outlander 400 kirjoitti:Onkos tuossa uudemmassa 800 mallissa mitään parannuksia vetoakseleiden ja pensan syönnin suhteen? Aika edulliseen tuota ruman vihreää uutta olisi kaupan! paljonko oikeasti nämä kuluttaa tunnille? Että tuleeko polttopuiden teko liian kalliiksi? Saako näihin kestävempiä vetoakseleiden murroksia mistään?
Niin että kinkkimiehellä on asenne kohdallaan ennenku on edes merkkivekotinta pihassa..
Se on sanottava että janoinenhan se polle on, vaan tuskinpa kukaan on konkurssia mönkkärin kulutuksen vuoksi tehnyt... Kulutus lie jotain 4-5 litraa tunnissa, noin abouttiarallaa. Ainakin Bossissa suurimman ongelman aiheuttaa onnettoman pieni tankki..
Kyllähän vahvempia akseleita ja niveliä saa, vuan eipä nuo vetarit taida tavan käyttäjällä ongelmaksi muodostua; käyttötyylillä on iso merkitys.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
No kerpele mua on huijattu, luulin ettei dinli ole kinkki, subarun konekkin! Ja pitää kait sitä 400sen outlanderin, kahden 800sen outlanderin ja 800sen renen jälkeen pikkusen miettiä tohtiiko merkkiä vaihtaa kun palaa mönkiä harrastukseen taas kunnolla pienen tauon jälkeen jotakin intoa ois polleen, cattiin tai yamahaan, mutta saapa nähdä!
Viimeksi muokannut jukka81, 28 Helmi 2013 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:lainauksen poisto
Pahoitteluni, en ole oppinut tekemään eroa taiwanilaisen ja kiinalaisen välillä. Korealainenkin on vähän siinä rajoilla... Vuan en usko että pollenkaan nivelet niin heikkoja ovat että sen vuoksi kannattais jättää hankkimatta, jos muutoin vekotin soppakauhoineen käteen istahtaa..
Viimeksi muokannut jukka81, 28 Helmi 2013 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:lainauksen poisto
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
motocoyote kirjoitti:Varmasti alkaa paukuttamaan vetoniveliä. Ei taida olla yhtään nykymönkkäriä joka kestäis 2" korotuksen orggisvetareilla..
Niin vähä epäilinkin, kun kattelin nuita vetonivelten kulmia jo vakio korkeudessa
Limppu kirjoitti:Mulla on takana vakiot edelleen.Koneessa 2" korotus kumi lähtee joskus toisesta irti
Laitoin keulaan HD-jouset ja keula nousi sillä jo ihan riittävästi, vanhoihin jousiin verrattuna. Mutta nyt on ongelmana tuo että perä on matalammalla keulan kans.
Kielii siitä että polttoaineen syöttö on suurella.
Mulla aiempi 850:nen oli kova ruokanen ja tästä johtuen putken lämpösuojatkin vaihtoi väriä hehkumisen takia.
Nykyinen 850:nen vm.2012 syö itseasiassa litrakaupalla vähemmän ja nyt 250 tuntia ajaneena niin pakop. lämpösuojat on edelleen kuin Hornalla vastikään maalatut.
Siinä 2010 vuosmallin koneessa oli jostain syystä,liekkö ohjelmassa joku kömmähdys kova poltt.kulutus.
En siitä välittänyt kun kone pelasi kommelluksitta 650 tuntia ja sitten se meni toiselle omistajale.
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Tuo bensan vientiki on vähän niin ja näin...jonkun mielestä 10l sadalle on paljon ja toiselle 30l sadalle ei ole mikhän....minun 400 pollella ajaa noin 70km tankillisella ja ei se minusta niin paha ole...niin ja tuosta putkien lämpenemisestä...vttu että palo jalka makiasti aamulla siihen...
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???