Polaris Traktori, käyttökokemuksia
Re: Polaris Traktori, käyttökokemuksia
Itsella nyt mudlitet alla ja hyvälle tuntuu ajot.
Mites sitten se xtr malli, eikös myyntipalstalla ollut JSSM:n setti polleen myynnissäkin...?
Edit: on 14" kokoakin eli kävisi orkkisvanteille?
Mites sitten se xtr malli, eikös myyntipalstalla ollut JSSM:n setti polleen myynnissäkin...?
Edit: on 14" kokoakin eli kävisi orkkisvanteille?
Ääni täältäkin ITP Mudlitelle. Itsellä oli magnumissa 27" hetken alla ja oli karkeudesta huolimatta mukava rengas. Ja PITOA löytyy. (renkaat ja vanteet myynnissä btw)
Tosiaan ei vaan käynyt nuo vanteet Traktori polarikseen.. Edessä miltei tuuma väliä napaan kun on jo rengas kiinni jousessa.
Ilmeisesti tuo ET 5+2 on väärä. Onko tietoa tuoko ET 4+3 renkaan enemmän ulos? Vai meneekö muka vielä pahempaan suuntaan..
Ja onko ketään pistänyt alkuperäisiin vanteisiin 27" Mudliteja? Mahtuuko niillä pyörimään paikalla? Jos näin on niin taidan tilata ITP Mudlite XTR:t seuraavaksi alle..
Tosiaan ei vaan käynyt nuo vanteet Traktori polarikseen.. Edessä miltei tuuma väliä napaan kun on jo rengas kiinni jousessa.
Ilmeisesti tuo ET 5+2 on väärä. Onko tietoa tuoko ET 4+3 renkaan enemmän ulos? Vai meneekö muka vielä pahempaan suuntaan..
Ja onko ketään pistänyt alkuperäisiin vanteisiin 27" Mudliteja? Mahtuuko niillä pyörimään paikalla? Jos näin on niin taidan tilata ITP Mudlite XTR:t seuraavaksi alle..
-
- Noppeli
- Mönkijä:: sportsman 500efi -12
mulla nyt alla ss alut jossa et 4+3 niissä näyttäs ainakin olevan tilaa isommille kumeille!! sit vielä renkaista niin onko 27tuumaset liian julmat 500polleen?? ite oon vähä ehtiny 26" toho raktoriin...
mitenkäs nuo mud litet asfaltilla toimii?? ku kuvio kuitenkin nuin harvan näkönen!täristääkö?!

Kyllähän tottakai pikkaisen värisyttää kun isot palaset. Mutta mun mieleen on eli tuommoset mönkijässä pitääkin olla
Ei vispaa tanko ajossa eikä mitään sellaista epätasapaino vaivaa. Kumin kulutuksesta asfaltilla en osaa sanoa mitään kun niin tuore kampe minulle.

Ei vispaa tanko ajossa eikä mitään sellaista epätasapaino vaivaa. Kumin kulutuksesta asfaltilla en osaa sanoa mitään kun niin tuore kampe minulle.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI T3 -13
Pistetään nyt tänne, vaikka työvaloihin homma liittyykin... Eli työvalojen asennus olisi ajankohtainen, mutta jäin ihmettelemään, että mihin porukat on laittaneet tarvittavat sulakerasiat, releet yms. tilbehöörit piiloon traktoripolleen (Sportsman 500 2013 kyseessä)? Penkin alla on kovin vähän mitään hyvää tilaa. Ajattelin kysyä, ennen kuin vedän johonkin tyhmään paikkaan tavarat kiinni 

Viikko sitten laitoin ja mielestäni penkin etuosan alla/sivuilla ei muuta olekaan kuin tilaa ko. osille. rele n.3cmx3cm ja eipä tuo sulakekaan nyt paljon buranaa isompi ole.. Itse laitoin releen vaan parilla nippusiteellä jostain pultin reiästä kiinni mikä nyt sattui siinä etuosassa vapaana olemaan. Toki polleni ei ui mudassa yms. eli ajojen mukaan suojukset ko osille.
-
- 6WD
- Mönkijä:: SP 400-04+850XP-12
Olen laittanut 4 kpl releitä,virtalähteen kameralle,etuvinssin kauko ohjain yksikön ohjaustanko valon koteloon ovatten siellä paremmin suojassa vedeltä.Hyvin mahtui mutta nyt vähän alkaa kotelossa olla ahdasta kun laitoin huohoitus letkut pidemmiksi ja niiden yläpäihin ylimääräiset lenkit ettei vesi pääsisi niihin. 

