Hawkeye ja konerikko!!!

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

rulez kirjoitti:Mullakin kun oli kasisatkussa ongelmia lämmönkanssa ja vikaa ei tahtonut löytyä selvitettiin puhelussa pääkallopaikalta nottei nämä mönkiät oo tarkotettu puunajoon ja lumenlykkäykseen siihen on kuulemma traktorit erikseen ja minä käytän pollea ku mettäkonetta :shock:
Käytiin kyllä pitkällinen keskustelu kaikkientunteman herran kanssa miks ihmeessä moisia lisävarusteita sitten myydän jos kyseisellä kamppeella ei töitä saa tehdä 8)
Vastausta ei meinannu saaha sitte millää isännästä irti :evil:
Herää kysymys, että jos kasisatkuakaan ei ole tarkoitettu työkäyttöön niin mihin se on sitten tarkoitettu? :shock: :shock: Pihan koristeeksi ja munanjatkeeksi ?Siihen tarkoitukseenkin aika kallis peli. :roll:

Tietysti käyttäjän on noudatettava niitä rajoituksia mitä mönkijän valmistaja ilmoittaa (mm. max.vetokyky)
Back in business
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Erään toisen merkin maahantuojan kommentti oli omista laitteista: Nää on tehty mönkijöiksi ja työvehkeiksi ja niiden pitää kestää siinä käytössä mihin ne on tehty, kerpele vieköön... jos ei kestä niin laitetaan kestämään... pitää kestää sitä käyttöä mihin ne on tehty...

Oli aika vakuuttavan kuuloista tarinaa ja eipä ole kyseisen merkin suunnalta kuulunut vastaavaa pulinaa väärinkäytöistä. Eikä siitä että ei näillä saa tehdä sitä eikä tätä tai sä et osaa ajaa niin että ne kestää...

Tämä ei sitten ollut hyökkäys mitään merkkiä tai maahantuojaa vastaan, laitoin tämän esimerkiksi miten asioihin voi suhtautua myös toisella tavalla :wink:
Kylätason mönkijäkuski
jartse
2WD

Viesti Kirjoittaja jartse »

paljon on tullut keskustelua tästä aiheesta, kiitokset siitä. Laitetaanhan välillä vähän väliaikatietoja rojektin tiimoilta.

Tänään meinasin jo lähteä hakemaan rakkineen pois pajalta, mutta onneksi soitin vielä ennenkuin lähdin ajelemaan.

Ei sinänsä mikään suurikaan yllätys että tällä viikolla maahantuojan lähettämät osat olivat varmaan käypäsiä johonkin mönkijään, mutta eivät olleet ikävä kyllä tähän minun kulkimeen :P :P

Ei kai tässä voi muutakuin nauraa ja odotella vielä joku viikko/kuukausi/vuosia, nyt on aikaa kulunut noin viitisen viikkoa.

Tässähän oppii taas oleman ilman mönkijää niin voi sen kohta vaikka unohtaa sinne ja keskittyä vaikka rillikatoksen tekoon.
JukkaRu
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaRu »

jartse kirjoitti:Tässähän oppii taas oleman ilman mönkijää.......

Ei peijooni nyt tullaan kohta hätiin. :D
Miehillä on aina legot .. aikuisempana ne vaan on erilaisia.
Se oli huono reissu jos vinssi jäi kylmäksi!!
jartse
2WD

juuh, kyllä apu olisi tarpeen. Oletko muuten JukkaRu vielä siellä samalla pajalla harjoittelemassa? Jos jotenkin voit vaikuttaa asian etenemiseen, niin olispa mukava.

Sanoi muuten viimeksi kun soitin huoltomies, että häneltä meinaa mennä hermot minun vehkeen kanssa ja samaan syssyyn totesi että minulla on nyt ollut VÄHÄN huonoa tuuria asian etenemisen suhteen.

Tulevana viikonloppuna aion ajella jollain nelipyöräisellä (EI auto)oli se sitten oma tai lainapeli, pitäs vaan mennä naukumaan ja vinkumaan myyjän puheille.
jartse
2WD

jos joku vielä tätä topiccia seuraa, niin nyt sain lainapelin alle: -03 polaris atp500 ja ensimmäiset maistit on otettu ja mukavata oli pitkästä aikaa.

Onkohan se nyt sitten oikea "työmönkijä"? Ensivaikutelma oli ainakin ihan ok, näin parin tunnin ajelun jälkeen mettässä, pellolla (,ja tiellä). Haulla en löytänyt oikein mitään.

niin ja jos vähän sivutaan tuota varsinaista aihetta, niin haukkaan käypäset osat ovat jossain aavan meren toisella puollella ja tulevat sitten joskus myöhemmin.

Eipä niillä nyt niin kiire ole kun sain tuon lainapelin ja taitaa rueta kuume nousemaan isomman mönkijän ostoon uhkaavasti. Merkki ja malli on kyllä pahasti hakusessa(Onneksi!!)
pollekuski
6WD

Viesti Kirjoittaja pollekuski »

sporttman alle niin kestää [paitsi vetarit] ja vesi kone
JukkaRu
3WD
Viesti:

jartse kirjoitti:juuh, kyllä apu olisi tarpeen. Oletko muuten JukkaRu vielä siellä samalla pajalla harjoittelemassa? Jos jotenkin voit vaikuttaa asian etenemiseen, niin olispa mukava.

Sanoi muuten viimeksi kun soitin huoltomies, että häneltä meinaa mennä hermot minun vehkeen kanssa ja samaan syssyyn totesi että minulla on nyt ollut VÄHÄN huonoa tuuria asian etenemisen suhteen.
Olen vielä jonkun viikon harjoittelemassa. Asiaan ei voi oikein millään nopeuttaa se kun taitaa olla nyt logistiikasta kiinni. On sulla huonoa tuuri ollut niin kuin huoltomieskin sulle kertoi. Aika harvinaista on että väärä tuote on pakattu pakettiin. eli oikea osa oli tilattu ja oikea osa oli numeroiltaan se paketti mikä tuli mutta sisällä väärä osa.

