kiitos vastauksesta. taitaa meikäläinen alkaa kallistua magnumiin, aluksi mietin hondaa tai yamahaa (vanhempia malleja jossa jalka vaihteet) mutta kyseisten pelien varaosa saanti vähän mietiyttää mutta kyllä magnumiin ilmeisesti saa viälä hyvin vara osia?
toivottavasti sitten syksymmällä saa linkun jättää tallin koristeeksi... ja sitten vois vaikka näihin ajotapahtumiin hommautua mukaan kun ei takapotkulla ole uskaltautunu
kopioitu suoraa omistajan käsikirjasta:polaris 4x4 on varustettu ainutlaatuisella 4-pyörävetojärjestelmällä.sitä käytetään kytkimestä joka sijaitsee oikean puoleisessa kahvassa. kun kytkin on asennossa 4x4 (awd) etuveto kytkeytyy automaattisesti jos takapyörät alkavat luistaa.kun takapyörät saavat riittävän pidon etuveto kytkeytyy automaattisesti pois päältä.punainen valo (awd) ilmaisee 4-vedon päälläolon. en sitte tiiä onko samallainen ku sportmanissa
pitäiskö ton toimii silleekin että kun on takaveto ainoastaan pääl kun alkaa renkaat lyömään tyhjää käy nelivetokin päällä?alkanut tekeen tommost täs kesäl
onkos muilla magnumeissa etuvetarien etuperän kiinnitys kohdissa suoja kumit? omassa ei oo joten mietin vain että pitääkö siellä olla. vetarin napa päässä mulla kyllä on suojakumit. ittellä siis magnum 325 vm 00
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
tietäiskö joku onko magnumin termostaatti joku spesiaali versio vai löytyykö jostain esim autoliikkeestä vastaavaa, aika tyyris tuo alkupräis varaosa 123 ja jotain euroo
magnumissa tosiaan semmone vika että välillä ei mee flekti päälle ollenkaan ja välillä pyörii heti ku virrat laittaa päälle, eikä ny viittis ostaa termostaattia sen takii että vaan kokeilee olisko vika siinä... no voi olla että on parempi ku on vaan oma katkasia flektille ja siitä säätelee mielen mukaan flektiä
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.