Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- Noppeli
- Viestit: 5
- Liittynyt: 28 Maalis 2012 23:01
- Mönkijä:: polaris 330cc atp ja sportman
- Paikkakunta: Loppi
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Hei OTRA , tiiäks mitään sellasta hyvää nettiosotetta mist sais noit osia helposti tilattua mönkijöihin ja varsinkin polarikseen? Oon katos itse huono käyttään näitä koneita niin tarttis vähä jeesii :DD
- Otra
- 6WD
- Viestit: 675
- Liittynyt: 08 Syys 2008 20:50
- Mönkijä:: Polaris RZR 800 Turbo
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Onko sinulla tietoa osanumerosta? Jos ei niin tarkista se mönkijästä tai laita minulle vuosimalli tai esim. mönkijän mallinumero (A05JD****). Ebaystä olen monesti tilannut osia tai sitten tuon osanumeron perusteella googlettannu (polaris "osanumero") liikkeitä mistä sitten pistää tilausta, kannattaa varmistaa että lähettääkö suomeen sekä paljon tulee postikuluja. Hintaan kannattaa muistaa lisätä vero, tullimaksu sekä kuljetusfirmasta riippuen saattaa tulla tullausmaksu. Yksi mikä tulee monesti vastaan on http://www.cheapcycleparts.com ei tosin ole aina ollut halvin, eikä ole kokemusta tuosta liikkeestä.koukkuuu kirjoitti:Hei OTRA , tiiäks mitään sellasta hyvää nettiosotetta mist sais noit osia helposti tilattua mönkijöihin ja varsinkin polarikseen? Oon katos itse huono käyttään näitä koneita niin tarttis vähä jeesii :DD
Polaris RZR 800 Turbo -08
EX: Polaris Sportsman 800 EFI -05 TL
EX: Can-Am Renegade 800R EFI X xc -10 TL
EX: Polaris Sportsman 500 H.O. -08
Joitain kuvituksia.
Myös joitain videoita.
EX: Polaris Sportsman 800 EFI -05 TL
EX: Can-Am Renegade 800R EFI X xc -10 TL
EX: Polaris Sportsman 500 H.O. -08
Joitain kuvituksia.
Myös joitain videoita.
-
- Noppeli
- Viestit: 5
- Liittynyt: 28 Maalis 2012 23:01
- Mönkijä:: polaris 330cc atp ja sportman
- Paikkakunta: Loppi
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
osa numero on 4011223 330 quad. mönkijä on polaris 330cc 2006 vuosimallia. 

- Otra
- 6WD
- Viestit: 675
- Liittynyt: 08 Syys 2008 20:50
- Mönkijä:: Polaris RZR 800 Turbo
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Aika hyvän hintanen boksi. Seuraavasta linkistä sais ainakin http://www.cheapcycleparts.com/products ... le-control tai sitten http://www.powersportsplus.com/parts/de ... 11223.html Riippuu että lähettääkö suomeen ja jos lähettää niin paljon tulee kuluja.koukkuuu kirjoitti:osa numero on 4011223 330 quad. mönkijä on polaris 330cc 2006 vuosimallia.
Polaris RZR 800 Turbo -08
EX: Polaris Sportsman 800 EFI -05 TL
EX: Can-Am Renegade 800R EFI X xc -10 TL
EX: Polaris Sportsman 500 H.O. -08
Joitain kuvituksia.
Myös joitain videoita.
EX: Polaris Sportsman 800 EFI -05 TL
EX: Can-Am Renegade 800R EFI X xc -10 TL
EX: Polaris Sportsman 500 H.O. -08
Joitain kuvituksia.
Myös joitain videoita.
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
ruuvailin tuossa jalkatukea ja sivuposki oli irti. Aina katsellut, että vähän huohottaa venakopan pintaan, mutta en ole kummemmin ihmetellyt miksi. Tönäisin sormella huohotinletkun kiinnikettä kannessa. Sehän on irti! oikean puolen mutteri löysällä ja vasen tippunut kokonaan.
poistettuna.
https://lh6.googleusercontent.com/-QpYb ... 5BUNSET%5D
x marks the spot(yläpuoli)
https://lh6.googleusercontent.com/-8tyQ ... 5BUNSET%5D
tuo vakio pikaliitin tyyppinen putkilemmari oli niin vaikea saada takas, että laitoin perinteisen.
https://lh3.googleusercontent.com/-tM0w ... 5BUNSET%5D
letku piti ottaa boxista irti, koska muuten sitä vasemman puolen ruuvia ei sinne saisi.
kone on kyllä huomattavan hyväkuntoinen vähän huohottava kone, jos ei ole enempää liannut itseään, ja tuo on ollut niin löysällä. mutta toisaalta ~90h ajettu motti.
