valo ongelma
-
- 2WD
- Mönkijä:: polaris sportsman 500 efi 2013
Re: valo ongelma
Moniin nyt on oltu huollossa ja vika löytyi, rele oli mennyt. Takuun piikkiin meni vaikka vähän valittelivat sitä kuinka syvällä on oikein oltu uimassa
no ei sitä mitään pitänyt tunnustaa, toisaalta eipä Se noin uudessa vielä kosteudesta luulisi johtuvan.

-
- Noppeli
- Mönkijä:: Can Am 650 ABS
117h tunteja takana ja tuo samainen monitoimikytkin sanoi sopimuksensa irti.Soitto huoltoon ja kytkin takuuseen ja maahantuojan hyväksyntä laittamaan valo rele väliin,niin alkaa kuulemma kestään kytkin,kun alun perin semmoista ei ole(huoltomiehen esittämä toimiva korjaus)
.Releen tietysti joutuu itse pulittamaan,mutta jurppii aina olla lastentautien kanssa tekemisessä.

Can-am 650 xt-18 abs
EX:Polaris 850 xp,550 xp,500 ja 400=pollet historiaa(toistasex)
EX:Polaris 850 xp,550 xp,500 ja 400=pollet historiaa(toistasex)
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda 500FA
Miksi se myyjä liike ei luovutushuollossa tee tämmöisiä juttuja. Vai mikä kierous tässä on takana. Jos hajoo niin vetoaa siihen kun on sitä wd tä sinne suihkittu. Asiakaspalvelua...merbau kirjoitti:Omaa Sportsman 570 traktoria ostaessa myyjä kehotti suihkuttamaan wd-40 tai CRC:tä jo hetimmiten tuohon vasemman kahvan monitoimikytkinpakettiin (näin myös tein).
Tulevaisuus näyttää, onko tuosta apua.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Honda TRX500FPE T3
Itse tulkitsin tuon positiivisesti, eli Asiakaspalvelua
. Huollossahan käydään omalla käytöllä ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Kukahan sitä siinä välillä suihkisi, jos se kytkin tarvisi kosteudenpoistajaa?
Minua ainakin kiinnostaa, miten laitteesta saa pitkäikäisen ja vaivattoman. Olen tämän saavuttaakseni valmis uhrautumaan silloin tällöin suihkauttamaan CRC:tä kytkimeen.
Kukin kuitenkin tyylillään.

Minua ainakin kiinnostaa, miten laitteesta saa pitkäikäisen ja vaivattoman. Olen tämän saavuttaakseni valmis uhrautumaan silloin tällöin suihkauttamaan CRC:tä kytkimeen.
Kukin kuitenkin tyylillään.
Ex: Polaris 570 T3 -14