Polariksen laatu.?
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Viesti:
Re: Polariksen laatu.?
Onko Tarvikekeskuksella oma varaosavarasto ? Yleensä näihin ei juuri osia ole hyllyssä vaan kaikki tilataan jostain. Itse ajelin japseilla ja välissä vajaa sata tuntia ihan kovaakin XP 550:llä ilman ongelmia mutta menin sitten ostamaan Jammun. Kymmenessä tunnissa huomasin että se ie ole mun peli joten suuntasin katseen takaisin Polleen ja nyt kun muutama tunti on sillä menty niin taas on elämä mukavaa.
Kaverilla XP 850:sessä vaajaa sata tuntia takana ja ihan oikeaa ajoa, nyt meni ihan asiallisesti takuuseen takavetarit + etupäähän raidetangonpäät ja jotain muuta pientä. Eli pelaa se välillä täälläkin.
Toinen XP 850 on myös porukassa ja silläkin taitaa jo satanen olla poikki ilman ongelmia.
Eli tässä nyt neljästä kokemusta ja yhdessä on ollut vikaa mutta sekin hoidettiin kuntoon ihan asiallisesti.
Kaverilla XP 850:sessä vaajaa sata tuntia takana ja ihan oikeaa ajoa, nyt meni ihan asiallisesti takuuseen takavetarit + etupäähän raidetangonpäät ja jotain muuta pientä. Eli pelaa se välillä täälläkin.
Toinen XP 850 on myös porukassa ja silläkin taitaa jo satanen olla poikki ilman ongelmia.
Eli tässä nyt neljästä kokemusta ja yhdessä on ollut vikaa mutta sekin hoidettiin kuntoon ihan asiallisesti.
- FinnMack
- Tracks
- Mönkijä:: Möläriksen Ponkija
Tottakai sellainen on kaikilla pienkone-yrittäjillä mutta näillä se on ISO !TRX kirjoitti:Onko Tarvikekeskuksella oma varaosavarasto ?
Kuulemma maahantuoja turvautuu heihin aika usein..
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
eda kirjoitti:Jälleenmyyjiä, laitteita jos asiakkaitakin on varmaan monenlaisia. Itse päädyin Polarikseen osin siksi, että myyjä ja huolto osasivat hommansa. Keskolaiskytkentäisistä myyjäliikkeistä ei ole kovin positiivisia kokemuksia, joten hyvä, että jossain osataan myydä Yamahaa ja Can-Amiakin.
Ihan totta. Ei Keskokaan niitä helpoimpia ole. Mutta katsotaan.
Mulla ensimmäinen mönkkäri oli kiinalainen ja siinä jotenkin osasi asennoitua siihen että eihän tämä voi pelatakaan....
Eli seuraava laite saattaa hyvinkin olla vaikka Huihai!
Koko keskustelu täällä "kömppäri" puolella on uskomatonta, pidetään normaalina että pelit ei kestä "sataa" tuntia ja jos kestää ihme! Tuo aika on noin 4 vrk. eli esim auto hajoaa kerran kk (volvo?) pikkuisen rotia pojjaat näihin peleihin. Ts. tuollainen asenne ei meitä auta vain niitä ketä myy/huoltaa leluja. Joskus tuntuu kuin tätä sivustoja hoitaa jokin markkinointipuolen henkilö (t)?jeo kirjoitti:eda kirjoitti:Jälleenmyyjiä, laitteita jos asiakkaitakin on varmaan monenlaisia. Itse päädyin Polarikseen osin siksi, että myyjä ja huolto osasivat hommansa. Keskolaiskytkentäisistä myyjäliikkeistä ei ole kovin positiivisia kokemuksia, joten hyvä, että jossain osataan myydä Yamahaa ja Can-Amiakin.
Mulla ensimmäinen mönkkäri oli kiinalainen ja siinä jotenkin osasi asennoitua siihen että eihän tämä voi pelatakaan....
Katotaan kuinka pian tämä mielipide häviää....
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
can-nam kirjoitti:Joskus tuntuu kuin tätä sivustoja hoitaa jokin markkinointipuolen henkilö (t)?
