no näin tein. ajoa ei tosin tullut kuin n4m ku varihihna poikki prkl

mistäs sivuilta löysit nuo ohjeet ? Täälläki stefa vuotaa takakardaanista moottorille.auvolainen kirjoitti:no jaetaas kuitenkin ongelman ratkaisu, vaikka yksin puheluna meneekin. jenkkilästä tilasin kardaanin stefat tuli 4kpl molemmin puolin kardaania hintaa toimituksineen 24 dollaria. jenkki foorumeilla puhuivat että nämä joutuu kawoissa vaihtelemaan melko usein ja ohjeistukset löytyi helposti. kardaani irti poralla pieni reikä ruuvi reikään kiinni ja pihdeillä stefa ulos, uusi paikoilleen, etuperään öljyt ja ajamaan. aikaa menee n30 min.
no näin tein. ajoa ei tosin tullut kuin n4m ku varihihna poikki prklus tuonnista uusi hihna broncco merkkinen 63,9 tilaukseen. sitä ,että minkälainen hihna on ei voi tietää, ainakin se oli puolta halvempi kuin muut hihnat. käy myös bruteihin.
Itse itseni viestiä lainatenMiksu76 kirjoitti:Miten elette noita varin hihnoja vaihdelleet? Omassani tuntuu olevan aikas kovaa tuo variattori kiinni EPI:n ulos veto tappi on käytössä, mutta ei vaan tunnu lähtevän vari irti. 1500nm pultti pyssyllä ei lähtenyt irti, millähän tuo on vedetty kiinni![]()
Eikös kampiakselin päässä ole ihan suoralla akselilla kiilauralla tuo vari kiinni?
Kohta ei jää muuta vaihtoehtoa vaihtaa hihna, kun väkisin hihna-pyörien ylitse.