Surullista mutta iloista

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Surullista mutta iloista

Viesti Kirjoittaja ATC »

Olen päättänyt muuttaa. Reilun vuoden jälkeen, olin jo kotiutunut.Voisi sanoa että odotin innokkaasti aina uuden vihreän valon ilmestymistä postilaatikon eteen ja mieluisasta aiheesta keskusteluja. Osoitteena Polaris, on ollut mieluinen ja tulen aina muistelemaan tätä aikaa hymyillen.Surullista on, että nyt on aika mennä eteenpäin ja jättää niin mieluinen osoite. Uusi osoite on tuolla 8 kerrosta ylempänä, helpottaisikohan jos ajattelisi saaneensa ylennyksen. Postilaatikossa lukee Bombardier (jotenkin hankala sana, johon on vaan nyt totuteltava) ja vihreä valo toivottavasti palaa usein. Iloinen olen kuitenkin ja innokas kuin pikkupoika, joka tietää joulun lähestyvän. On se hieno tunne vielä ikämiehelle, joka ei aivan vähästä enää meinaa syttyä. Onhan tuolta ylempää varmasti huikeat näkymät yli maiseman, aina taivaanrantaan asti. Olen kuullut sanottavan, että pelko on viisautta. Olen kuullut sanottavan, että rohkeus on viisautta. Olen myös kuullut sanottavan, että uhkarohkeus on tyhmyyttä ja aika näyttääkin olenko ollut rohkea vai uhkarohkea, pelon ainakin suljin mielestäni. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

kuulin tässä huhuja että sinne Oulhun on perusteilla mönkkärikerho, ihmettelinkin aluksi sen nimeä, Bom-Bom-Bojat ry.

En ihmettele enää, kun arvostettu Oulun-Veljeni on tällä tavalla lyönyt leukulla selkhän. Ja vielä isolla semmosella!

Eikun oikeasti: Kauheasti onnea valitsemallanne tiellä, tässä sinulle hinauspalvelun numero 040-82020...

:lol:

t.Se-Pohjoisempi-Ukkeli

ps. Joko minulle tilasit samanlaisen?
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Taitaa olla kohta turhia nuo mönkijä gallupit ku kaikilla on kohta "bomberit" alla.
Onnea vaan uudesta takista :!:
TAJ
6WD

Viesti Kirjoittaja TAJ »

Heh..tämä osoitteenmuutos on roikkunut ilmassa jo aikaa sitten :D Kävi meinaan miehellä puheet ja eleet melko levottomaksi vierailtuuan tässä uudessa osoitteessa, noiden testiajojen myötä.
Ja uskon että osoite on vähintään yhtä muikea kuin tuo entinenkin :roll: :wink:
tomizu
3WD

Viesti Kirjoittaja tomizu »

mie en nyt käsitä??muutaks sie johonki vai vaihaks sie mönkiää vai mitä????????????
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Mönkijämies
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Mitä mie nyt käsitin niin tässä on kyse mönkijän vaihosta :?: :?: :?:
Lynx Forest Fox -97
Tunturi Tiger Aqua -91
Ei riemulla rajaa kun Lynxillä ajaa!!
Vastaa Viestiin