qaw kirjoitti:Pakko ihmetellä juttuja ohjaustehostimen tärkeydestä. Itse olen aina ollut tällainen hernekeppi (vanhemmiten tullut läskiä lisää, mutta lihaksia ei), mutta koskaan ei ole ollut oikeaa tarvetta tehostimelle mönkijässä. Monet on sanoneet että se nyt on ihan hullun hommaa laittaa leventävät vanteet ja/tai raskaat renkaat, lyö näpeillekin koko ajan eikä sitten jaksa senkään vertaa kääntää.
Kyllä mä oon jaksanut kääntää, tuleepa samalla vähän harjoitettua lihaksia. Eikä tuo ole koskaan näpeille lyönyt, vaikka on millaisiin kuoppiin tai kiviin kolistellut. Ehkä osaan sitten pitää tangosta kiinni riittävän löysin rantein?
Ei sitä tehostimellista mallia siksi hankita että ei jaksaisi kääntää. Se on mukavuustekijä siihen ajoon. Sekä tehostetulla että tehostamattomalla olen ajellut ja voin sanoa että itselleni en ilman hankkisi. Kohta joku sanoo että "olen kokeillu mutta ei ollu kivaa". Ei riitä mikää pihatiellä kokeilu siihen. Muutama sata kilometriä kun on takana tehostettua ohjausta niin sen jälkeen jos ei siitä pidä niin sitte siitä ei vaan pidä.