"valottaisitko" hieman mikä aiheuttaa miehessä moisia tuntemuksia

- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Jos jollain on esittää ihan todisteita tästä ohjautuvuudesta, niin tervetuloa juttusille ihan livenä. sammysatv@monkkarit.fi kautta saa mut kiinni ja sovitaan vaikka treffit. Kerron kuka mun palkan maksaa ja miten se ohjaa tätä palstaa.can-nam kirjoitti:Koko keskustelu täällä "kömppäri" puolella on uskomatonta, pidetään normaalina että pelit ei kestä "sataa" tuntia ja jos kestää ihme! Tuo aika on noin 4 vrk. eli esim auto hajoaa kerran kk (volvo?) pikkuisen rotia pojjaat näihin peleihin. Ts. tuollainen asenne ei meitä auta vain niitä ketä myy/huoltaa leluja. Joskus tuntuu kuin tätä sivustoja hoitaa jokin markkinointipuolen henkilö (t)?jeo kirjoitti:eda kirjoitti:Jälleenmyyjiä, laitteita jos asiakkaitakin on varmaan monenlaisia. Itse päädyin Polarikseen osin siksi, että myyjä ja huolto osasivat hommansa. Keskolaiskytkentäisistä myyjäliikkeistä ei ole kovin positiivisia kokemuksia, joten hyvä, että jossain osataan myydä Yamahaa ja Can-Amiakin.
Mry:n puheenjohtajan saakiinni puheenjohtaja@monkkarit.fi
Tämä sattuu olemaan moderoitu kesksutelufoorumi, jossa asiattomuudet pyritään pitämään talkoovoimin poissa.
Muistutellaan tuosta risutruusutt osiosta, jonee palstan linjasta saa kommentoida vapaasti.
se topikki oli tuolla -> http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... ilit=risut
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
[/quote]
Koko keskustelu täällä "kömppäri" puolella on uskomatonta, pidetään normaalina että pelit ei kestä "sataa" tuntia ja jos kestää ihme! Tuo aika on noin 4 vrk. eli esim auto hajoaa kerran kk (volvo?) pikkuisen rotia pojjaat näihin peleihin. Ts. tuollainen asenne ei meitä auta vain niitä ketä myy/huoltaa leluja. Joskus tuntuu kuin tätä sivustoja hoitaa jokin markkinointipuolen henkilö (t)?
Katotaan kuinka pian tämä mielipide häviää....[/quote]
Ohihan tämä menee aiheesta, mutta pakko tuota on kommentoida. Ei kai kukaan tosissaan ole sanonut, että sata tuntia on mönkijälle ihme? Vikoja on varmaankin tuotu esille juuri siksi, että saataisiin välitettyä niistä tietoa toisille ja samalla maahantuojille ja myyjille. Joka merkistä on kerrottu hyviä ja huonoja puolia aika tasapuolisesti, eikä mistään markkinoinnista väärässä mielessä ole kyllä hajuakaan. Mönkijäharrastusta saa markkinoidakin sinänsä, siinähän kai se sivuston idea on.
Sivuston hoitajia voi moittia, jos on todellisia näyttöjä, mutta mutu ei ole mikään näyttö.
Jos 13 tonnia maksavassa laitteessa on tuon verran vikoja mitä aiemmin on esille tullut, niin ei kai siinä kenenkään mielestä asia ole kunnossa? Sitä pitää kuitenkin arvostaa, jos myyjäliike ottaa vastuun ja hoitaa korjauksen asiakkaan kannalta joustavasti. Ja autopuolella on kyllä myös mielenkiintoisia juttuja, ei tämä ole pelkästään mönkijöiden ongelma (vaikkapa ne aiemmat Ford-Volvotkin aina välillä).
