Valtramies kirjoitti:Minun 2011 550xp traktorin huiput jää vain 30km/h pintaan. Lähtee kyllä tosi ärhäkästi ,mutta meno loppuu kovinkin pian . Olen kyllä vahvasti sitä mieltä ,että rajoitinta on muokattava sen verran ,että kulkisi pienemmillä kierroksilla paremmin ja ettei jäisi liikenteen tukoksi. Muuten aivan loistava peli
Käytä se hela kytkimestä pois ja sorvissa 2.3mm pois...
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Tiimo kirjoitti:Keskustelu vaihtui uudenpiin XP malleihin.
Onko XP550 muuta rajoitinta kun kaasuvivun kotelossa oleva muovitangon pätkä. XP850 ssa ei ainakaan ollut.
Eipä taida olla.
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Onkos kellän kuvaa tuosta holkista tai lähinnä sen paikasta mistä löytyy?
Ja vaikka vielä sillain että holkki olisi paikallaan
Onko tuossa 500HO traktorissa muita "kuristuksia" kuin tuo holkki?
Polleilija kirjoitti:Onkos kellän kuvaa tuosta holkista tai lähinnä sen paikasta mistä löytyy?
Ja vaikka vielä sillain että holkki olisi paikallaan
Onko tuossa 500HO traktorissa muita "kuristuksia" kuin tuo holkki?
Mulla ainakin alkoi polle kulkemaan 90km/h holkin poiston jälkeen, eli tuskin on muita kuristuksia missään.
Tässä tullu varoen sisään ajeltua tuota 500 kaasari traktoria ja nyttemmin tiellä hiukan ajellut niin....
Onko muilla tehny että "nyhtää" 30 nopeudessa hetken ja sen jälkeen löytyy menohaluja noin 45km/h tuntumaan
Tuntuu kuin löytyisi "uusi vaihde" ja sitten kulkee eli normaalia vai ei?