Tere! Olisiko mahd.jos joku piirtäisi mallin 500 polaris sportmanin h.o kuristinlevystä ja lähettäisi se minulle sähköpostiin et saisin tulostettua mallikappaleen kun oma hukassa ja tarvitsisin sitä? Polle on vm08. kun tarvikkeena sitä kuristinlevyä ei saa.taikka jos joku voisi kertoa et minkäkokoinen on se keskireikä kuristinlevyssä?
Otsikko muokattu asiaa kuvaavaksi. t:vaughan
500 sportman kuristinlevy
Re: 500 sportman kuristinlevy

En nyt saa mittoja, ku vekotin on 200h huollossa. Toivottavasti kuvasta on apua

Polaris 500 H.O. TL + 3 lasten mönkkäriä
EX - Suzuki LT-R 450
EX - Suzuki LT-R 450
Miksi tuo kuristin on laitettu polarikseen?
ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 ratorhi
Joo kertokaa, onko kyseessä tl-pollen rajotin vai mikä? Varmaanki kyl kyseessä on tl rajotin, vaikee ajatella et muissa tarviis tommosta kuristusta... 

Polle on mun invamopo
Toi mun kuva on ainakin kaasari mallisen Pollen (2008) kuristuslevystä, joka sijaitsee imukaulassa. Tuskimpa tuollaista muuta kuin TL-malleissa on. Traktoritkin taitaa olla ruiskuja? Ja toi punainen ympyrä kuvassa, kuvastaa imukaulan normaalia reikää.jason-1900 kirjoitti:Joo kertokaa, onko kyseessä tl-pollen rajotin vai mikä? Varmaanki kyl kyseessä on tl rajotin, vaikee ajatella et muissa tarviis tommosta kuristusta...
EX - Suzuki LT-R 450
EX - Suzuki LT-R 450
TL-mallissa saa olla maksimissaan 15kW tehoja. 500:ssa Pollessa taitaa olla normaalisti muutama enempi...vain muutama.Natsku kirjoitti:Miksi tuo kuristin on laitettu polarikseen?
EX - Suzuki LT-R 450
EX - Suzuki LT-R 450