sportsman 500 HO -10 kulutus?
-
- Noppeli
- Mönkijä:: 500 Foreman
sportsman 500 HO -10 kulutus?
paljonko teillä pollet syö penssaa verrattuna muihin vehkeisiin? tuo meidän kaasari polle syö minun makuun liikaa lörsää kun se on yli tuplasti enemmän kuin edellinen 500 fe honda. samalla reissulla 800 polle söi 7,4 litraa kun tuo imasi 10,7 litua, onko normaalia? ja 450 pelarukseen verrattuna puolet enemmän.
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris 500 HO EUT
Re: sportsman 500 HO -10 kulutus?
Kyllähän tuo oma ho syö 20-25 litraa satasella.
Polkupyörä ei kuluta paljoa, kokeile sitä!
Polkupyörä ei kuluta paljoa, kokeile sitä!
nyk. Polaris Sportsman 500 HO traktori
ex. Comanche Cross 300 (eka ja vika kiinalainen)
ex. Comanche Cross 300 (eka ja vika kiinalainen)
- plutos
- 3WD
- Mönkijä:: Renegade (tl)
itse olen huomioinut maantieajossa (nopeusrajoitusten mukaan, maks 90 km/h) selvästi yli kymmenen litran keskikulutusta, noin 12-13 litraa/100 km. Imaisee tosiaan ihan kiitettävästi. Maastosta ei niin paljoo kokemusta että osaisin tuntikulutusta arvioida, mutta sellainen tuntuma on että liikkuisi maastossa hyvinkin pienellä kulutuksella.Jullli kirjoitti:paljonko teillä pollet syö penssaa verrattuna muihin vehkeisiin?
Uudenmaan Mönkijät ry
- - - - - - - - - - - - - - - - -
"Nostalgia alkaa kun haave tulevaisuudesta loppuu"
- - - - - - - - - - - - - - - - -
"Nostalgia alkaa kun haave tulevaisuudesta loppuu"
-
- Noppeli
- Mönkijä:: 500 Foreman
olen vain alkanu miettimään, että voiko olla kunnossa, jos ei pääse 40km metsätaivalta tankillisella kun hondalla säksätti saman baanan edestakaisin ilman pensanloppumisen jännittämistä...voimahan ei tule tyhjästä, muttei luulis... varustelu oli suunnilleen sama molemmissa vehkeissä, erona renkaat. hondassa 26" mudlite ja pollessa 27" mudlite