JT
poistettuna.
https://lh6.googleusercontent.com/-QpYb ... 5BUNSET%5D
x marks the spot(yläpuoli)
https://lh6.googleusercontent.com/-8tyQ ... 5BUNSET%5D
tuo vakio pikaliitin tyyppinen putkilemmari oli niin vaikea saada takas, että laitoin perinteisen.
https://lh3.googleusercontent.com/-tM0w ... 5BUNSET%5D
letku piti ottaa boxista irti, koska muuten sitä vasemman puolen ruuvia ei sinne saisi.
kone on kyllä huomattavan hyväkuntoinen vähän huohottava kone, jos ei ole enempää liannut itseään, ja tuo on ollut niin löysällä. mutta toisaalta ~90h ajettu motti.
JT
“Unnatural work produces too much stress.”
-
- Noppeli
- Viestit: 5
- Liittynyt: 28 Maalis 2012 23:01
- Mönkijä:: polaris 330cc atp ja sportman
- Paikkakunta: Loppi
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kiitos tästä OTRA ! (: yritän katela pystyykö lähettään suomee ja paljon tulee kuluja 

Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
jenkkipaikoissa tulee helposti kuluja postituksesta ja tullit ja alvit päälle. Itse olen sieltä englannin atvworld.com:ista siksi tilannut. Aika halva postitus ja ei tule veroja, tulleja yms.
saksasta ei viitsi tilata, kun aina sitä kielimuuria yms.
saksasta ei viitsi tilata, kun aina sitä kielimuuria yms.
“Unnatural work produces too much stress.”
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 04 Joulu 2011 14:26
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Täältä tuli aiemminkin kyseltyä niin koitetaas jälleen.tuossa kuraa putsaillessa perien ympäriltä,huomasin että tuntuu vetareissa olevan klappia perän puoleisessa päässä.onko miten vaarallista?niin ja vihjeitä mistä löytyy halvalla osat treen seudulla polleen?pitäis kansipahvi alkaa varmaan kesällä vaihtaa kun tihkuu.600-04 sportsman oli kyseessä
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
voi kannattaa kiristää sitä kantta.
ja mistä tihkuu ja mitä?
JT
ja mistä tihkuu ja mitä?
JT
“Unnatural work produces too much stress.”
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 04 Joulu 2011 14:26
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
siitä käyrän päältä tihkuu sylinterin ja kannen välistä.öljyltä tuo näyttäis/haisis mutta öljy ei huku.neste sen sijaan häviää pikkuhiljaa.liekö paistunu kone ku oli mulle tullessa nesteet finito.mitä mieltä noista väljyyksistä vetareissa perän puolessa?tuntuu tuossa vähemmän ajetussakin olevan jonkun verran.eli kun ottaa vetarista kiinni,se heiluu ylösalas jonku verran
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
se näkyvä vuoto käyrän päältä on vaan siitä venttiilikopasta varmaan, tai siitä huohottimesta, mistä nuo mun kuvat on vähän ylempänä.
nesteen hukkaus voi olla tietysti kannen tiiviste. mutta ei kai siihen auta kuin vaihto.
pitäs kokeilla itseltä noita vetareita miltä tuntuu.
nesteen hukkaus voi olla tietysti kannen tiiviste. mutta ei kai siihen auta kuin vaihto.
pitäs kokeilla itseltä noita vetareita miltä tuntuu.
“Unnatural work produces too much stress.”
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
en kyllä huomannut mitään heilumista noissa omissa vetareissa... mutta tuskin pikku välykset haittaa, jos muuten toimii.
“Unnatural work produces too much stress.”
-
- Noppeli
- Viestit: 9
- Liittynyt: 04 Joulu 2011 14:26
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eipä kai tuo väljyys tämmösessä huviajossa mitään haittaa.enkä viitsi periä mennä avaamaan ennenkun porsii.kun sitä tosiaan tiedä vaikka kestäis tuollasenaan vielä sata vuotta.pitää kattoo sitä vuotoa vielä,mut vaihdan kansipahvin kuitenki samalla kun kannen auki käyttää.mistä noita hiluja kannattais kysellä?ainakin meilläpäin latas myyjä semmoset luvut tiskiin että saa olla.
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ittellä tuos Polariksessa etu vetarit klappaa kans aika paljon ja heti kyllä mielessä oli että vikaa kai niissä on. Minkähänlainen remontti tuossa olis kyseessä jos kuntoon laittais? Ei nuo mitenkään pauku niin kun autossa tahtoo tehdä jos vikaa on mutta jotakin vikaa kai tuo väljyys on.
Polaris sportsman 500 efi
Hei kaikki polleni alkoi röpöttämään talvella n3000-4000 kierroksilla
etsiskelin vikaa mut ei tunnu löytyvän venat säädetty
tulppa ym yritetty sitten seisoi tallissa noin 4 kk nyt ei toimi ennenkuin on
min 2800 rpm ei käy tyhjää eikä oikein pirteästi muutenkaan
voisiko olla bensapuolella ???
mikä mahtaa olla oikea bensan paine ???
auttakaa jos on ideoita
etsiskelin vikaa mut ei tunnu löytyvän venat säädetty
tulppa ym yritetty sitten seisoi tallissa noin 4 kk nyt ei toimi ennenkuin on
min 2800 rpm ei käy tyhjää eikä oikein pirteästi muutenkaan
voisiko olla bensapuolella ???
mikä mahtaa olla oikea bensan paine ???
auttakaa jos on ideoita