Terve.
Nyt olisi aika korjata ykkös-varista rullat, tapit ja muutkin kuluneet osat ja asentaa DaltonPro kit samalla
Onkos tähän saatavilla jotain korjaussarjaa ja mistä?
Rullat ovat kuluneet uralle ja tapit, sekä myös painoissa melkoiset kolot ja parissa puslassakin välystä.
Ei viitsis tuota Daltonin settiä asentaa vanhoille osille, uutta kun laittais niin kestäisi varmaan toisen mokomat kun nämä alkuperäiset osatkin
Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 4WD
- Viestit: 177
- Liittynyt: 05 Elo 2008 18:49
- Mönkijä:: Kawasaki KFX 700
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kawasaki KFX 700 -06 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
oisko partzilla tai bikebandit, partzilla taitaa toimittaa halvemmalla suomeen:
https://www.partzilla.com/catalog/kawas ... -converter
tuossa yksi linkki.. varmista että malli on oikein.
ulosvetäjän tarviit vielä jos ei sulla oo.. ebaystä saa niitä.
https://www.partzilla.com/catalog/kawas ... -converter
tuossa yksi linkki.. varmista että malli on oikein.
ulosvetäjän tarviit vielä jos ei sulla oo.. ebaystä saa niitä.
DIY
-
- 4WD
- Viestit: 177
- Liittynyt: 05 Elo 2008 18:49
- Mönkijä:: Kawasaki KFX 700
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Juu noiden sivuja kävinkin jo selailemassa, ei ole vaan koskaan tullut tilattua noista mitään.
Muutaman osan SNG:ltä oon ostanut mitä pakosti tarvitsi aikoinaan
Ulosvetäjätappi löytyy jo itseltä ja variaattori onkin jo otettu pöydälle ihmeteltäväksi, sille ristikonmuotoiselle osalle pitäisi tehdä
Ulosvetäjä millä sen sais auki ja pääsis sen päihin ne kaikki osat vaihtaan.
Olen jo kierretangosta väsännyt ulosvetäjän jolla parikertaa avannut taka-varinkin aikoinaan. Etummainen lähtee muutakin purkaa sellaisenaan, kun jousi ei mikään jäykkäkään
Tuota nykyistä ulosvetäjätankoa pitäisi muokata sen verran, että saisi varin lukittumaan siihen, voi olla kyllä kovaa kiinni kun ei varmaan koskaan avattu sitäkään Onneksi löytyy YouTubesta videoitakin tuon avaamisesta et saa ideoita rakenteluun
Osista sen verran että kyselin SNG:ltä ja osoittautui ihan kohtuu hintaiseksi nuo mitä tarvitsin, apaut saman maksaa osat euroina kun mitä tuolla jenkeissä dollareina. Tämä oli kallein esim. n.122e
https://www.ebay.com/itm/Kawasaki-49050 ... t=mobile:-
Muutaman osan SNG:ltä oon ostanut mitä pakosti tarvitsi aikoinaan
Ulosvetäjätappi löytyy jo itseltä ja variaattori onkin jo otettu pöydälle ihmeteltäväksi, sille ristikonmuotoiselle osalle pitäisi tehdä
Ulosvetäjä millä sen sais auki ja pääsis sen päihin ne kaikki osat vaihtaan.
Olen jo kierretangosta väsännyt ulosvetäjän jolla parikertaa avannut taka-varinkin aikoinaan. Etummainen lähtee muutakin purkaa sellaisenaan, kun jousi ei mikään jäykkäkään
Tuota nykyistä ulosvetäjätankoa pitäisi muokata sen verran, että saisi varin lukittumaan siihen, voi olla kyllä kovaa kiinni kun ei varmaan koskaan avattu sitäkään Onneksi löytyy YouTubesta videoitakin tuon avaamisesta et saa ideoita rakenteluun
Osista sen verran että kyselin SNG:ltä ja osoittautui ihan kohtuu hintaiseksi nuo mitä tarvitsin, apaut saman maksaa osat euroina kun mitä tuolla jenkeissä dollareina. Tämä oli kallein esim. n.122e
https://www.ebay.com/itm/Kawasaki-49050 ... t=mobile:-
Kawasaki KFX 700 -06 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
-
- 4WD
- Viestit: 177
- Liittynyt: 05 Elo 2008 18:49
- Mönkijä:: Kawasaki KFX 700
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tervehdys.
Nyt olisi tuo ykkös-vari saatu purettua ja kasausta vaille valmista uusilla osilla
Noita painoja mietin, että millä lähden kokeilemaan tuossa.
Tässä sarjan mukana tullut ohje.
http://s121.photobucket.com/user/mikas6 ... sort=3&o=0
Käytössä on lisäpainot. +0.85g alumiini ja +2.4g teräs.
Jousina on Daltonin sininen +3/155 ja oranssi/sininen +24/167 verrattuna alkuperäiseen.
http://web.archive.org/web/201009151114 ... gchart.htm
Nyt olisi tuo ykkös-vari saatu purettua ja kasausta vaille valmista uusilla osilla
Noita painoja mietin, että millä lähden kokeilemaan tuossa.
Tässä sarjan mukana tullut ohje.
http://s121.photobucket.com/user/mikas6 ... sort=3&o=0
Käytössä on lisäpainot. +0.85g alumiini ja +2.4g teräs.
Jousina on Daltonin sininen +3/155 ja oranssi/sininen +24/167 verrattuna alkuperäiseen.
http://web.archive.org/web/201009151114 ... gchart.htm
Kawasaki KFX 700 -06 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
-
- 4WD
- Viestit: 161
- Liittynyt: 14 Touko 2012 20:00
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3
- Paikkakunta: Tuusula
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mulla Kawa kvf 300 vuodelta 2002 ja siinä L vaihde hyppää ajossa pois päältä. Jää rutisemaan.
Onnistuuko sen vaihdekepin säädöllä vai onkohan joku muu vikana?
Onnistuuko sen vaihdekepin säädöllä vai onkohan joku muu vikana?
Kawasaki KLF 300 Bayou-1989
Kawasaki KVF 300A -2002
Can Am 570 Pro T3 -2017
Uudenmaan Mönkijät Ry
Kawasaki KVF 300A -2002
Can Am 570 Pro T3 -2017
Uudenmaan Mönkijät Ry