mistä halavalla niveliä
mistä halavalla niveliä
ois haukasta 3 niveltä kökkönä. mistä saa halavalla uusia.
se pyörä mikä ei vedä, se jarruttaa !!!!!!!
Re: mistä halavalla niveliä
moro mulla ois samanlainen kampe mitkä nivelet sait särettyä
oikialta puolen eestä ja takaa ulommat ja vasemmalta takaa sisempi. on muuten nii sonta vehe että tuostako eroon pääsen nii ei ikää pollea
mikä särki nivelet lumi-jää onko takuun alanen kampe
hajoaa nivelet jo siirto ajolla al rikhtilta saa sisäpäitä ei kesta etes kattoa nii purkautuu ja takuu ei korvaa
300 POLLEEN SAA ULKONIVELIÄ TARVIKKENA JA SIITÄ ON HELPPO TEHÄ SISÄ NIVEL OLIKOHA 90 KAPPALE
Otas keke capslock pois päältä, ei tartte huutaa joka topicissa 

-
- 2WD
Mulla olis kyseiseen peliin 15h ajetut ulompi ja sisempi nivel kumpikin
laita yv jos kiinnostaa.

300 POLLEEN SAA ULKONIVELIÄ TARVIKKENA JA SIITÄ ON HELPPO TEHÄ SISÄ NIVEL OLIKOHA 90 KAPPALE
mistä saa erikseen ko oon kyselly joka paikasta ja aina sama vastaus koko tanan vetoakseli nivelineen ja hinta 329e kpl. tullee mehtäreissut hintoihi.joo ne 15h käytetyt nivelet kiinnostaa miten sinnuu saa yhteyttä. oon nimittäin tään koneen kans meleko tollo
mistä saa erikseen ko oon kyselly joka paikasta ja aina sama vastaus koko tanan vetoakseli nivelineen ja hinta 329e kpl. tullee mehtäreissut hintoihi.joo ne 15h käytetyt nivelet kiinnostaa miten sinnuu saa yhteyttä. oon nimittäin tään koneen kans meleko tollo
-
- 2WD
No laita vaikka sähköpostia ju-p@luukku.com niin saadaan sulle nivelet 

jep ite hommasin haukkaan ulko nivelen ja vejin laikalla poikki ja ohuella laikalla sokan ura a vot en oo sata varma tuliko se duelilta vai allrightilta ku on jo aikaa sen verta paljo mut vilikasen kuvastosta ku meen atv pajan puoleen täytynee juua iltakahvit pajan puolessa
ja se sportmanin nivel käy vaikka sanovat et ei käy varaosa numero on vain eri eli haukassa ja sportmanissa ei oo mitään eroa kolomisatasissa