Koko keskustelu täällä "kömppäri" puolella on uskomatonta, pidetään normaalina että pelit ei kestä "sataa" tuntia ja jos kestää ihme! Tuo aika on noin 4 vrk. eli esim auto hajoaa kerran kk (volvo?) pikkuisen rotia pojjaat näihin peleihin. Ts. tuollainen asenne ei meitä auta vain niitä ketä myy/huoltaa leluja. Joskus tuntuu kuin tätä sivustoja hoitaa jokin markkinointipuolen henkilö (t)?
Katotaan kuinka pian tämä mielipide häviää....[/quote]
Ohihan tämä menee aiheesta, mutta pakko tuota on kommentoida. Ei kai kukaan tosissaan ole sanonut, että sata tuntia on mönkijälle ihme? Vikoja on varmaankin tuotu esille juuri siksi, että saataisiin välitettyä niistä tietoa toisille ja samalla maahantuojille ja myyjille. Joka merkistä on kerrottu hyviä ja huonoja puolia aika tasapuolisesti, eikä mistään markkinoinnista väärässä mielessä ole kyllä hajuakaan. Mönkijäharrastusta saa markkinoidakin sinänsä, siinähän kai se sivuston idea on.
Sivuston hoitajia voi moittia, jos on todellisia näyttöjä, mutta mutu ei ole mikään näyttö.
Jos 13 tonnia maksavassa laitteessa on tuon verran vikoja mitä aiemmin on esille tullut, niin ei kai siinä kenenkään mielestä asia ole kunnossa? Sitä pitää kuitenkin arvostaa, jos myyjäliike ottaa vastuun ja hoitaa korjauksen asiakkaan kannalta joustavasti. Ja autopuolella on kyllä myös mielenkiintoisia juttuja, ei tämä ole pelkästään mönkijöiden ongelma (vaikkapa ne aiemmat Ford-Volvotkin aina välillä).
- vinssi
- 6WD
- Mönkijä:: Sportsman XP1000 S 2023
Tervehdys mönkijäväki,
Mietin kauan että kommentoinko ko. viestiketjuun.
Minä olen käyttänyt jostain syystä vain Polaris tuotteita harrastukseni välineenä.
Minä olen ollut tyytyväinen ostamaani tuotteeseen, koska huollan laitteet asianmukaisesti huolto-ohjelman mukaan, tarkastan kunnon joka ajokerran jälkeen.
Jos syyllistyn omasta mielestäni asiattomaan käyttöön, ei ole pokkaa vaatia takuuna asioita mitkä ei laitevalmistaja ole hyväksynyt.
Enkä tässä mielipiteessä rajaa mitään merkkiä.
Ajan vuosittain n. 200h täysin hupiajoa mihin näitä koneita valmistaja ei ole alunperin suunnitellut, mutta otan siitä itse vastuun koska näen että tämä on vaan niin s..tanan mukavaa.
Lainatakseni erään mönkijäharrastajan lausahdusta grillipaikalla;
" Tämähän on mahtava harrastus, ostat ensin noin kymppitonnin laitteen ja ajat sillä paikoista mistä et usko että se selvii, rikkomatta laitetta".
Kaupan alalla yli 20v voin sanoa että jos nämä itse aiheutetut rikkoutumiset halutaan takuun piiriin, niin se nostaa hintoja.
Toinen vaitoehto on että maksat ns. jatkotakuusta x määrää/ kuukausi, näin mm. autoalalla.
Itse olen ollut tyytyväinen Polaris tuotteisiin, takuun ja ajo-ominaisuuden puitteissa, kaikki mitä olen takuuna pyytänyt ( SP800 etuperän stefan) on takuuna vaihdettu.
Totuus mikä ehkä kirpaisee, myydyin merkki, takuu tapauksia on enemmän kuin merkillä millä on pienempi markkinaosuus= faktaa.
Kirjoitukseni kirvoittaa varmasti muidenkin mielipiteiden pakottaavaa tarvetta kommentoida aihetta, mutta muistutan että tämä on vain minulle harrastus, kaikki kunnia myös muille merkeille!
Rikkaus harrastuksessa on että merkkejä on valittavissa!
Kaikille hyviä ajokelejä merkistä riippumatta.
Mietin kauan että kommentoinko ko. viestiketjuun.
