Koheltaja kirjoitti:No, sitten mä tyydyn alla olevaan 6mm roiskeläppään, naukkasen kossupullon kitusiin ja sen jälkeen lähden tankobaariin tuhlaamaan sen 500€...
Kannattaa XP:llä rymytessä huomioida että pohjan pellit painuu aika herkän oloisesti öljypohjaa vasten ja koneen ollessa kumityynyillä tuntuu "hierovan" aika ilkeän oloisesti vastakkain....
Mechanix kirjoitti:Kannattaa XP:llä rymytessä huomioida että pohjan pellit painuu aika herkän oloisesti öljypohjaa vasten ja koneen ollessa kumityynyillä tuntuu "hierovan" aika ilkeän oloisesti vastakkain....
ja kannattaa katsoa ettei suodatin saa kovin lujaa kipeää kun niin prkl alhaalla.
Mites tuossa keulapanssarissa onnistuu vinssin vapautus??
On niin tiukan näköinen aukko että vain rullakita siellä pilkistää..
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
vinssissä vapautin sivussa, joten mahtuu käsi sinne vapauttimelle. Ei tartte kidanreiästä ujuttaa lapasta vapauttimelle.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Laittelin juuri Uhri-panssarin itselle XP:hen. Asennus on helppoa ja osat käy paikalleen ilman suurempaa sorvaamista. Kiinnitys ohjeet ovat selkeät ja helposti ymmärrettävät.
Edellisessä 800HO:ssa oli kans sama panssari ja olin kyllä siihen erittäin tyytyväinen.
UHRI pohjapanssari on gelcoat pinnoitettua lasikuitua joka on vahvistettu alumiinilevyillä, paskamainen työstää, melko helppo asentaa. Naarmuuntuneet kuitupinnat ja muut ''paljaat'' kohdat reijät jne. kannattaa pinnoittaa hartsilla, temalla, gelcoatilla...
(BTW ne kierteet jotka on XP polariksen vinssikidassa on sitten tuumaset eli kannattaa vetää tapilla läpi mikäli niihin alkaa M10 pulttia sovitteleen)
Ja Iron Balticin kanssa ei voi jättää alkup. pohjamuoveja paikalleen, koska IB kiinnitetään käyttäen orig. ruuvinpaikkoja hyväksikäyttäen.
Jos noista pitäisi valita ottaisin UHRI:n ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei päästä pohjaan kohdistuvaa iskua ''läpi''
Mulla on polaris vm. 2009 500efi traktori, siis kaupat josta voin kysellä pohjapanssaria, Ja jos tiedätte hintoja niin laittakaa tähän niin porukka osaa tinkiä, jos vaikka pyydetään ylihintaa..
Ja merkit tietenkin tuon airon baltic löysin oli joku 410 euroa.
Uhrimerkkisessä ei ollut hintaa, onko jotain muuta minkä vois laittaa alle..
Kohta ei enää Iron Balticciakaan saa varmaan tuohon hintaan, jos vanhat merkit paikkansa pitää niin yrityskaupat on aina maksettava jollain ja yleisimmin se maksetaan nostamalla kuluttajahintoja.
Miten tuota, meneekö tuonne ihan hirveesti törkyä väliin, jos taivuttaa tuon panssarin tuolleen edestä astinlautojen suojaksi? Kun varmaanhan se hyvä olisi taivuttaa, niin liukuu paremmin esteen päälle. Mutta jääkö sinne väliin sitten hirveesti tavaraa kiinni? Pitäs itekin varmaan tehä tohon uuteen peliin kesällä panssari. Ellei satu tulemaan Iron Balticille jotain loppuunmyyntiä
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Aivan varmasti menee törkyä väliin, mutta eiköhän ne sieltä pesemällä pois tule.
Menee oletettavasti paremmin kannon/kiven ylitte, niin pidin sitä pienempänä pahana kuin hankalampaa pesua.