Polaris Traktori, käyttökokemuksia
Re: Polaris Traktori, käyttökokemuksia
Tässä Polaris Sportsman 500 EFI 2012 mallissa on kyllä etuvilkkujen paikat suuniteltu ihan päinpeetä koska ne osuu kaikkiin risuihin ja vääntyvät sen takia. Onkos kukaan vaihtanut noita vilkkuja joustaviksi?
Tämmöisiä olen itse suunitellut laittavan vanhojen vilkkujen tilalle.
http://www.katafori.fi/vilkku_yleismalliovaalioikea
Tämmöisiä olen itse suunitellut laittavan vanhojen vilkkujen tilalle.
http://www.katafori.fi/vilkku_yleismalliovaalioikea
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris Spman 500 & 800
Ite ainakin nostin vilkut kokonaan pois sieltä alhaalta ylös
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris
Tulipa sitten ostettua viime viikolla tuollainen Polariksen Sportsman 500 EFI ja vielä Deluxe mallina, ei voi kyllä muuta sanoa että hieno on. Itselläni ei ole (ainakaan vielä) tullut mitään huonoa sanottavaa kyseisestä mallista.
Tosin tuli ostettua tuollainen http://www.polaris.fi/varusteet-ja-tarv ... ory)/32584 tavaralaatikko, enkä ole oikein tyytyväinen. Laatikko ei tee muuta kun kolisee mönkiän takana ajaessa ja tyhjäkäynnillä. Toisena huonona puolena sanoisin, että polariksen nettisivuilla sanotaan tavaralaatikon sopivan yhteen L&R selkänojan kanssa (tarkoitetaanko tässä sitä vakio selkänojaa
), mutta ainakaan itselläni ne eivät sovi samaan aikaan paikalleen.
Onko jollain muulla kokemusta kyseisestä tavaralaatikosta ja mitä mieltä siitä olette. Sopiiko jollain muulla selkänoja ja laatikko samaan aikaan paikalle? Jos ei niin miten olette toimineet, täytyisikö tästä nyt valittaa jonnekkin vai antaa asian olla?
Tosin tuli ostettua tuollainen http://www.polaris.fi/varusteet-ja-tarv ... ory)/32584 tavaralaatikko, enkä ole oikein tyytyväinen. Laatikko ei tee muuta kun kolisee mönkiän takana ajaessa ja tyhjäkäynnillä. Toisena huonona puolena sanoisin, että polariksen nettisivuilla sanotaan tavaralaatikon sopivan yhteen L&R selkänojan kanssa (tarkoitetaanko tässä sitä vakio selkänojaa

Onko jollain muulla kokemusta kyseisestä tavaralaatikosta ja mitä mieltä siitä olette. Sopiiko jollain muulla selkänoja ja laatikko samaan aikaan paikalle? Jos ei niin miten olette toimineet, täytyisikö tästä nyt valittaa jonnekkin vai antaa asian olla?

Saa sen takaboksin kiinni traktorimalliinkin selkänojan kanssa.
Tekasin pikku video pätkän miten tapahtuu :
http://www.youtube.com/watch?v=R0xQ0E9D ... detailpage
Tekasin pikku video pätkän miten tapahtuu :
http://www.youtube.com/watch?v=R0xQ0E9D ... detailpage
Minulla olisi tuollainen boksi ylimääräisenä ja käyttämättömänä. Tuli ostettua mönkijän kanssa uutena, mutta ei ole ollut muuten kiinni kuin kokeillut.
MYYTY
MYYTY
Viimeksi muokannut JK81, 14 Marras 2012 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Polaris 500 traktori- 2010
Atv miehelle kiitos selkänojan & laatikon asennus videosta. Pitää itsekin kokeilla kunhan vain jaksaa ja löytää tuon selkänöjan jostain romukasasta. Oma laatikkoni tosin on hieman erillainen kuin videossa, mutta kenties sekin sopii...
Vinkki takalaatikon kolisun poistoon: Osta palat huopatassua jota laitetaan tuolin jalkoihin. Sitä sitten leikkaa sopivia palasia ja laita sopiviin paikkoihin, jo loppuu kolina ja laatikon heiluminen.
Vinkki takalaatikon kolisun poistoon: Osta palat huopatassua jota laitetaan tuolin jalkoihin. Sitä sitten leikkaa sopivia palasia ja laita sopiviin paikkoihin, jo loppuu kolina ja laatikon heiluminen.

