Omalla 08 pollelle ainakin sanottiin et huollot menee 25h -50h- ja 100h...siitä eteenpäin 100h välein.
Ja pitää teettää valtuutetussa liikkeessä jos haluaa 4 vuoden takuun säilyvän.
ovat maahantuojalla tarkkoja siitä et huollot on tehty jos tulee takuukorjauksia 2 vuoden jälkeen.
Moottorikelkkailua--mönkimistä--rallia--kaikkea missä haisee bensa...
Polaris Sportsman 500 HO 2008
Lynx N Duro 600 vm.2006
Skiido Touring 380 E
T.J
On tuossa 00 vm pollessa etulukot navoissa joten se käyttäytyy hieman raskaammin 4 wd päällä, uudemmat sitten ei niinkään kun lukko vietiin sinne etuperän sisään, itse ainakin ajelin aina awd kytkettynä.
Huollot on tehty seuraavasti 25h -> 50 -> 100 sitten vaikka 50 tunnin välein, käytöstä riippuen.
Mä tappelin huolloista Vantaalla. Äijä tiskin takana väitti että huollot on 25h, 50h, 100h ja sit 100h välein. Sit ojens mulle lapun missä nämä asiat on ilmoitettu. Lapussa luki että ensihuolto 25h, sit huoltoväli 50h, sit huoltoväli 100h.
Eikö tämä tarkoita että:
Ensihuolto 25h
2. huolto 75h
3. huolto 175h jne.
Mun mielestä menee noin, voin olla ainut joka on sitä mieltä, mutta huoltoväli on huoltojen väli.
vevika kirjoitti:Mä tappelin huolloista Vantaalla. Äijä tiskin takana väitti että huollot on 25h, 50h, 100h ja sit 100h välein. Sit ojens mulle lapun missä nämä asiat on ilmoitettu. Lapussa luki että ensihuolto 25h, sit huoltoväli 50h, sit huoltoväli 100h.
Eikö tämä tarkoita että:
Ensihuolto 25h
2. huolto 75h
3. huolto 175h jne.
Mun mielestä menee noin, voin olla ainut joka on sitä mieltä, mutta huoltoväli on huoltojen väli.
Ensi huolto on aina jokin erikseen ilmoitettu kuten esim tuo 25h tässä tapauksessa.
Ja tosiaan äijä tiskin takana on ihan oikeessa.
Käytännössä huollot suoritetaan Juuri tuohon tyyliin.
Toki jokainen voi huollattaa miten itse parhaaksi näkee.
pollekuski kirjoitti:Kyl se sutii 2 tai 4 pyöräl riippuu namikan asennosta
Ja ohjaus kevenee kun namikka 2wd asennos
sori jos palaan taaksepäin
mutta jos on telat ja tehty ohituksia ,(4x4) on silloin koko ajan päällä vaikka nappula on awd asennossa ,ja kun laittaa (2x4) pelkät takapyörät vetää.
ainakin 800efi:ssä on sillain , kun on tehty ohituksia.
Uusi Polaristi ilmoittautuu foorumille. Ensimmäiseksi mönkijäksi hankin perus Polaris Sportman 500 HO. Koneen toimitusaika oli noin 2 viikkoa, eli tässä menee tovi fiilistellessä ja tyhmiä kysyessä.
Mitenkä noiden vakio renkaiden kanssa tulee toimeen, eli minkälaiset kusiluistimet ovat. Joissain vertailuissa on kehuttu Polariksen vakiorengastusta, mutta testissä ei käynyt ilmi oliko renkaat todellakin ensiasennusrenkaat.
Juuei niillä oikein rankkaa maastoajoa pysty. Hankintalistalle siis renkaat, pohjapanssari kunnollinen, eteen HD-jouset. Sit alkaa olla maavara ja eteneminen hyvää luokkaa.
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
kenu kirjoitti:Uusi Polaristi ilmoittautuu foorumille. Ensimmäiseksi mönkijäksi hankin perus Polaris Sportman 500 HO. Koneen toimitusaika oli noin 2 viikkoa, eli tässä menee tovi fiilistellessä ja tyhmiä kysyessä.
Mitenkä noiden vakio renkaiden kanssa tulee toimeen, eli minkälaiset kusiluistimet ovat. Joissain vertailuissa on kehuttu Polariksen vakiorengastusta, mutta testissä ei käynyt ilmi oliko renkaat todellakin ensiasennusrenkaat.
500 pollessa on käytetty kahta eri rengastusta. Käsittääkseni kaikissa näissä 'uusissa' kaasaripeleissä on 25" perusrenkaat joista ei taida olla juuri muuhun käyttöön kuin verkonpainoksi.
Aikaisemmin ainakin EFI-mallissa oli monen mielestä parhaat orkkisrenkaat eli Carlislen P.X.T 26" koossa jotka vastaavat Can Amin XT-malleissa käytettyä ACT rengasta poiketen ilmeisesti vain 'vannesuojan' osalta. Ainakin mönkijä lehden testissä oli 26" ACT renkaat. Eli jos harkitseekin ajoa muualla kuin pikitiellä tai soralla niin kannattanee harkita muita vaihtoehtoja.
Ainakin itsellä ollut luvattoman paljon ongelmia pollen kanssa.500 H.0 vm.2008
Lataus petti jo alle 100 tunnin..startti heti kohta 100 tunnin jälkeen.
Nyt on startti taas rikki ja kun sitten jouduin käyttämään vetonarua...niin se naru jäi pitkäksi ja sisukset siitä hajosi.
kerran on vinssi halvaantunut just.silloin kun sitä oisin tarvinnut...tosin kotona se sitten taas pelasi...eikä ole sen koommin juonitellut
Huollot teetetty ajallaan huoltoohjelman mukaan merkki liikkeessä..25 h / 50 h / 100 h.
nyt tunteja n.120...ja vehe oottelee osia...ruuhkautunut osa toimitus maahantuojalla ilmeisesti.
kokemukseni mukaan aika pitkässä kuusessa on nuo varaosat.
tämähän ei ole huoltoliikkeestä varmaankaan kiinni...vaan nimenomaan maahantuojasta.
takuu sinällään on toiminut..nytkin nämä viat menee sen 2 vuoden lisätakuun piikkiin.
Eli jos huollot on teetetty vastoin maahantuojan ohjetta...niin turha ois toivoa et menee takuuseen,
on tässä jo tullut mieleen et pitäskö ostaa uusi kun tässä tuntuu nuita vikoja olevan...mutta paranisko tuo vaihtamalla....hmm..miten lie.
Muuten kyllä kiva peli ja pehmeä ajaa.. suht.pirteä viissataseksi.kunhan pääsis eroon vaan nuista pikku ongelmista.
Moottorikelkkailua--mönkimistä--rallia--kaikkea missä haisee bensa...
Polaris Sportsman 500 HO 2008
Lynx N Duro 600 vm.2006
Skiido Touring 380 E
T.J