TommiS kirjoitti:Ilmaa ei saanut ja syy oli siellä penkin alla poksissa. Suodatin totaali tukossa.
Ja muistamme seuraavalla kerralla kysyä ekaksi, jottako on huollot tehty?
Mika
Kaikkihan sen tiedämme että kun yksityiseltä ostaa ja kysyy jotain, nyt tassä tapauksessa huolloista niin ainahan on tehty ja ajallaan, tosin missäänhän ne ei ole ylhäällä
HoHa kirjoitti:Joo tuo oli liian helppo tullakseen edes mieleen Ei sentään koneremonttia joutunu tekeen
No ei tarvitse tehdä ainakaan viellä, kaikki on kunnossa tai ainakin se siltä kuulostaa ja mittaukset puhuvat puolestaan. Tosin ajattelin nyt tehdä tuohon täyden huollon itse, pulttien ja ruuvien kiristykset, jarru nesteet ja sun muut kuntoon.
Ei tullu mieleen, ku itte vaihdan joka ajo kerran jälkeen pestyn suodattimen.
Eipä tullut mullakaan...
Itse en viiti edes yrittää pestä tuota on se niin mujussa, mutta pesu ohjeet kyllä taisi olla manuaalissa. Tänään pitäis tulla uuden suodattimen ja pääsee jatkamaan testiajoa paremmin.
Miksihän mulla tuossa sportsmanissa irtoaa kaasarin neula toisinaan? Nytkin niin hyvin jumissa neula/suutin putkessa että pitää purkaa pohja pois kaasuttimesta, että sen saa pois. Muilla ollu vastaavaa?
LakiAhti kirjoitti:Mitenkäs mahtaa tuo varaosien saanti pelata muilla, ja mistä yleensä kannattaa koittaa hankkia varaosia? Kannattaisiko itse koittaa paikallistaa osaa jostain, ennenkuin antaa korjaamon tilata Jenkeistä osia...?
Täällä Oulun kupeessa meidän vanha Magnumi 425 alkoi temppuilemaan, ja eräs korjaamo paikallisti loppujen lopuksi vian staattoriin, vaihdettuaan nipun muitakin osia ensin. Olivat koittaneet tilata ko. osaa ainakin kahta eri kautta ja kertaakaan eivät osaa saaneet viikkojen odottelusta huolimatta. Tilaukset kadonneet jonnekin. Täysi kymppi kyllä palvelusta tälle korjaamolle, joka tapauksessa... Nyt on sitten heidän toimesta viety kone valtuutetulle korjaamolle, jossa ensimmäisen korjaajan kuuleman mukaan osa pitäisi tulla parissa viikossa. Tosin tuoltakaan korjaamolta ei asiakkaalle osata arvioida milloin se olisi tulossa. "Kyllä se sieltä tulee...".
Polle on nyt seissyt vuoden vaihteesta alkaen, osia odotellessa. Toivottavasti vika nyt edes on siinä staattorissa sitten. kerpele kun olisi ihan oikeaa tarvettakin ollut tuolle laitteelle, ja olisi kokoajan enenevässä määrin tarve.
Alkaa olemaan kyllä viimeinen Polle meillä, kun osapalvelu on näin surkeaa...
Noniin, otetaan hieman sanoja takaisin... Kun Polle meni valtuuteetuun liikkeeseen, niin homma hoitui ihan mallikkaasti. Saivat varaosan, tietty aikaa meni pari viikkoa, mutta kuitenkin.
Onkohan pollesta jännitteensäädin hajonnu?Kun kaks päivää sitte,kun viimeksi ajelin niin alkoi se akkumerkki näytös vilkkua.
Merkki poistui aina kun laski kierrokset alle 3500 eli tais "yliladata".Silloin kun laittoi diagnostiikka tilassa käyntiin ja painoi kaasua niin akkujännite 16.0--->>.
Ajelu tapahti noin 2 tuntia perusteellisen pesun jälkeen,oliko kosteudesta johtuvaa?Nyt diagnostiikka tilassa tyhjäkäynnillä 14.0-15.0 akkujännite.
I'm not always right,but i'm never wrong. "Tehokuume"
"Niin paljon ostettavaa,mutta niin vähän rahaa!!!"
Polaris Sportsman 500 -08
Mikäs sportsmanin etupäässä kitisee/narisee kun ajaa nelivetopäällä maastossa?
Kitinää ja narinaa ei esiinny kun ajaa tasaisella vaan silloin kun ajaa maastossa ja jousitus elää kuuluu välillä todella inhottavaa narskuntaa=/
Vetonivelet,suojakumit ehjät myös neliveto pelaa.
Olis kiva saada vika pahemmaksi/korjattua/selvitettyä ettei leviä sitten pariuraa kilpailussa.
miten on variaattorin hihna kestänyt 800:ssa? mulla laukes hihna 140:tunnissa ja matkaa oli kertyny 1880km.itse taisin tunaroida sen kanssa kun tuli ajettua H:lla liian hiljaa tais mennä sen takia näin äkkiä.nyt saa kyllä kierrosta uusi hihna.
steed kirjoitti:Onkohan pollesta jännitteensäädin hajonnu?Kun kaks päivää sitte,kun viimeksi ajelin niin alkoi se akkumerkki näytös vilkkua.
Merkki poistui aina kun laski kierrokset alle 3500 eli tais "yliladata".Silloin kun laittoi diagnostiikka tilassa käyntiin ja painoi kaasua niin akkujännite 16.0--->>.
Ajelu tapahti noin 2 tuntia perusteellisen pesun jälkeen,oliko kosteudesta johtuvaa?Nyt diagnostiikka tilassa tyhjäkäynnillä 14.0-15.0 akkujännite.
Jatkoa tälle: Pian tän jälkeen soitto huoltoon ja odottelua--->noin 10 päivän päästä tuli puhelu et maahantuoja ei anna tilata osaa,ennen
kuin mönkkäri on viety sinne huoltoontukittavaksi.No huollossa siitä puretaan vissiin puretaan vauhtipyörä pois( ) ja katotaan joku käämi( ).
Jos käämi on palanu ja vettä siel niin osat menee luutavasi omaan piikkiin.Eikä mitään osia vieläkään tilattu. EI VOI TÄLLÄNEN ASIA KESTÄÄ NÄIN KAUAA
Onko kokemuksia osien toimitus ajasta?
I'm not always right,but i'm never wrong. "Tehokuume"
"Niin paljon ostettavaa,mutta niin vähän rahaa!!!"
Polaris Sportsman 500 -08
steedille vastausta... mulla kesti jännitteensäätimen tilaus jenkeistä ja vaihto melkein 2 kk.
mutta meni kumminki takuuseen ja vaihtoivat samalla etulamppujen johtosarjan jostaki syystä.
ATC kirjoitti:Tänne voi kerätä Pollen ongelmia, jos niitä kellä on. Toivottavasti kirjoittajalla on Polle, tai siitä vankka kokemus hankittuna, Kirjoita asiallisesti, niin osio palvelee käyttäjiä parhaiten.
T
ere. Mulla on tuollanen polaris efi 500 ruisku traktori mönkijä, vm 09. Ja nyt sellanen ongelma. Se toimii rajottajan kanssa silleen että kun rajotin menee päälle niin rupee nykimään tosi paljon?? Onko muilla samoja kokemuksia.. Ja kun antaa kaasua tyhjäkäynniltä niin ekaksi meinaa tukehtua mutta sen jälkeen nousee kierrokset?