Ei oo riemulla rajaa kun EU-Traktorilla ajaa.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris SP 500 efi traktori
Minullakin vilkut roikkuvat, kun osuvat pöpelikössä aina johonkin. Voisitko Limppu heittää kuvan mihin nostit alkuperäiset vilkut.Limppu kirjoitti:Ite ainakin nostin vilkut kokonaan pois sieltä alhaalta ylös
Olen jättänyt selkänojan pois käytöstä kun ajan metsässä takalaatikko kiinni tai ilman laatikkoa. Ilmeisesti rikon lakia, jos siirryn yleiselle tielle. Tähän asti poliisi ei ole huomauttanut asiasta.
Takalaatikko olisi huomattavasti parempi, jos siinä olisi pari senttiä enemmän korkeutta. Pysyisi moottorisaha paremmin mukana kun saisi kannen kunnolla kiinni.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris Spman 500 & 800
En jaksa kuvaa laittaa muta vilkut ovat nykyään ritsillä! Ja tosta penkki asiasta on minulle poliisit huomauttanut totesin asiaan vain että traktorin penkki on vaarallinen mönkijässä poliisi-setä totesi etä hyvää matkaa 

- Oskuuu^
- 2WD
- Mönkijä:: Traktori Sportsman 500 EFI -11
Eli mulla on pollen 500 Efi 2011 DL ja nyt mittarissa 12700km ja ei oo muuta tehty kun vaihettu öljyjä, variaattorin hihna ja putsari puhallettu aina kun on ollu tarve! Muutaman kerran on ollut ongelmia "päävirta" (stop engine) nappulan kanssa mutta niistäkin on selvitty. Kertaakaan kone ei oo ollu huollossa polariksella vaan kaikki tehty itse. Joten ite oon selvinny todella pienillä ongelmilla!
-
- Noppeli
- Mönkijä:: polaris traktori 09
Mulla on 500 efi 09 traktori ja on nyt tultu rullailtua semmoset 16500km / 700tuntia.
Todella tyytyväinen oon ollu pollen laatuun ainoa miinus tosin on se että minunkin oli pakko ohittaa tuo taappokatkaisia, kun se rupes reistaileen tosin jo silloin kun pollen mittarissa oli 450km.
+variaattorin puolelta ei ole kuin rullat uusittu! ..ei edes hihnaa huollossakin sanoivat että on suuri ihme että hihna on TODELLA hyvässä kunnossa!
Pollehan ihan työ käytössä...aurailussa (ei pelkästään omaa pihaa vaan monta muutakin)..,puunajossa sekä kärryllä että juontamisessa, ja tietysti ihan räppäily pelinä (toimii myös poikani mopon korvikkeena) ja kaikki muutkin pikku askareet hoituu pollella!

Todella tyytyväinen oon ollu pollen laatuun ainoa miinus tosin on se että minunkin oli pakko ohittaa tuo taappokatkaisia, kun se rupes reistaileen tosin jo silloin kun pollen mittarissa oli 450km.
+variaattorin puolelta ei ole kuin rullat uusittu! ..ei edes hihnaa huollossakin sanoivat että on suuri ihme että hihna on TODELLA hyvässä kunnossa!

Pollehan ihan työ käytössä...aurailussa (ei pelkästään omaa pihaa vaan monta muutakin)..,puunajossa sekä kärryllä että juontamisessa, ja tietysti ihan räppäily pelinä (toimii myös poikani mopon korvikkeena) ja kaikki muutkin pikku askareet hoituu pollella!

