Kawan kanssa on joutunut hieman säätämään tuota tyhjäkäyntiä, että kone pysyy kylmänä käynnissä. Sitten lämmettyään tuota on joutunut ruuvaamaan toiseen suuntaan että kone ei käy odotusaikoina turhan kovilla kierroksilla. Nyt sitten väänsin kylmäkäynnistyksen yhteydessä nupikkaa vikasuuntaan ja irtosi kerpele toisesta päästä kokonaan...
Ei tahdo oikein päästä näkemään missä kohtaa tuo on ollut kiinni - löytyisikö apuja? Ja saako tuota edes teoriassa paikoilleen ilman isompaa purkamista - paikat näyttävät aika ahtailta?
KVF750 ja irronnut tyhjäkäynnin säätö
Keskustelua Kawasaki mönkijöistä.
Hyppää
- Yleistä
- ↳ Foorumin säännöt ja info
- ↳ Ensimmäisen mönkijän osto
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Esittelyt
- ↳ APUA!
- ↳ Testi
- ↳ Lehdet/media/pelit
- Ajaminen
- ↳ ATV kilpailut
- ↳ Yleistä
- ↳ Renkaat
- ↳ Vanteet
- ↳ Ajovarusteet
- ↳ Sähkölaitteet
- ↳ Päivän ajot
- ↳ Cross ja freestyle
- ↳ Reitit, radat, tapahtumat
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ajoalueet
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tieliikennekäyttö
- ↳ L7e
- ↳ T3
- ↳ Työkäyttö
- ↳ FAQ
- Valmistajat
- ↳ Access Motor
- ↳ Arctic Cat
- ↳ Can-Am
- ↳ CF-Moto
- ↳ Comanche
- ↳ Dinli
- ↳ Honda
- ↳ Kawasaki
- ↳ Kymco
- ↳ Linhai
- ↳ Loncin
- ↳ Polaris
- ↳ SMC
- ↳ Suzuki
- ↳ TGB
- ↳ Trapper
- ↳ Yamaha
- ↳ Muut merkit
- ↳ Can-Am Club R.I.P
- ↳ Mopomönkijä eli kevyt nelipyörä
- Viritys, korjaus, lisävarusteet, tuning
- ↳ Niksinurkka
- ↳ Projektit
- Yhdistykset
- ↳ Muut yhdistykset
- ↳ Mönkkärit Ry
- Osta/myy
- ↳ ATV-Ostetaan
- ↳ ATV-Myydään, MUISTA OTSIKKOON HINTA !!
- Linkit
- ↳ Nettikaupat/kaupat/palvelut
- ↳ Kuvat/videot