Minä olen käyttänyt jostain syystä vain Polaris tuotteita harrastukseni välineenä.
Minä olen ollut tyytyväinen ostamaani tuotteeseen, koska huollan laitteet asianmukaisesti huolto-ohjelman mukaan, tarkastan kunnon joka ajokerran jälkeen.
Jos syyllistyn omasta mielestäni asiattomaan käyttöön, ei ole pokkaa vaatia takuuna asioita mitkä ei laitevalmistaja ole hyväksynyt.
Enkä tässä mielipiteessä rajaa mitään merkkiä.
Ajan vuosittain n. 200h täysin hupiajoa mihin näitä koneita valmistaja ei ole alunperin suunnitellut, mutta otan siitä itse vastuun koska näen että tämä on vaan niin s..tanan mukavaa.
Lainatakseni erään mönkijäharrastajan lausahdusta grillipaikalla;
" Tämähän on mahtava harrastus, ostat ensin noin kymppitonnin laitteen ja ajat sillä paikoista mistä et usko että se selvii, rikkomatta laitetta".
Kaupan alalla yli 20v voin sanoa että jos nämä itse aiheutetut rikkoutumiset halutaan takuun piiriin, niin se nostaa hintoja.
Toinen vaitoehto on että maksat ns. jatkotakuusta x määrää/ kuukausi, näin mm. autoalalla.
Itse olen ollut tyytyväinen Polaris tuotteisiin, takuun ja ajo-ominaisuuden puitteissa, kaikki mitä olen takuuna pyytänyt ( SP800 etuperän stefan) on takuuna vaihdettu.
Totuus mikä ehkä kirpaisee, myydyin merkki, takuu tapauksia on enemmän kuin merkillä millä on pienempi markkinaosuus= faktaa.
Kirjoitukseni kirvoittaa varmasti muidenkin mielipiteiden pakottaavaa tarvetta kommentoida aihetta, mutta muistutan että tämä on vain minulle harrastus, kaikki kunnia myös muille merkeille!
Rikkaus harrastuksessa on että merkkejä on valittavissa!
Kaikille hyviä ajokelejä merkistä riippumatta.

exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
Noh, itselläni oli polariksen kanssa pieniä ongelmia, jotka tuntuivat suurilta koska kiinalaisen mönkijän jälkeen odotukset laadusta oli pilvissä.
Kaikkiin ongelmiin myyjäliike paneutui ripeästi ja osat tuli maahantuojalta, jopa samana päivänä kun myyjä soitti tilauksen.
Tossa naapurissa (terveisiä Pena) on 500 tl-polle ollu useamman vuoden, kovassa käytössä kesät talvet... eilenkin näytti lähtevän jonnekin kaks päällä 21 asteen pakkasessa...
Sellainen käsitys että "kohtuu tyytyväinen" on Polarikseen.
Kaikkiin ongelmiin myyjäliike paneutui ripeästi ja osat tuli maahantuojalta, jopa samana päivänä kun myyjä soitti tilauksen.
Tossa naapurissa (terveisiä Pena) on 500 tl-polle ollu useamman vuoden, kovassa käytössä kesät talvet... eilenkin näytti lähtevän jonnekin kaks päällä 21 asteen pakkasessa...
tuolla -> http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... ilit=risut[/quote]Barossa kirjoitti:Noh, itselläni oli polariksen kanssa pieniä ongelmia, jotka tuntuivat suurilta koska kiinalaisen mönkijän jälkeen odotukset laadusta oli pilvissä.
Heip!
Mielipiteeni ei mitenkään, missään mielessä ole tarkoitus arvostella jotain tiettyä mönkijä merkkiä vaan tätä yleis kuvaa minkä näistä mielipiteistä syntyy...toki tällä sivustolla korostuu esim. erilaiset ogelmat ja toisaalta hyvä niin, niiden ratakaisut

Sivuston ylläpiäjien ei nyt kannata vetää "herneitä nenään" kuka kenekäkin palkan maksaa, toisaalta kun otetaan paineita sekä tarvetta todistella asioita niin

Nimimerk. kerran luulin olevani väärässä mutta se oli erehdys...;0)
Tämä mönkijä maailma on minunkin mielestäni hieman omituista, pitää hyväksyä heikko laatu ja olla valmis korjailemaan tai tapella maahantuojan/ huoltoliikken kanssa takuuasioista. Varaosien, lisävarusteiden (pohjapanssarit, puskurit ym.) ja huoltotöiden hinnoittelu aivan käsittämätöntä.
Myöskin kummastuttaa liikkeiden tapa myydä mönkijöitä niin ettei ole minkäänlaista mahdollisuutta koeajolle. Perskeles.
Myöskin kummastuttaa liikkeiden tapa myydä mönkijöitä niin ettei ole minkäänlaista mahdollisuutta koeajolle. Perskeles.

- All-Terrain Vehicle
- Tracks
Oon vissiin ollut onnekas, kun itellä ei vielä mitään ongelmia ole ollut minkään suhteen 
Ennen hankintaa tarjottiin moneen otteeseen koeajoon vastaavaa laitetta. Vaikka ei välttämättä olisi ollut itselle niin tarpeen, kun kaverin vastaavalla rattorilla tuli ajettua ennen hankintaa aika paljon "koeajoa". Ja parashan se kaverin laitetta oli koeajaa, kun sai vähän rankemminkin testata. Mutta sitten liikkenkin koeajopeliä tuli käytyä testaamassa.
Vanhan pelin ottivat myös vaihdossa ostaessa. Jälkeenpäin kun miettii, niin se oli kyllä tosi hyvä homma, kun ei tarvinnut ite enää alkaa sitä myymään. Ja tuskin olisi juuri enempää hintaa siitä saanutkaan, vaikka olisi ite yrittänyt myydä.
Ostaessa sai neuvoteltua kaikki tarpeelliset varusteet mukaan, ja kaikesta päästiin sopimukseen hyvin. Kaikki maholliset pikkuasiatkin neuvottiin, ja opastettiin kaikki käyttöön liittyvät asiat. Ja kaikki mahollinenhan sitä piti tämmöselle aloittelijalle opastaa
Huollot on toiminut täydellisesti, ja kaikki on onnistunut hyvin. Eli liikkeen puolesta on kaikki mennyt todella hyvin.
Takuusta nyt ei vielä osaa sanoa, kun ei ole tarvinnut. Mutta en usko, että ongelmia tulee senkään suhteen. Ainakin Polariksen moottorikelkassa on takuu pelannut hyvin.
Laadussakaan ei itsellä mitään moittimista. Aina on toiminut, lukuun ottamatta kertaa kun joku oli painanu tappokatkaisijan koulunpihassa pohjaan. Eikähän sitä tietenkään hoksannut, kun niin pieni nappi
Muutenkin omasta mielestä ihan viimeistellyn oloinen, ja todella jämerän tuntuinen laite muutenkin. Tai sitten en vaan tiedä paremmasta.
Välillä jotain positiivistakin, itellä ei ainakaan tähän mennessä ole mitään valittamisen aihetta ole ollut koko laitteesta (Polaris Sportman Tractor 500 efi -10) tai mistään siihen liittyvistä toimista

Ennen hankintaa tarjottiin moneen otteeseen koeajoon vastaavaa laitetta. Vaikka ei välttämättä olisi ollut itselle niin tarpeen, kun kaverin vastaavalla rattorilla tuli ajettua ennen hankintaa aika paljon "koeajoa". Ja parashan se kaverin laitetta oli koeajaa, kun sai vähän rankemminkin testata. Mutta sitten liikkenkin koeajopeliä tuli käytyä testaamassa.
Vanhan pelin ottivat myös vaihdossa ostaessa. Jälkeenpäin kun miettii, niin se oli kyllä tosi hyvä homma, kun ei tarvinnut ite enää alkaa sitä myymään. Ja tuskin olisi juuri enempää hintaa siitä saanutkaan, vaikka olisi ite yrittänyt myydä.
Ostaessa sai neuvoteltua kaikki tarpeelliset varusteet mukaan, ja kaikesta päästiin sopimukseen hyvin. Kaikki maholliset pikkuasiatkin neuvottiin, ja opastettiin kaikki käyttöön liittyvät asiat. Ja kaikki mahollinenhan sitä piti tämmöselle aloittelijalle opastaa

Huollot on toiminut täydellisesti, ja kaikki on onnistunut hyvin. Eli liikkeen puolesta on kaikki mennyt todella hyvin.
Takuusta nyt ei vielä osaa sanoa, kun ei ole tarvinnut. Mutta en usko, että ongelmia tulee senkään suhteen. Ainakin Polariksen moottorikelkassa on takuu pelannut hyvin.
Laadussakaan ei itsellä mitään moittimista. Aina on toiminut, lukuun ottamatta kertaa kun joku oli painanu tappokatkaisijan koulunpihassa pohjaan. Eikähän sitä tietenkään hoksannut, kun niin pieni nappi

Muutenkin omasta mielestä ihan viimeistellyn oloinen, ja todella jämerän tuntuinen laite muutenkin. Tai sitten en vaan tiedä paremmasta.
Välillä jotain positiivistakin, itellä ei ainakaan tähän mennessä ole mitään valittamisen aihetta ole ollut koko laitteesta (Polaris Sportman Tractor 500 efi -10) tai mistään siihen liittyvistä toimista

Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
-
- 4WD
- Mönkijä:: polaris sportsman 500 traktori
onhan polle hyvä mönkijä ja kulkee hyvin maastossa ja toimii työkäytössä mutta onhan siinä ollut ihmeellisiä vikoja 

Maataloustraktori
Niin mitä ihmeellisiä vikoja?olli.k kirjoitti:onhan polle hyvä mönkijä ja kulkee hyvin maastossa ja toimii työkäytössä mutta onhan siinä ollut ihmeellisiä vikoja
ei vauhti tapa,vaan äkkipysäys
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Viesti:
Tuossa oli pari asiaa mikä pakottaa kommentoimaan, Vinssi hieman on jo hajulla asiasta eli jos käyttäisin autoa kuin käytän mönkijää niin en usko että sataa tuntia saisin täyteen, ei edes näitä laitteita ole tehty siihen että niillä ajetaan metriä syvällä vedessä, ajetaan hapella kiviporrasta vasten, rytyytetään kivikossa peukku suorana jne.
Onneksi itsellä osa harrastusta on hankkia kokemusta ja elämyksiä erilaisista laitteista ja siksi ei ole tullut ajettua kuin maksimissaan 170 tuntia/1900 km yhdellä laitteella, just läks Jammu pois jossa oli 229 km/26h ja syy olis että se ei vaan mun ajossa istunut rasaan.
Volvosta, tai autoista yleensä, niitä on perheessä eri tarkoituksiin ja yksi Volvo on taksi jolla lasketaan + 200 tkm/vuosi ja odotan ihan kohtuudella että se pelaa moitteetta sen 18-24 kk, se on kyseisen kapineen tarkoituksenmukaista käyttöä.
Miniäkokelaalla on vajaa vuoden vanha BMW D ja juuri tänään juttelin paikalliselle jällärille sen käynnistysongelmista pakkasella ja siellä oltiin ihan tosissaan sitä mieltä että 17 tkm ajettu 45 tonnin auto voi ihan hyvin käynnistyä tai olla käynnistymättä kun on -25, eivät nähneet edustamassaan tuotteessa mitään vikaa.
Siitä voidaan olla jokainen omaa mieltä onko esim. metrin vedessä ajo atv:llä tarkoituksenmukaista käyttöä ja haluaako yrittää maksattaa "muilla" siitä aiheutuvat ongelmat.
Takuuasioissa henkilökohtaisia kokemuksia ei ole kuin jammusta, vetonivel suorastaan räjähti 16 tunnin kohdalla ja senkin paikallinen Jammu Center laittoi takuuseen.
Sinänsä olen yhden kanssa samaa mieltä että on ihme kuinka kalliita laitteita me ostetaan ilman kunnollista koeajoa, itse ajelin toisella merkillä kolme päivää "testiä" mutta kun tämä Polle istui rasaan niin valinta oli selvä minuutin ajelun jälkeen.
Toisaalta kun sillä laina/koeajopelillä ei kumminkaan voi ajaa kuin omalla, niin kertooko se jotain lisää jos sillä ajaa nätisti minuutin sijaan kolmepäivää ?
Erilaisia kaupallisia kytköksiä, sympatioita joihinkin merkkeihin, jälläreiden komppauksiahan meillä varmaan on monellakin ja saattaa sekin vaikuttaa objektiivisuteen mutta se ongelma varmaan on kaikilla keskusteluforumeilla, ei atv kauppoja varmaan kannata ihan pelkästään täällä olevien mielipiteiden perusteella valita.
Tämä kaveri jolla nyt vajaassa satasessa laitettiin uutta osaa takuuseen, voidaan pitää jonkinlaisena ihmeenä että pääsi niinkin pitkälle ilman suurempia ongelmia, ajotapa on kohtuullisen kuluttava.
Katso Vinssi mailisi niin näet mistä Kana pissii huomen aamulla
Onneksi itsellä osa harrastusta on hankkia kokemusta ja elämyksiä erilaisista laitteista ja siksi ei ole tullut ajettua kuin maksimissaan 170 tuntia/1900 km yhdellä laitteella, just läks Jammu pois jossa oli 229 km/26h ja syy olis että se ei vaan mun ajossa istunut rasaan.
Volvosta, tai autoista yleensä, niitä on perheessä eri tarkoituksiin ja yksi Volvo on taksi jolla lasketaan + 200 tkm/vuosi ja odotan ihan kohtuudella että se pelaa moitteetta sen 18-24 kk, se on kyseisen kapineen tarkoituksenmukaista käyttöä.
Miniäkokelaalla on vajaa vuoden vanha BMW D ja juuri tänään juttelin paikalliselle jällärille sen käynnistysongelmista pakkasella ja siellä oltiin ihan tosissaan sitä mieltä että 17 tkm ajettu 45 tonnin auto voi ihan hyvin käynnistyä tai olla käynnistymättä kun on -25, eivät nähneet edustamassaan tuotteessa mitään vikaa.
Siitä voidaan olla jokainen omaa mieltä onko esim. metrin vedessä ajo atv:llä tarkoituksenmukaista käyttöä ja haluaako yrittää maksattaa "muilla" siitä aiheutuvat ongelmat.
Takuuasioissa henkilökohtaisia kokemuksia ei ole kuin jammusta, vetonivel suorastaan räjähti 16 tunnin kohdalla ja senkin paikallinen Jammu Center laittoi takuuseen.
Sinänsä olen yhden kanssa samaa mieltä että on ihme kuinka kalliita laitteita me ostetaan ilman kunnollista koeajoa, itse ajelin toisella merkillä kolme päivää "testiä" mutta kun tämä Polle istui rasaan niin valinta oli selvä minuutin ajelun jälkeen.
Toisaalta kun sillä laina/koeajopelillä ei kumminkaan voi ajaa kuin omalla, niin kertooko se jotain lisää jos sillä ajaa nätisti minuutin sijaan kolmepäivää ?
Erilaisia kaupallisia kytköksiä, sympatioita joihinkin merkkeihin, jälläreiden komppauksiahan meillä varmaan on monellakin ja saattaa sekin vaikuttaa objektiivisuteen mutta se ongelma varmaan on kaikilla keskusteluforumeilla, ei atv kauppoja varmaan kannata ihan pelkästään täällä olevien mielipiteiden perusteella valita.
Tämä kaveri jolla nyt vajaassa satasessa laitettiin uutta osaa takuuseen, voidaan pitää jonkinlaisena ihmeenä että pääsi niinkin pitkälle ilman suurempia ongelmia, ajotapa on kohtuullisen kuluttava.
Katso Vinssi mailisi niin näet mistä Kana pissii huomen aamulla