Heräsi mieleeni kysymyksiä, kun nyt olen päässyt vähän sisään tähän traktorimönkijöiden ihmeelliseen maailmaan. Onko olemassa sellaista T-mallia missä olisi kaikki tehot tallella,mutta huippunopeus vain sen 45km/h??
Tämä polle 500 ho rajoittimilla oli äärimmäisen kehno esitys, eikä olisi kestänytkään pitkään. Ei ole normaalia jos koko ajan bensa haisee ja pakoputket paukkaa, kun jotain yrittää vetää. Voimaa ei laisinkaan ja aina tankki tyhjänä. Nyt sitten kun mylly pelaa, Voimaa on, mutta sitä vauhtia en kaipaa.
Tämä polle 500 ho rajoittimilla oli äärimmäisen kehno esitys, eikä olisi kestänytkään pitkään. Ei ole normaalia jos koko ajan bensa haisee ja pakoputket paukkaa, kun jotain yrittää vetää. Voimaa ei laisinkaan ja aina tankki tyhjänä. Nyt sitten kun mylly pelaa, Voimaa on, mutta sitä vauhtia en kaipaa.
500 EFI. Siinä rajoitin, joka tukkii ilmanottoa, kun nopeus kasvaa yli 40km/h. Paremmin selitystä sen toiminnasta täällä.Pylväs kirjoitti:Heräsi mieleeni kysymyksiä, kun nyt olen päässyt vähän sisään tähän traktorimönkijöiden ihmeelliseen maailmaan. Onko olemassa sellaista T-mallia missä olisi kaikki tehot tallella,mutta huippunopeus vain sen 45km/h??
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris Traktori EFI 500 2011
All-Terrain Vehicle kirjoitti:Omassa vuoti myös vasen takarengas uudesta lähtien. Käytettiin sitten kumikorjaamolla, että katsovat mikä siinä on ja paikkaavat sen. Ei sieltä kuulemma muuta ollut löytynyt kun muutama kohtuullisen suuri ruostunut metallinpala. Sen verran suuria ettei mitenkään ole voineet mennä renkaan ja alumiinivanteen välistä, joten tehtaalla ovat menneet kokoonpano vaiheessa. Nuissa Bearclaweissahan mitkä Polariksen traktoreista löytyvät on kuulemma tyyppivikana pieni vuotaminen. Itselläkin tuo alkuperäinen sarja mistä metalli romut sisältä poistettiin yhdestä renkaasta vuoti hieman jatkuvasti jokaisesta renkaasta senkin jälkeen. Mutta vuoden myöhemmin kun ostin toisen sarjan Bearclaweja talvirenkaiksi niin ne eivät vuotaneet ollenkaan, että lieneekö nuissa laatu vaihtelevan valmistussarjoittain tai sitten ovat parantaneet.
Samainen rengas on "oireillut" minullakin uudesta pitäen. Uutuutena myös vasen eturengas. Olen laitellut vain ilmaa lisää enkä ole jaksanut merkkiliikkeessä käyttää edes että menisi takuuseen.
En äkkiseltään löytänyt sopivampaakaan palstaa kysyä asiaa, niin laitan tähän.
Millaisia vakuutusmaksuja ovat Polariksen 500 traktorille pyytäneet?
Minä kysyin Tapiolasta ja liikenne oli jotain alle satkun ja rahoitusyhtiön vaatima laajakasko lähtöhinnaltaan pöyristyttävä yli 500€.
Alennuksineen sitten olisi jäänyt kasko 430€/v.
Kyselenkö muilta, vaiko otan tuon? Kommuunin kaikki vakuutukset on Tapiolassa.
Millaisia vakuutusmaksuja ovat Polariksen 500 traktorille pyytäneet?
Minä kysyin Tapiolasta ja liikenne oli jotain alle satkun ja rahoitusyhtiön vaatima laajakasko lähtöhinnaltaan pöyristyttävä yli 500€.
Alennuksineen sitten olisi jäänyt kasko 430€/v.
Kyselenkö muilta, vaiko otan tuon? Kommuunin kaikki vakuutukset on Tapiolassa.
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Katpas naukja tosta
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... traktoriin
Ja löytyi ihan hakusanoilla: vakuutusmaksut traktoriin

Ja löytyi ihan hakusanoilla: vakuutusmaksut traktoriin
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät: