traktoripollen penkki
Onnistuuko tuollaisen vanhan Polaris 500 -04 mallisen rekisteröinti traktoriksi ? Tuli meinaan vasta hankittua.
Tuo mönkijästä-traktori ajatus on minulle aivan uusi.
Jos tuo lakipykälien käyttöön soveltaminen ei ole niin byrokraattista,
kuin ennen EU:n liittymistä, niin miksi ei onnistuisi ?
Vilkut, valot, tyytti ja kolmio tietenkin vaaditaan. Vakio istuin kelpaa mainiosti.
Kypäräpakkoa ei pitäisi olla, kun oikeallakaan traktorilla ajaessa sitä ei ole pakko käyttää.
Kysymys on nimenomaan työkäytöstä, puita pitäisi hakea metsästä jonne pääsee vain maantien kautta.
Lisäys: 23.10.2008
http://www.ake.fi/autoilunerityis/sv/sivu41.htm
edelliseltä sivulta pääsee seuraavalle
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/D053B02C ... sluvat.pdf
Tässähän se on selvästi sanottu.
Vilkut, valot, tyytti ja kolmio tietenkin vaaditaan. Vakio istuin kelpaa mainiosti.
Kypäräpakkoa ei pitäisi olla, kun oikeallakaan traktorilla ajaessa sitä ei ole pakko käyttää.
Kysymys on nimenomaan työkäytöstä, puita pitäisi hakea metsästä jonne pääsee vain maantien kautta.
Lisäys: 23.10.2008
http://www.ake.fi/autoilunerityis/sv/sivu41.htm
edelliseltä sivulta pääsee seuraavalle
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/D053B02C ... sluvat.pdf
Tässähän se on selvästi sanottu.
Viimeksi muokannut Vesku U, 23 Loka 2008 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Polaris Sportman 500 HO 2004
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Ei onnistu millään keinolla.Vesku U kirjoitti:Onnistuuko tuollaisen vanhan Polaris 500 -04 mallisen rekisteröinti traktoriksi ? Tuli meinaan vasta hankittua.
Asiasta paljonki vanhoja juttuja, joita löydät Haku toiminnalla.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 500 Efi
Re: traktoripollen penkki
Voisitteko neuvoo miten saan otettuu tosta Traktorimönkiästä sen raksa penkin pois ?
Polaris Sportsman 500 efi -08
-
- 2WD
- Viesti:
Traktori jakkara on kiinni 4:llä itseporeutuvalla "polaris" pultilla kiinni.Headcrab kirjoitti:Voisitteko neuvoo miten saan otettuu tosta Traktorimönkiästä sen raksa penkin pois ?
Sivupaneleissa on molemminpuolin mustat peitelevyt ( muovia/kumia valmistusajankohdasta riippuen), ne mustat peitelevyt pois ja kaksi niistä ruuveista on niiden alla. Pakopuken puolelta lokasuojaan kurkkaamalla näet lämpösuojassa kairatun loven tai reiän kolmas ruuvi on siellä. viimeinen ruuvi on akun takana

Sit ei muutakuin "kevyt" traktorin jakkara ylös..
- Nico
Menestyminen on vapaaehtoista!
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 500 Efi
Kiitos! ja voisitko viel sanoo miten sen Pelkän penkki osan saa liuútettua siitä pois silleen etttä sen oikeen pollen penkin saa irti . kun oon sitäkin miettyny ja en oo saanu päähän miten sen saa otettuu pois ...
joo olin ajatellu oottaa sen tähystys tornin veke kun sisään ajo on ajettu .
joo olin ajatellu oottaa sen tähystys tornin veke kun sisään ajo on ajettu .
Polaris Sportsman 500 efi -08
-
- 2WD
- Viesti:
Istuin osa lähtee kun nostat sitä oikealla puolella olevaa kahvaa, josta penkki liikkuu eteen ja taakse.
Eli nostat vipua ja vedät penkin taaksepäin pois kiskoilta. ( vedä varovasti, penkin terävät reunat voivat viiltaa polariksen astulan rikki, kun se tipahtaa pois kiskoilta)
- Nico
Eli nostat vipua ja vedät penkin taaksepäin pois kiskoilta. ( vedä varovasti, penkin terävät reunat voivat viiltaa polariksen astulan rikki, kun se tipahtaa pois kiskoilta)
- Nico
Menestyminen on vapaaehtoista!