Kawasaki 750 Brute Force
-
- 3WD
Kawasaki 750 Brute Force
Kertokaapa kokemuksia ko. laitteesta. Kiinnostaisi tuollainen tieliikenteeseen rekisteröitynä, mutta vielä tarvitaan uskonvahvistusta 

Kymco MXU 250 - All Terrain Vegetable.
Sekä edellinen että nykyinen Brute ovat molemmat pelanneet odotetulla tavalla ja vikoja ei ole ilmaantunut, tunnit tosin vielä niin vähäiset että turha paukuttaa henkseleitään (muistaakseni edellisellä 110h/~5000km ja nykyisellä 70h/~3000km takana).
Hyvät valot, tehokkaat jarrut, riittävästi vauhtia ja muutenkin ihan mukava ajaa. Nopeusmittari on mailimallia, mutta siihen tottuu nopeasti. Jos maileihin ei totu, gps-laite mopotelineessä pelastaa. Bensatankki sais olla isompi... 40L olis loistava. Polttoainetta siis kuluu, mutta sitä saa onneksi lisää huoltikselta.
Ei ole hetkeäkään kaduttanut.
Hyvät valot, tehokkaat jarrut, riittävästi vauhtia ja muutenkin ihan mukava ajaa. Nopeusmittari on mailimallia, mutta siihen tottuu nopeasti. Jos maileihin ei totu, gps-laite mopotelineessä pelastaa. Bensatankki sais olla isompi... 40L olis loistava. Polttoainetta siis kuluu, mutta sitä saa onneksi lisää huoltikselta.

Ei ole hetkeäkään kaduttanut.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Kawasaki Brute Force 750
Re: Kawasaki 750 Brute Force
Mitä ootte tykänny etuperän lukosta?
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Erittäin hyvän oloinen, edellisessä kömpijässä oli sähköisesti kytkeytyvä mekaaninen lukko mikä aiheutti kertaalleen etuperän hajoamisen(taulussa paloi valo että lukko on kytkeytynyt, eipä ollutkaan ja sitten kovan rusahduksen jäljiltä rattaat sileänä...).Tässä kawasakin toteutuksessahan ei ole "rusahtavaa" lukkoa vaan se toimii vähän niinkuin kytkin. Eli kitka levyt puristuvat yhteen kun lukkolipareesta vetää, nopea käyttää ja toimintavarma. Omasta mielestäni ainoastaan polariksen täysin automaattinen 4wd ratkaisu on parempi kuin kawan lukko. Ja tästä viestiketjusta ei sitten tule mitään eri lukkoratkaisuiden juupas eipäs väittelyä.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Exät:
-
- 2WD
Itsekkin olen tykännyt kawan lukosta! Tuo säätäminen oli kyllä aika tarkka. Ensin ei ottanut ollenkaan sit oli koko ajan päällä ja sitä sitten rassattiin jonkun aikaa että saatiin toimivaksi! Etenkin siihen tykästyin että lukon saa päälle ennen kuin sitä tarvii. Lukkohan toimii kitkalevyillä eikö? Onko kokemusta onko levyt pitkäikäisiä? Itsellä tulee aika paljon tarvetta tuolle lukolle. On joutunut säätämään lukkoa jo useamman kerran. Ajattelin vaan että kuluuko levyt vai venyykö vaijjeri nuin nopeasti?
-
- 2WD
Kawasaki 750 Brute Force
Millainen poltin muuten Brutessa on? Onko se H4 vai H7? Jokseenkin on kumman näköinen äkkiseltään katsottuna. Ajattelin jos tyrkkäis Xenonit tuonne omiin umpioihin. Onko kukaan laittanu?
-
- 4WD
kaverilla olis ylimääräisenä tollanen kyseinen peli... ja tosi sopivasti... on alu vannetta, pari sarjaa renkaita ja muutenki ei uudelle häpee... ja hinta olis alle kympin... mult saa numeron jos kiinnostaa..spot_monkey kirjoitti:Kertokaapa kokemuksia ko. laitteesta. Kiinnostaisi tuollainen tieliikenteeseen rekisteröitynä, mutta vielä tarvitaan uskonvahvistusta
spot_monkey kirjoitti:Kertokaapa kokemuksia ko. laitteesta. Kiinnostaisi tuollainen tieliikenteeseen rekisteröitynä, mutta vielä tarvitaan uskonvahvistusta
Eikä ole edes kauhean vanha toi postaus

- mönky
- 6WD
- Mönkijä:: KQ700
- Viesti:
Hehhehjänkhä kirjoitti:spot_monkey kirjoitti:Kertokaapa kokemuksia ko. laitteesta. Kiinnostaisi tuollainen tieliikenteeseen rekisteröitynä, mutta vielä tarvitaan uskonvahvistusta

