Tuntuu että voisi olla hieman pidemmät välitykset, varsinkin hiekkatie ajossa.
Laittakaa omia setuppeja ja jos tiedätte muita ostopaikkoja rattaille kuin suunnattoman kallis Brandt niin jakakaa tietonne

Mitenkä mä muistan erään nimimerkki "Wobblerin" sanoneen, ettei Outlawiin sovi pienempää kuin 15-piikkinen sen kytkinakselin vuoksi.Wobbler kirjoitti:Meiltä löytyy hyllystä heti ainakin outlawin 15 ja 13 etuhampit ja taka hamitkin pitäisi löytyä....Donald kirjoitti:Mulle on tulossa 15 etu ja muistaakseni 36 takaratas, pollen omia molemmat kunnei missään muualla ollut varastossa...
Nyt jerellä on mennyt välkät vähän sekaisinJere itte kirjoitti:Mitenkä mä muistan erään nimimerkki "Wobblerin" sanoneen, ettei Outlawiin sovi pienempää kuin 15-piikkinen sen kytkinakselin vuoksi.Wobbler kirjoitti:Meiltä löytyy hyllystä heti ainakin outlawin 15 ja 13 etuhampit ja taka hamitkin pitäisi löytyä....Donald kirjoitti:Mulle on tulossa 15 etu ja muistaakseni 36 takaratas, pollen omia molemmat kunnei missään muualla ollut varastossa...
Vanhempaan, pakittomaan Predatoriin saa pienemmän eturattaan mahtumaan, mutta pakilliseen ei mene kuin 15:nen.
Eli eteen 15 ja taakse 36 on maksimit mitkä saa kaupasta suoraan. Stormilta 15:nen (käy myös Dinlin ja Predatorin rattaat) ja Brandtin kautta se pienin takaratas. Jos POllediileri alkaa vinkumaan ettei siihen Outlawiin saa pienempää, niin käske tilaamaan vaan. Kyllä saa.
Jere multa EI ole ketjut rikkoneet mitään vaan juuri näiltä jt miehiltä näitä murheellisia tapauksia tulee. Enkä nyt viitsi tästä tämän enempää valaista mun puolesta saatte laittaa ihan mitkä hampit vaan ei se multa ole poisJere itte kirjoitti:No enpä ole kuullut että vakiolla taikka "normivirityksillä" olevalla koneella olisi kukaan JT-Sprocketsin rattaita saanut paskaksi. Isolohkot onkin asia erikseen. Mulla on ollut yhteensä 8000 kilsaa Yamahassa sekä Outlawissa JT:n rattaita kiinni --> no problem. Sun kuussatanen on asia erikseen, ja se sulta tuntuu välillä unohtuvan. Jos sulla on mennyt rattaita/ketjuja/vetarinkumeja, ei ole niillä tehoilla mikään ihme.![]()
Mutta se on nyt ihan yks ja Pesän sama että myykö sen rattaan Storm tuotemerkillä A vai Wobbler tuotemerkillä B. Jos tollanen eturatas maksaa sen 14-20Eur, niin enpä usko että laatueroa juurikaan löytyy. Suurin hintaan vaikuttava ero on myyntikatteessa ja tehdyissä jälleenmyyntisopimuksissa ja niistä ei sen enempää tässä ketjussa.
Ja joo, menin sekaisin noissa rattaissa. Tuota 16-piikkistä tarkoitin, juuri kuten korjasit.