Ja jos huoltomieheltä meinaa mennä hermot niin voip johtua siitä että on aika työläs koneremontti. Nimittäin siksi kun öljy on palanut jokapaikkaan kiinni ja se kun ei hirveesti liuottimilla irtoa. Siis työtä paljon ja takuista tulossa kiinteä korvaus. Mutta oikealla lopputuloksella se remontti tehdään tosin ei mitkään ohje ajat tule riittämään.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Tätä seurataan tiiviisti.
Oliko niin, että jälleenmyyjä toimitti koneen alle? Jos näin, niin tässä kohtaa tehnyt järkisiirron.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
jartse
2WD

JukkaRu:
Niin sitä joskus suutuspäissään tai muuten päissään saattaa kirjoitella tulikivenkatkuisia viestiä tänne, kun tämä on ollut oikestaan ainut paikka jossa saa asiantuntijoilta kommentteja.

Ei siis ole ollut tarkoitus teidän (huoltomiesten) työtä arvostella, päinvastoin. Minulla on kyllä tiedossa että tämän rojektin jatkuminen ei johdu teistä, eikä myöskään myyjästä.

Lupaan tuoda täytekakun teille siinä vaiheessa kun saatte homman valmiiksi, toivottavasti olet vielä silloin sinäkin siellä töissä.

Ja roosa999: jälleenmyyjä tosiaankin antoi tuon lainapelin minulle alle, ja ihan ilman sen suurempia narinoita. Kävin myyjän juttusilla nyt vasta ensimmäisen kerran.

Varmaan kyllä myyjän kannalta ihan fiksu veto tuo lainamönkijä, mutta minun kukkarollle saattaa jossain vaiheessa taas käydä ohrasesti!! Olis vaan antanut jonkun pikku mönkkärin mulle lainaan :roll:
JukkaRu
3WD
Viesti:

Se on hyvä että jonnekin purkaa tuntojaan ja tää on ihan hyvä paikka. Minun puolesta voit korjaamoa arvostella miten haluat minua se ei silleen liikuta kun en ole talon varsinaista väkeä. Heitin vain sivullisena kommenttia siitä mitä olen siellä nähnyt kuulllut ja ollut mukana. Tiedän että joskus korjaamoista ei anneta kunnon vastausta ja joskus korjaamon omakin moka pannaan esim maahantuojan piikkiin tai sitten asiat ihan oikeesti kestää. Ei silloin ihme jos asiakas jää hämmilleen. Halusin vain rauhoittaa mieltäsi :lol:

Tämä on kyllä aivan loistava foorumi. olen itsekin hyötynyt täältä paljon.
jartse
2WD

Päivitellään tämänhetkistä tilannetta tämän ikuisuusrojektin suhteen. Eli tänään olen ollut yhteydessä kuluttaja asiamieheen(naiseen) ja sanoi olevansa yhteydessä myyjään pikapuolin ja sitä rataa taas takaisin minuun.

katsotaan ja kuulostellaan mitä kuuluu ensi viikolla(vuonna) vai kuuluuko mitään, ei voi kyllä enää ottaa tätä asiaa muutenkuin huumorilla, aika naurettavaa touhua koko polaris. Maahantuojan puolelta ei ole oltu vielä ainakaan missään yhteydessä.
jartse
2WD

Nyt laitetaan minun osalta piste tälle jutulle. Pääsimme myyjän kanssa sopimukseen ja nyt ajelen polariksen atp500:lla, joka minulla on ollut lainassa jo noin kuukauden.

Haukka jäi valitettavasti edelleen makaamaan pajalle odottamaan osia. Harmillinen tapaus kaiken kaikkiaan ja on aiheuttanut kyllä monenlaista mielenharmia, mutta tällä hetkellä olen suht tyytyväinen lopputulokseen ja kiitos siitä kuuluu täysin myyjälle eikä maahantuojalle.

Minun pieni poika jää kovasti kaipaamaan haukkaan, mutta josko sille pitäisi kohta hommata joku kömpijä on kuitenkin kohta jo kunnioitettavassa 4 vuoden iässä. Lähes jokapäivä tämän parin kuukauden ajan on jaksanut kysyä, joko mennään hakemaan oma mönkijä huollosta.

THE END

Muuten JukkaRu:lle iSO kiitos atp:n "erikois" kohtelusta huollossa :wink:

Ps. jos joku tarvitsee haukkaan käypäistä puskulevysarjaa, vinssiä tai lumiketjuja niin yv:llä voi tiedustella
pelsu100
6WD

Viesti Kirjoittaja pelsu100 »

Pisteet jälleenmyyjälle.
Jos asiakas ton rumban jälkeen loppuratkaisuun tyytyväinen niin jotain on tehty oikeinkin.. :roll:

Pisteet myös asiakkaalle kun (jos) (toivottavasti) pystyit oleen kuristamatta ketään matkan varrella 8)
MBL
2WD

Viesti Kirjoittaja MBL »

Ei tää kysymys ihan liity tähän aiheeseen, mutta kuitenkin haluaisin kysyä, että paljonko teidän haukkanne kulkee..?

Muistelesin, että omani olisi kulkenut viime kesänä noin 70 km/h, mutta nyt ei mene edes yli 60 km/h.

Mistäköhän moinen pudotus vuodessa voisi johtua? :?
*Polaris Hawkeye 300 4x4 -06*
Vastaa Viestiin