Kannattaa tulla jo reisille niin jää enemmän aikaa metsästää B)
-
- 4WD
oon kuullu että jotko muutkin hullut ostaa niitä ni ajattelin laittaa sen tähä perään... meinasin laittaa sen jo siihen sun myynti ilmotuksen perään mutta en kehdannu ku oli kuitenki n.4000e halvempi ku se sun peli...jänkhä kirjoitti:spot_monkey kirjoitti:Kertokaapa kokemuksia ko. laitteesta. Kiinnostaisi tuollainen tieliikenteeseen rekisteröitynä, mutta vielä tarvitaan uskonvahvistusta
Mulla ois paha kuume päällä ja sunnuntaina olis tulossa 750 brute force pihaan jos vain osaisin päättää että otanko sen.
Kertokaa mulle ne muutama hyvä asia kawasta niin osaan lyödä kaupan kiinni ja tietysti muutama moitekkin.
Se olisi muuten -08 alle tuhat kilometriä ajettu että onko se vasta alkua vai pitääkö mun heti rueta jotain puslia vaihtamaan kun sen verran löysin haulla tietoo että jotkut puslat loppuu siinä vaiheissa.
Missä hinnoissa muuten uudet 750 liikkuu kun täälä päin ei löydy kawan myyjiä, ois kiva tietää et en maksa paljon enempää käytetystä kuin uudesta.
Mistäs sitte varaosat ja takuu asiat hoidetaan kun se tulee mulle kauempaa? Itse olen savossa.
Kertokaa äkkiä kun burana ei auta tähän kuumeeseen. KIITOS!
Kertokaa mulle ne muutama hyvä asia kawasta niin osaan lyödä kaupan kiinni ja tietysti muutama moitekkin.
Se olisi muuten -08 alle tuhat kilometriä ajettu että onko se vasta alkua vai pitääkö mun heti rueta jotain puslia vaihtamaan kun sen verran löysin haulla tietoo että jotkut puslat loppuu siinä vaiheissa.
Missä hinnoissa muuten uudet 750 liikkuu kun täälä päin ei löydy kawan myyjiä, ois kiva tietää et en maksa paljon enempää käytetystä kuin uudesta.
Mistäs sitte varaosat ja takuu asiat hoidetaan kun se tulee mulle kauempaa? Itse olen savossa.
Kertokaa äkkiä kun burana ei auta tähän kuumeeseen. KIITOS!
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
plus
1. varsin tehokas kapine
2. Ketterä ja kevyt
3. Omaa omintakeisen etulukon, jonka saa pienellä ehostuksella lukittavaksi. Jänkhä voi neuvoa.
4. jouhevat vaihteet
harkintaa
5. Omaa varsin jäykän alustan vakiona.
6. teho= menee soppaa
1. varsin tehokas kapine
2. Ketterä ja kevyt
3. Omaa omintakeisen etulukon, jonka saa pienellä ehostuksella lukittavaksi. Jänkhä voi neuvoa.
4. jouhevat vaihteet
harkintaa
5. Omaa varsin jäykän alustan vakiona.
6. teho= menee soppaa
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Juu kyllä se kuume pitää saada loppumaan eli ostaa se laite.
Onkos se etulukko nyt sitte miten hyvä kun oon kuullu vain vähän siitä ja aikasempi mönkkäri mulla oli se 3 veto can-am outlander 400 Xt niin ei oo kokemusta 100% lukoista.
Taitaa olla muutenkin aika vähä näitä kawasakeja käytössä suhteessa muihin merkkeihin.
Onkos se etulukko nyt sitte miten hyvä kun oon kuullu vain vähän siitä ja aikasempi mönkkäri mulla oli se 3 veto can-am outlander 400 Xt niin ei oo kokemusta 100% lukoista.
Taitaa olla muutenkin aika vähä näitä kawasakeja käytössä suhteessa muihin merkkeihin.
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Luepas tästä samasta topikista vähän ylempää siitä etulukosta, kun ei millään jaksa toistaa itseään.
Youtube= vaughanmoto
Exät:
Exät:
Etulukko on tarkka säädöstään, kun on kohdallaan nii pitää ja pitää kunnolla. Sitte siihen tämmönen kikotin nii voi lukita vivun. Suomessa Kawoja on aika vähän mutta jenkeissä markkinaosuus on huomattavasti suurempi. Liekkö maahantuojan aktiivisuuden puutosta vai mitä.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Never Settle For Second Best.
Pariuraa