Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Mönkijä:: -11 sporttimanne 400 h.o
Re: Polariksen ongelmat ja niiden ratkaisut.
tarkista startin releeltä johdot. rele on siinä akun vieressä rungossa kiinni, vaatii takakatteen irrotuksen että pääsee kunnolla käsiksi. Releen kelan voi kanssa mitata näyttääkö järkeviä lukemia. Kannattaa puhdistaa myös akkukaapelin liittimet ja akun navat.
- sf-atv
- Tracks
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Viesti:
Katsele ensiksi jostain yleismittari, jolla mittaat mihin sähkö jää. Startista voi myös olla hiilet loppu, viimeksi tänään vaihdoin yhteen 6x6 malliin hiilisarjan.creepy kirjoitti:Sportman 500ho 2009, onko startissa jotain tyyppi vikaa? Ei inahdakkaan avaimesta? Lähtiäkkö mistä ekana katteleen?
Akussa on virtaa
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
Polaris Hawkeye 2008 puutuu
Moi,
Aluksi pahoitteluni, koska tama on varmaankin kasitelty topicic jo aimmin. En vaan heti loytanyt ja sen verta vanha vermes etta pikku polle viestitkin olivat aika vanhoja.
Eli onglema on seuraava. Valilla kuorman alla kone ei jaksa nostaa kierroksia juuri ollenkaan. Meno hyytyy ja kone jotenkin ropottaa. Kaasun lisaaminen vaan pahentaa puutumista. Toisaalta ilman lumen tyontoa kevyella kuormalla peli soi ihan ok. Nostaa kierroksia ja kiihtyy ok. Kuormankin kanssa tietyn rajan ropottelyn jalkeen voi meno maittaakin.
Kayntiin lahtokin on ollut pakkasaamuina kylla aika tikkuista...
Itse veikkasin paasuutinta. Ajoin yhden tankillisen kaasarinpuhdistusaineilla, mutta tama ei aiuttanut. Kone on muuten huollettu joku 10h-15h ajotuntia sitten (bensansuodatin ja tulppakin on vaihdetut).
Loytyisiko taalta jotain kikka kolmosta vai pitaako kaasari ottaa pyodalle tai vieda huoltoon?
Terveisin, Jannu
Aluksi pahoitteluni, koska tama on varmaankin kasitelty topicic jo aimmin. En vaan heti loytanyt ja sen verta vanha vermes etta pikku polle viestitkin olivat aika vanhoja.
Eli onglema on seuraava. Valilla kuorman alla kone ei jaksa nostaa kierroksia juuri ollenkaan. Meno hyytyy ja kone jotenkin ropottaa. Kaasun lisaaminen vaan pahentaa puutumista. Toisaalta ilman lumen tyontoa kevyella kuormalla peli soi ihan ok. Nostaa kierroksia ja kiihtyy ok. Kuormankin kanssa tietyn rajan ropottelyn jalkeen voi meno maittaakin.
Kayntiin lahtokin on ollut pakkasaamuina kylla aika tikkuista...
Itse veikkasin paasuutinta. Ajoin yhden tankillisen kaasarinpuhdistusaineilla, mutta tama ei aiuttanut. Kone on muuten huollettu joku 10h-15h ajotuntia sitten (bensansuodatin ja tulppakin on vaihdetut).
Loytyisiko taalta jotain kikka kolmosta vai pitaako kaasari ottaa pyodalle tai vieda huoltoon?
Terveisin, Jannu
- Bansku81
- Tracks
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Viesti:
Re: Polaris Hawkeye 2008 puutuu
Ilmaa tuntuis saavan liian vähän. Jos pääsuuttimessa ois roska niin tuskin menis rikkaalle vaan päinvastoin. Ootko ilmanputsarin kunnon tarkistanut tai että pakoputkessa ei ois mikään lähteny irti/menny tukkoon?
Kiitokset!
Ilmanputsari on vaihdettu kanssa edellisessa huollossa, mutta pakoputki saattaa vuotaa aika reippaasti ennen aanenvaimenninta. Ainakin savuaa ja aanet ovat kovat.
Eli pakoputken vastapaineen puutteen vuoksi menee laihalle?
Paljonkohan tahan vermeeseen maksaa uusi putki?
T> Jannu
Ilmanputsari on vaihdettu kanssa edellisessa huollossa, mutta pakoputki saattaa vuotaa aika reippaasti ennen aanenvaimenninta. Ainakin savuaa ja aanet ovat kovat.
T> Jannu
Polaris puutuu
Hei,
Eli olen ylläolevan kanssa samaa mieltä, että voinee johtua pakoputken vuotamisesta. Nyt aloin ebaysta kattelemaan vanhoja alkuperäisiä putkia ja huomasin, ettei minulla ole ainakaan http://www.ebay.com/itm/Polaris-Hawkeye ... 1095597006 .
Minun äänenvaimentimeni on kiinni jousilla ja siinä tuo ulostulo tulee pöntön kyljestä alaspäin. Ei siis tuosta päästä kuten ylläovessa. Onkohan tuossa minun vermeessäni sittenkään edes alkuperäinen putki vai onko esim vuosimallin mukaan muuttunut? Minulla on vissiin 2007
.
Eli olen ylläolevan kanssa samaa mieltä, että voinee johtua pakoputken vuotamisesta. Nyt aloin ebaysta kattelemaan vanhoja alkuperäisiä putkia ja huomasin, ettei minulla ole ainakaan http://www.ebay.com/itm/Polaris-Hawkeye ... 1095597006 .
