ATP 330E (liikennemalli) - kokemuksia ?

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

No ei oo, ei. Kunhan heitin vaan, mollataakseen polariksia. Aaah..., johan helpotti 8) :lol: Siis ihan huumorilla mukana vaan. :wink:
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Ehkä kannattaisi käydä paikkoja kiristellen läpi.Johan käsikirjakin näin suosittelee 25h kohdalla.Itellä kolmas polle menossa,eikä tuommoisista ole ollut huolta.Yökasteluja ei pitäisi mielestäni mennä yleistämään,koska esimerkiksi minä en ole nähnyt yhtäkään pollea,joka näin tekisi.En toki toisaalta saa mitään puhumalla pollen puolesta,koska itse olen varma oman pelini ainutlaatuisuudesta. :wink: Tieliikennemalliin on toki väkisin ängetty kuormalavallinen kaikennäköistä saastesälää,joka varmaan on omiaan lisäämään vikaherkkyyttä,koska moottoria ei ole suunniteltu moiseen rääkkäykseen.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
jannevv
Noppeli

Viesti Kirjoittaja jannevv »

Tommoset pikkuviat on äkkiä korjattu ja sitten vaan hanaa :twisted:
Voin kyllä sanoa että olen täysin tyytyväinen mönkijääni ja että en ole tässä lähiaikoina ainakaan merkkiä (POLARIS) vaihtamassa.
Vaikka suzukin king quad kyllä houkuttelisi, mutta jos saan rahat kerättyä ni kyllä kaupasta lähtee mukaan 800cc efi :twisted: :D :D Saa muut katella perävaloja :!:
poke
Tracks

Nin oikke. :wink:
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

:lol:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
poke
Tracks

mikähän mahtaa jaskaa naurattaa. :lol: :wink:
Goljath
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Goljath »

Kaverini Ari osti tommosen ATP 330E laitteen Kankaanpäästä alkutalvesta -05 (maksoi 8990€) Sama paikka ja aika, josta hain oman Magnumin (vm.-04 uusi) 6000€

Anyway, ollaan vertailtu käyttökokemuksia ja silmin nähtäviä eroavaisuuksia koneiden välillä. ATP kiihtyy jonnekin 60km/h kohtuullisen rivakasti ja sen jälkeen pikku hiljaa n.80km/h. Eli suurin piirtein samaan lopputulokseen ovat muutkin päässeet. ATP:n kaasuvipu oli maahatuojan toimesta rajoitettu n.55km/h joten rajoitin"ruuvia" piti aavistuksen verran säätää.

Arin kertoman mukaan ATP kulkee tiellä ja kaupungissa 1/4 Wedolla tosi mallikkaasti. Kunhan muistaa ottaa huomioon muut tiellä liikkujat. Uteliaimmat ovat jääneet tuijottamaan, ja vaaratilanteita on kuulemma ollut useita.Skarppina siis pitää olla mönkkärin kanssa muun liikenteen seassa.

Meren jäällä ATP käyttäytyy Arin mukaan Pollemaisesti, (mahtavasti, hienosti, upeasti jne...) lunta ollut ajoittan jään päällä kasoittain, mutta aina Polle on vienyt perille saareen ja mantereelle.

Mä olen muutaman kerran tyypittänyt tota ATP:tä ja perstuntuma on loputakin melko samanlainen kuin Magnumissa.

Henkilökoht. mielipide on, että ATP E on vahvasti maastopainotteinen tieliikenneMÖNKIJÄ. Vauhdin hurmaa hakeville sanoisin että kyykkypyörä
(mahdollisesti jopa honda)
Soon raakaa peliä ku pollella mönkii,siinä aitaa kaatuu ja tanner ryskää!!!
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Eri testit antavat arvokasta tietoa eri laitteista mutta aikapulan vuosi testaajat eivät saa kaikkea irti laitteista,alustan säätämiseen menee sen verran aikaa ettei testien aikataulu sellaiseen riitä.Nytpä ehdottaisinkin että eri laitteiden omistajat voisivat omista laitteistaan kirjoittaa tutustuttuaan ja säädeltyään kokemusperäisen rehellisen "käyttötestin" kuvineen ja eritellä siihen myöskin toimintavarmuuden ja merkkihuollon palvelut.Testin voisi laittaa Sammylle vaikka sähköpostilla.Sammy voisi sitten siirtää sen jutun tuonne testiosioon.Näin saataisiin yksityiskohtaisempaa ja viimeistellymmpää tietoa mönkijäkansalle eri vehkeistä.Mitä ootta mieltä. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
poke
Tracks

Jotain tuommostahan tuonne testeihin on odoteltukkin.Sullahan atc olisi tietoa ja taitoa kirjoittaa omasta härvelistä ja yleensä sportsmanista.Jos vain intoa löytyisi.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Mahtaako foorumissa olla Järvenpääläistä Polaris 300 ATP:n liikennemallin omistajaa ? Olen sellaisen nähnyt näillä kulmilla useasti. En vaan ole päässyt jututtamaan.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Onko uusia kokemuksia siitä ATP330E mallista? Uutisia? Kuulumisia? Joko kulkee paremmin? Katalysaattori pois? Renkaiden kestävyys?

t.Veli-Pekka
ari2230
Noppeli

330 ATP

Viesti Kirjoittaja ari2230 »

juuri liittynyt ja omistan 330 tieliikennemallin jotain tietoa on esim. cd boxin vaihto maasto versioon vähentää huomattavasti koneen lämpöä ja sitten se ikävämpi juttu toisena lomapäivänä öljynlauhduttimen juuresta putki poikki ja kone korjaamolle ja tietenkin korjaus kestää koko kesäloman ajan joten lämmintä kesää
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Oletko saanut kulkemaan nopeampaa kuin 65km/h, siis oikeaa GPS nopeutta?

t.Veli-Pekka
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Kyl kaverin tieliikennevekotin kulkee 75 oikeeta nopeutta, uutena ei ottanu kun sen 65. Mitään piristyksiä ei ole tehtynnä..
OH3GNY
4WD

Viesti Kirjoittaja OH3GNY »

Tervehdys.
Olen seuraillu teidän Polle ATP330 keskustelua..
Tänä viikonloppuna tuli meidän taloon kanssa Polle juurikin tämä 330 ATP Tieliikennemalli.

Ensi kokemukset on Kivat..menee hienosti asfaltilla ja maastossakin.
Polle on vielä ilman kilpiä,mutta ensi viikolla haen konttorilta kilvet,niin päästään yleisille teille.
Laite kiihtyy ok, sen 60 km/h...mutta sen jälkeen on tosiaan hiljasta..:)
Tosin tuo 60 km/h kaupunki liikenteessä on varmaan riittävä,mutta pientä "lisä potkua" / varmistusta olis kiva saada,jos jossain kohdassa tarttisikin päästä sen 70-80 km/h...

Mielestäni Polariksen esitteessä on hieman virheellisesti ilmoitettu tuo "Rajoittamaton" moottori,antaa mielikuvan että tieliikenne mallissa on se 15 kw..ainakin minun pollen papereissa lukee 9.2kw.

Yleensä ottaen Hauska vekotin tuo ATP330,olen ihan tyytyväinen.

Jos virittäjä velhot innostuu kertomaan missä on ATP330 Hepat ja miten niitä lisätään..olemme pelkkänä korvana.

Hyvää Mönkijä kesää kaikille,ajellaan kiltisti.
Vastaa Viestiin