Surullista mutta iloista
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Surullista mutta iloista
Olen päättänyt muuttaa. Reilun vuoden jälkeen, olin jo kotiutunut.Voisi sanoa että odotin innokkaasti aina uuden vihreän valon ilmestymistä postilaatikon eteen ja mieluisasta aiheesta keskusteluja. Osoitteena Polaris, on ollut mieluinen ja tulen aina muistelemaan tätä aikaa hymyillen.Surullista on, että nyt on aika mennä eteenpäin ja jättää niin mieluinen osoite. Uusi osoite on tuolla 8 kerrosta ylempänä, helpottaisikohan jos ajattelisi saaneensa ylennyksen. Postilaatikossa lukee Bombardier (jotenkin hankala sana, johon on vaan nyt totuteltava) ja vihreä valo toivottavasti palaa usein. Iloinen olen kuitenkin ja innokas kuin pikkupoika, joka tietää joulun lähestyvän. On se hieno tunne vielä ikämiehelle, joka ei aivan vähästä enää meinaa syttyä. Onhan tuolta ylempää varmasti huikeat näkymät yli maiseman, aina taivaanrantaan asti. Olen kuullut sanottavan, että pelko on viisautta. Olen kuullut sanottavan, että rohkeus on viisautta. Olen myös kuullut sanottavan, että uhkarohkeus on tyhmyyttä ja aika näyttääkin olenko ollut rohkea vai uhkarohkea, pelon ainakin suljin mielestäni. 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
kuulin tässä huhuja että sinne Oulhun on perusteilla mönkkärikerho, ihmettelinkin aluksi sen nimeä, Bom-Bom-Bojat ry.
En ihmettele enää, kun arvostettu Oulun-Veljeni on tällä tavalla lyönyt leukulla selkhän. Ja vielä isolla semmosella!
Eikun oikeasti: Kauheasti onnea valitsemallanne tiellä, tässä sinulle hinauspalvelun numero 040-82020...
t.Se-Pohjoisempi-Ukkeli
ps. Joko minulle tilasit samanlaisen?
En ihmettele enää, kun arvostettu Oulun-Veljeni on tällä tavalla lyönyt leukulla selkhän. Ja vielä isolla semmosella!
Eikun oikeasti: Kauheasti onnea valitsemallanne tiellä, tässä sinulle hinauspalvelun numero 040-82020...

t.Se-Pohjoisempi-Ukkeli
ps. Joko minulle tilasit samanlaisen?
-
- Tracks
- Mönkijämies
- Noppeli