Terves.
Olisiko ohjeistusna/ neuvvoja saatavissa, otsikon vehkeeseen (vm.2000) pitäisi kytkintä säätää.
Ajossa Hitaalla puolella en ole luistamista huomannut mutta nopealla puolella luistaa vähän, eli varovasti pitää kiihdyttää...
KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
Kawasaki KLF 300 4x4 vm.2000
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
Mitä öljyä on tällä hetkellä koneessa? Voisi kytkin luistaa jos väärää öljyä ? onko mitä vuosimallia laite ?
Re: KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
vm 2000ViiMax kirjoitti:Mitä öljyä on tällä hetkellä koneessa? Voisi kytkin luistaa jos väärää öljyä ? onko mitä vuosimallia laite ?
tällähetkellä hondan atv oil 5w-30
Kawasaki KLF 300 4x4 vm.2000
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
Ok. Jos se kytkin luistaa rasituksessa, niin käsittääkseni ne levyt siellä on kulunut, eli vaatii uusimista. Sillä säädöllä ei kait saa muuta kuin hienosäädettyä sitä "vapaata pelivaraa". Korjatkaa muut jos olen väärässä. Mitä laitteella on ajettu ?
Edit. tuo hondan ölppä on ihan passelia tavaraa myös tälle laitteelle, käytä vaan jatkossakin.
Edit. tuo hondan ölppä on ihan passelia tavaraa myös tälle laitteelle, käytä vaan jatkossakin.
Re: KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
kilometreistä ei ole tarkkaa tietoa. Varsinaisesti rasituksessa en ole huomannut luistoa, vain isoilla vaihteilla ja korkeissa nopeuksissaViiMax kirjoitti:Ok. Jos se kytkin luistaa rasituksessa, niin käsittääkseni ne levyt siellä on kulunut. Mitä laitteella on ajettu ?
Kawasaki KLF 300 4x4 vm.2000
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: KLF 300 4x4 Kytkimen säätö?
Lainaus ulkomaiselta foorumilta.
"The main clutch is mounted to the transmission input shaft and uses a series of spring-loaded friction discs and steel plates. When the springs are engaged, the plates lock together and allow the transfer of power from the crankshaft of the engine to the input shaft of the transmission. When the components become worn the clutch will slip, usually in high gear or under heavy acceleration."
"The main clutch is mounted to the transmission input shaft and uses a series of spring-loaded friction discs and steel plates. When the springs are engaged, the plates lock together and allow the transfer of power from the crankshaft of the engine to the input shaft of the transmission. When the components become worn the clutch will slip, usually in high gear or under heavy acceleration."