eli passaisiko osat sportmanista? ja mitä kaikkea muutos vaatisi? kyseessä siis 500 cc 4x4
Eivät ole foorumilaisia (harmi) kavereilla on aivan älytön hyvä tietotaito Pollen laitteista..samuli81 kirjoitti:Mahtavaaarvasin että joku muukin on miettinyt että scrambleriin kun saisi vielä hitaan niin olisi peto menemään
Onko kyseiset muutoksen tekijät foorumilaisia tai olisiko mahdollista että kertoisit tarkemmin vaihdosta oliko ongelmia ja mistähän alkaisin metsästämään laatikkoa?
No tämähän kuulostaa hyvältäpekuna kirjoitti:... ja samasta maasta tuli napoihin uudet häkit ja mikunin TM40 kaasutin... ja tulossa procomin viri cdi boxi... virivari tilataan kunhan tiedän minkä kokoiset renkaat uskaltaa laittaa
samuli81 kirjoitti:pekuna laitappa linkkejä mistä löytyy scrambleriin osaa.. privana tai tähän viestiketjuun osista jos viittit
oletko vaihtanut pakoputken? se on minulla ollut kanssa mielessä että se pitäisi saada päivitettyä, mutta kun ei oikein ole löytynyt sopivaa wrp olis ainakin suht edukas.. kuinkahan isot renkaat saa/voi laittaa nuiden muutosten jälkeen? koska luulen että kun nuilla muutoksilla ja kunnon renkailla on kyllä meleko peto etenemään
Mitenkä jaksaa mennä nopealla puolella nuilla 28" ITP:llä ja onko big bossin laatikossa nopea puoli samallainen kuin scramblerissä noin suunnilleen?FinnMack kirjoitti:samuli81 kirjoitti:pekuna laitappa linkkejä mistä löytyy scrambleriin osaa.. privana tai tähän viestiketjuun osista jos viittit
oletko vaihtanut pakoputken? se on minulla ollut kanssa mielessä että se pitäisi saada päivitettyä, mutta kun ei oikein ole löytynyt sopivaa wrp olis ainakin suht edukas.. kuinkahan isot renkaat saa/voi laittaa nuiden muutosten jälkeen? koska luulen että kun nuilla muutoksilla ja kunnon renkailla on kyllä meleko peto etenemään
Noista renkaista...
Toi Scrambler josta aiemmin kirjoottelin niin siinä oli alla 28" ITP MudLitet.
Hyvin tuntui potku riittävän...
Nyt viimeisin huhu on että tehdään takapäästä erillisjousitus.
Siinäpä se tuli kerrottua mitä en itte muistanut... Well done!HMK kirjoitti:Itselläni on tällä hetkellä omassa scramblerissa hidas puoli. Laatikko on 2001v. xplorerista otettu ja samasta vehkeestä myös vaihde vivusto+keppi.
Muutos on melko helppo tehdä. Laatikko menee heittämällä paikalle. Ainoastaan vaihde vivustoja piti jatkaa hitsaamalla ja kepille piti hitsata runkoon uusi korvallinen.Kiekot pitäisi vaihtaa samanlaisiksi kuin xplorerissa(taka 42p ja etu 12p). Scramblerissahan nuo kiekot ovat taka 36p ja etu 13p.
Muuten ei ollut mitään hankaluuksia laatikon vaihdossa.Eli 2001 vuosimallin xplorerissa on täysin sama etuperä kuin 2006 vuoden scramblerissa(ainakin varaosa luettelon mukaan). Neliveto ainakin itsellä kytkeytyy ihan niinkuin pitääkin ilman sähköpuolen muutoksia.(jos muutosta ei tee niin vaihdenäyttö ei tunnista hidastapuolta ja näyttää sen tilalle N:nää) tuollainen ongelma oli ainut mikä itsellä tuli vastaan.
Tuossa mainitussa Tarvikekeskuksen scramblerissa saattoi olla tuon välityksen kanssa pikkusen hankaluuksia johtuen uudenmallisesta etuperästä jossa on eri suhde kuin tässä vanhan mallisessa.(korjatkaa jos olen väärässä). Nyt ollut itsellä n.6kk käytössä omassa scramblerissa tuo hidas puoli ja voi sanoa että muuttu kulku melkolailla. Pystyy kärryäkin vetämään huolettomasti nykyään. Renkaat ovat tällä hetkellä 25 tuumaset mut hankinnassa ovat 27-28 mudlitet noiden tilalle.
'