Polaris Traktori, käyttökokemuksia
- kekkonem
- Tracks
- Mönkijä:: XP -14 T3
Re: Polaris Traktori, käyttökokemuksia
Tötterö: ainakaan -13 mallisessa ei tarvitse painaa nappia pakilla saadaksen nelivedon päälle. Mulla rajoittaa se nappi vain kierroksia.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris 500EFI Forest T3 -13
Mites brantti on korvannu polleen moottoreita? Ens viikolla lähtee polle huoltoon "tutkittavaksi" koska kannentiiviste märkä vähän joka välistä (Lohkot--pytty ja pytty--kansi). Oishan se uus kone ihan jees kun tolla kuitenki rullattu se 12 000km 

Vajaassa vuodessa menty 12000 !?
Hienoa että joku älyää käyttää kallista kampettaan eikä osta sitä vain naapurikateuden takia
Hienoa että joku älyää käyttää kallista kampettaan eikä osta sitä vain naapurikateuden takia

-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris 500EFI Forest T3 -13
Juu ajettavaksi nää on tehty
Hyvin on pelittänyt muutamaa pikkuvikaa lukuunottamatta, nyt pääsee eläkkeelle puunajoon ja auraukseen kun tulee kevaria alle 

Minkä kokoisia renkaita ootte laittanu 500 H.O sportsmaneihin? 26" 27" vai 28"?
Itselle ajattelin itp mudlite 27":a 12" vanteelle, mahtuuko ihan suoraan paikoilleen ilman muutoksia ja miten 500:n jaksaa pyörittää tuon kokosia renkaita?
Itselle ajattelin itp mudlite 27":a 12" vanteelle, mahtuuko ihan suoraan paikoilleen ilman muutoksia ja miten 500:n jaksaa pyörittää tuon kokosia renkaita?

-
- 6WD
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
Peltsille, kyllä jaksaa pyörittää 27 tuumasia, mulla oli aikanaan sama peli, siihen tosin ostin rengasmyyjän suosituksesta 26, ei kärsi terävyys niin paljon. Eteen ei mahdu suoraan paikoilleen vaan vaatii levittävät vanteet, muuten ottaa raidetangonpäihin kiinni.
Ulkona.
Mulla on eessä 26x9x12 ja takana 25x12,5x12.
Kokoero siksi, ettei tuu "liikaa" eroa etusten ja takasten välille, kun etupää muutenkin reilusti takapäätä hitaampi nelikolla. Renkaitten kokoero tasaantuu jo muutenkin kun renkaat on ITP:n peltivanteilla noissa on takavanteet alkuperäisiä kapeemmat, joka taas nostaa leveen takarenkaan alkuperäistä isommaks. Silmämääräisesti sammaa kokkoo nyt etu-ja takarenkaat.
Nopeusmittari näyttää nyt just samaa gepsin kanssa, kun alupitäin näytti reilusti liian vähän. Kesällä oon pitänyt tieajossa kilon paineita, mut lasken jonkinverran kunhan saadaan lunta maahan ja jäitä järviin.
Kokoero siksi, ettei tuu "liikaa" eroa etusten ja takasten välille, kun etupää muutenkin reilusti takapäätä hitaampi nelikolla. Renkaitten kokoero tasaantuu jo muutenkin kun renkaat on ITP:n peltivanteilla noissa on takavanteet alkuperäisiä kapeemmat, joka taas nostaa leveen takarenkaan alkuperäistä isommaks. Silmämääräisesti sammaa kokkoo nyt etu-ja takarenkaat.
Nopeusmittari näyttää nyt just samaa gepsin kanssa, kun alupitäin näytti reilusti liian vähän. Kesällä oon pitänyt tieajossa kilon paineita, mut lasken jonkinverran kunhan saadaan lunta maahan ja jäitä järviin.
Mikä on jonkin verran? Ite oon pitäny aina tuon 0,35bar joka kulmassa (kesällä käytännössä ajot nolla). Ootko suurempia eroja eri ilmanpaineilla huomannu esim lumella edetessä? Tuntuisi vaan että jos etupyörissä pitää likemmäksi kiloa niin ei paljon kitkapintaa maahan tule.
Kyllä minä lumikelille taas lasken paineet alle puolen kilon.
Oon pitänyt kesäajot enemmän painetta, pikitietä enimmäkseen ajelut, ettei oo niin jäykkä kulkemaan ja kääntymään.
Tuntuu asfaltilla jäykkä perä olevan aika kovilla käännöksissä noinkin ja pito riittänyt normiajot hyvin.
Oon pitänyt kesäajot enemmän painetta, pikitietä enimmäkseen ajelut, ettei oo niin jäykkä kulkemaan ja kääntymään.
Tuntuu asfaltilla jäykkä perä olevan aika kovilla käännöksissä noinkin ja pito riittänyt normiajot hyvin.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: sportsman 500efi -12
Olis renkaan osto talveksi edessä!!
minkäslaisia työ viisammat suosittelette!! 26" vai 27"?? lähinnä hakusessa sellaset kumit joilla etenis hyvin lumessa!!?!! (mökkitiellä ja järven jäällä)!! mutta pitäs olla myös sellaset joilla hyvä ajaa kaupungis työmatkat!! tällä hetkellä alla nuo kendan bear claw 25" !! sitäkin miettiny että jos ostas eteen vaan uudet kendat 26 tuumasena ku etuset kulunu kesän aikana mut takaset ihan hyvät vielä!!!
LAITTAKAAS EHDOTUKSIA/KOKEMUKSIA!!??
minkäslaisia työ viisammat suosittelette!! 26" vai 27"?? lähinnä hakusessa sellaset kumit joilla etenis hyvin lumessa!!?!! (mökkitiellä ja järven jäällä)!! mutta pitäs olla myös sellaset joilla hyvä ajaa kaupungis työmatkat!! tällä hetkellä alla nuo kendan bear claw 25" !! sitäkin miettiny että jos ostas eteen vaan uudet kendat 26 tuumasena ku etuset kulunu kesän aikana mut takaset ihan hyvät vielä!!!
LAITTAKAAS EHDOTUKSIA/KOKEMUKSIA!!??

- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Zillat
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
- motocoyote
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
No minä en ole vieläkään pettyny ITP Mudliteihin.. Kohtuuhintaset ja toimivat nakit.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
Ääni edelliselle
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Nyt kun on mud liteja kehuttu, niin mitenkäs ne kestää sitä kaupunkiajoa?
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- Noppeli
- Mönkijä:: sportsman 500efi -12
joo se ois hyvä tietää että miten mudlitet kestää asfalttia!!? ja muuten joku jolla kokemusta niin kertokaas että millaset kumit 500polleen ois hyvät?? 26" vai 27" ?? vai uudet 26" kendat keulalle ja antaa takana olla 25" !!????? ku viikot on aina kaupunki ajoa ja viikon loppusin maalle möyrimään jos kerkiää!! mut sellaset kumit ois hakusessa joilla pääsis hangessa hyvin!!