Minun äänenvaimentimeni on kiinni jousilla ja siinä tuo ulostulo tulee pöntön kyljestä alaspäin. Ei siis tuosta päästä kuten ylläovessa. Onkohan tuossa minun vermeessäni sittenkään edes alkuperäinen putki vai onko esim vuosimallin mukaan muuttunut? Minulla on vissiin 2007
.
se toimii kyllä ilman äänenvaimennintakin ihan hyvin ainakin toi minun. kannattaa puhistella kaasari. itellä oli sama ongelma ja kaasarin puhistamisella selvis
-Team Kultapossut
-
- Noppeli
- Mönkijä:: 850xp
Polariksen ongelmiin EI löydy ratkaisua.
- motocoyote
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
Ei nelarissa mitään vastapaineita pidä eikä saa olla, ja jos kakstahtinenkin käy vaikka ilman putkea (vaikkakin huonosti) käy taatusti nelitahtinenkin. Tokihan äänenvaimennin voi olla tukossa, ota se irti ja kokeile paraneeko.jankivio kirjoitti:Kiitokset!
T> Jannu
Tarkista ettei imupuolella ole vuotoja eikä ilmansuodatin ole tukossa (joka vetää rankasti rikkaalle E: Olikin uusi putsari. Tarkista että on paikallaan kunnolla), ja ellei selkeää vikapaikkaa löydy, ota kaasutin pöydälle ja käytä se osina ja puhdistele.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
-
- 2WD
- Mönkijä:: XP 850 eps
xp 850 oireilee?
Kyseessä 09 malli jossa on vielä vanha huohotin (uudempi tilattu)... mut ei vaihdettu.
Mutta asiaan, eli näyttöön ilmestyy se moottorin kuva aika ajoin kun vehkeellä ajaa hupia tai tekee lumi hommia. Merkki häviää kun kierrokset laskee tyhjäkäynnille.
Kuvake ilmestyy yleensä kierrosten laskiessa sen jälkeen kun sillä on ajettu reippaammin.
Mistähän tää johtuu?? (ärsyttävää touhua)
Olisko uudemman ohjelman päivityksestä apua?
Mutta asiaan, eli näyttöön ilmestyy se moottorin kuva aika ajoin kun vehkeellä ajaa hupia tai tekee lumi hommia. Merkki häviää kun kierrokset laskee tyhjäkäynnille.
Kuvake ilmestyy yleensä kierrosten laskiessa sen jälkeen kun sillä on ajettu reippaammin.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Can-am XMR 1000R 2016
Re: xp 850 oireilee?
Säädäppä kaasuvaijerin välys oikeaksi. Mulla teki justiin samaa ja säätämällä parani.polaris 800 -07 kirjoitti:Kyseessä 09 malli jossa on vielä vanha huohotin (uudempi tilattu)... mut ei vaihdettu.
Itselläni on Polaris Sportsman EFI Forest DLX vm12 EU traktorissa semmoinen ongelma.
Että kun laittaa vaihteen vapaalle niin mittaristossa ei näy N merkkivaloa eikä pikku LCD näytössäkään näy N-valoa, mistä tämä vois johtua kaikki muut vaihteet näkyy kyllä näytössä?
Että kun laittaa vaihteen vapaalle niin mittaristossa ei näy N merkkivaloa eikä pikku LCD näytössäkään näy N-valoa, mistä tämä vois johtua kaikki muut vaihteet näkyy kyllä näytössä?
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
mikä mahtaa mun pollee vaivata ??
siis malli on sportsman 800 ja 10h ajettu. ensinnäkin parilla viimekerralla ruvennu täristämään aikapaljon ja sit se loppuu jonkin ajanpäästä myös tyhjäkäynnillä!! tänään olin hiukan mönkimässä ni hidaspuoli ei näytä et olis vaihde päällä mut vetää siltikin, mutta pelkästään takavedolla ja jonkun ajan päästä syttyy check engine mittariin . ja kun laittaa nopeen puolen päälle ni mittari näyttää et olis hidaspuoli. mutta kyllä silti isovaihde päällä ja neliveto toimii
ja check engine sammuu myös !!!!
siis malli on sportsman 800 ja 10h ajettu. ensinnäkin parilla viimekerralla ruvennu täristämään aikapaljon ja sit se loppuu jonkin ajanpäästä myös tyhjäkäynnillä!! tänään olin hiukan mönkimässä ni hidaspuoli ei näytä et olis vaihde päällä mut vetää siltikin, mutta pelkästään takavedolla ja jonkun ajan päästä syttyy check engine mittariin . ja kun laittaa nopeen puolen päälle ni mittari näyttää et olis hidaspuoli. mutta kyllä silti isovaihde päällä ja neliveto toimii

Jos on noin uusi laite niin en edes viitsisi vaivata päätäni mahdollisilla vioilla vaan veisin suoraan huoltoon. Pahimmillaan saat täällä väärät ohjeet jolla korjata joku toinen vastaava vika ja kohta on pihalla kasa muovia ja metallia jolla ei ole takuuta kolmen tonnin huollon suhteen =D
Takuu?sjööni kirjoitti:mikä mahtaa mun pollee vaivata ??
siis malli on sportsman 800 ja 10h ajettu. ensinnäkin parilla viimekerralla ruvennu täristämään aikapaljon ja sit se loppuu jonkin ajanpäästä myös tyhjäkäynnillä!! tänään olin hiukan mönkimässä ni hidaspuoli ei näytä et olis vaihde päällä mut vetää siltikin, mutta pelkästään takavedolla ja jonkun ajan päästä syttyy check engine mittariin . ja kun laittaa nopeen puolen päälle ni mittari näyttää et olis hidaspuoli. mutta kyllä silti isovaihde päällä ja neliveto toimiija check engine sammuu myös !!!!