Polaris 500 -08 työvälinerungon asennus?
Polaris 500 -08 työvälinerungon asennus?
Ostin eilen polaris 800 -08 puskulevyn ja sen mukana työvälinerungon ja mönkkärin pohjaan tarvittavan levyn! Kuinka tuo levy tulee kiinni, levy on " sileä kolmion muotoinen levy " joka pitäisi vetää keulasta kahdella pultilla kiinni ja heti niiden jälkeen kulmaraudoilla ja perä päästä myös uu raudoilla runkoon? Vaan ei oikein paikkoja löydy , onkohan oikea levy kyseessä? Levy on siis käytetty! Jos olisi vaikka kuvia laittaa eri etukiinnityksistä niin näkisin niistä kuinka ne on laitettu!
- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Re: Polaris 500 -08 työvälinerungon asennus?
Mulla on omassani kiinni neljällä u-pultilla runkoputken ympäri. Levyssä siis 8 kappaletta reikiä pultteja varten. Kyseessä cycle countryn työvälinerunko.... Nuo koneet on varmaan keskenään sen verran erilaisia että ei välttämättä ole mahdollista kiinnittää samalla tavalla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
joo
Viimeksi muokannut hynonen, 05 Elo 2011 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No tuo -800 ja 500 pitäis olla sama kone rungon puolesta! Mulla ei tullu uu pultteja vaan kaksi kulma rautaa lähelle etupäätä jolla pohjaan kiinni ja taka päässä ne uu raudat, mutta kun ei oikein satu mihinkään mihin vois vetää kiinni. Sillä olis kiva nähdä jonkun valmis asennus kuva , niin näkis käykö tuo minulle ollenkaan? Niin ja kyseessä pitäis olla polariksen alkuperäinen klasier aura !
Niin ssanottu asennus sarja on Glacier 1 Plow system, ollut kiinni Polaris 08 800 , mutta nyt selvisikin ettei tuo ykkös sarja käy 500 polarikseen! Jos jollain olis käypänen mönkkärin pohjaan tuleva asennus levy niin ostan pois , tuo levy on myös myynnissä siihen 800 polarikseen!