Uudenmaan Mönkijät Ry
-
- 3WD
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI T3 2013
Mulla on releet ja xenonin sytytin siellä tankovalon alla olevassa tilassa mihin mennää tavaralaatikon luukusta.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI T3 -13
Pitääki tutkailla toi etupään tila. Jotenkin olin jämähtänyt ajatukseen, että haluan hilut akun lähelle, mutta voihan ne edessäkin olla.
Olishan siellä penkin alla tilaa viritellä, jos laittaa releet nippusiteellä ja sulakkeetkin vaan yksittäisillä koteloilla johtojen väliin. Mutta kun ajattelin kerrankin tehdä siististi ja kunnolla
Olishan siellä penkin alla tilaa viritellä, jos laittaa releet nippusiteellä ja sulakkeetkin vaan yksittäisillä koteloilla johtojen väliin. Mutta kun ajattelin kerrankin tehdä siististi ja kunnolla

Talvella lumi menee tuonne ja sulaa, koska syyläri siinä vieressä. Siirsin täksi talveksi etulaatikkoon, veistin tavaralootaan kolon reunaan josta johtonipun vein sisään.juhop kirjoitti:Mulla on releet ja xenonin sytytin siellä tankovalon alla olevassa tilassa mihin mennää tavaralaatikon luukusta.
-
- Noppeli
Onko kellään 500 efissä, 27" renkaita?? mahtuuko kunnolla pyörimään ym. ?? ois tossa yhet mudlitet tiedossa ni vähä miettiny että laittasko sellaset!!?? vai oiskohan 26" parempi ratkasu??
minkäslaista akkua viisammat suosittelis polleen?? tuo vakio akku temppuilee pakkasilla!!
ja tekisköhän puuilon myymällä puskulevyllä mitään ois aika halpa(299e) mitenkähän se alatukivarsiin tuleva pikakiinnitys kestää jos vähän tulee iskuja auraus hommissa!!?? onko kellään kokemusta??
minkäslaista akkua viisammat suosittelis polleen?? tuo vakio akku temppuilee pakkasilla!!

ja tekisköhän puuilon myymällä puskulevyllä mitään ois aika halpa(299e) mitenkähän se alatukivarsiin tuleva pikakiinnitys kestää jos vähän tulee iskuja auraus hommissa!!?? onko kellään kokemusta??
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
27" mahtuu pyörimään mainiosti, mutta aina pitää Pollen aikaisemmassa runkoratkaisussa muistaa, että raidetangonpää otta herkästi kiinni renkaaseen, jos rengas on liian leveä.
Ratkaisuna on jkoko hieman levittävä vanne tai kapea eturengas.
Itse olen suosinut aina AGM-akkuja. Asennolla ei ole väliä, oikosulkuvirta vinssiä varten liki paras mahdollinen ja kestää tärinää. Itselläni on 30Ah akku 500:n takatelineessä ns. poikittain, Ei lopu virtaska kesken vinssauksen aikana.
Ratkaisuna on jkoko hieman levittävä vanne tai kapea eturengas.
Itse olen suosinut aina AGM-akkuja. Asennolla ei ole väliä, oikosulkuvirta vinssiä varten liki paras mahdollinen ja kestää tärinää. Itselläni on 30Ah akku 500:n takatelineessä ns. poikittain, Ei lopu virtaska kesken vinssauksen aikana.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Vakio-akku juu temppuilee, mutta ylläpitolaturi on hyvä kapine ja kannattaa imo ostaa vaikka ostaisit uudenkin akun. Vähän huono kuva mutta uosittelen ostamaan ainakin tuon leveämmän levyn jos tuohon päädyt. Itse kyselisin pakettitarjousta warn provantage setistäkin kyl niistä ohjehinnoista tullaan alaspäin. Toki muutaman sataslappusen kalliimmaksi tulee kuin tuo 349€.
-
- Noppeli
IMO?? en tajua!!? 

Viimeksi muokannut jukka81, 05 Joulu 2013 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainauksen poisto.
Syy: Lainauksen poisto.
- FinnMack
- Tracks
- Mönkijä:: Möläriksen Ponkija
IMO---Ilman Muuta Ostaa.
Snaijaatsä kamu?
Snaijaatsä kamu?

Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels