille! Tänään ostin elämäni ensimmäisen mönkkärin ja Kawasaki KVF 750 tarttui käteen. Tänään jo tovi päästelty jäällä/mettässä ja voi tätä riemua vaikka vähä kylmä olikin! Foorumi vaikuttaa hyvältä ja varmasti tulee hyödyksi!
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Tervetuloa foorumille.
Täältä kyllä saa apua ja neuvoja jos tarvetta tulee. Minkä vuotinen brutus tuli hankittua?
Täältä kyllä saa apua ja neuvoja jos tarvetta tulee. Minkä vuotinen brutus tuli hankittua?
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 05 Tammi 2011 20:21
- Mönkijä:: Kawasaki KVF 750
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Taas uusi Kawasakin omistaja
Kiitos kiitos. 2007 on vuosimalli. Vinssi löytyy keulalta ja panssarointi pohjassa ja vetoakseleissa. Laitan kuvia myöhemmin kun saan vaan otettua.vaughan kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Täältä kyllä saa apua ja neuvoja jos tarvetta tulee. Minkä vuotinen brutus tuli hankittua?