Polle 850-09 piiputti (konerikko?) VIDEO LISÄTTY!

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
atv mies
Tracks

Re: Polle 850-09 piiputti (konerikko?) VIDEO LISÄTTY!

Viesti Kirjoittaja atv mies »

Kampikammion kattovalon kupolin vasemman puoleinen mutterihan sieltä on ihan selvästi löysänny, oikean puoleinen mutteriko pääsee löysälle niin tyhjentyy vasen eturengas ja kun koko kupoli tippuu repeää penkki.

Kone pöydälle ja faktoja tiskiin, saadampahan vastaus tähänkin.
kapak
2WD
Mönkijä:: odes xpro

Viesti Kirjoittaja kapak »

Näin saunareissun jälkeen lukasin ketjun läpi..Nyt ei voi kun ihmetellä.Kyllähän se tietysti harmittaa jos kinuskilla ajellut ja sit ostaa laatu kömpijän mikä ei sit toimikkaan.Mutta jos kone joku 09-10 niin ei taida olla kyllä enää mitään takuita jäljellä..Rahasta ei tainnut olla kiinni niin eikun uutta kömpijää peliin niin takuutkin toimii..
Tötterö
6WD

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Huutoäänestys siksi, ettei ketju vaan tipu alemmaksi kun sanottavat loppuu.
Vitsi vitsi.

Kyllä tuo rahatilanne on nyt niin heikko että konkurssia tän pettymyksen jälkeen pukkaa.
Periaate juttu, ei mitään muuta.

Harmi kun Karpo lopetti, mut onneksi on kuningaskuluttaja ja riitalautakunta.
Eiköhän niillä saada riittävästi näkyvyyttä eetteriin.
Konepalvelu
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Konepalvelu »

Tötterö kirjoitti:Huutoäänestys siksi, ettei ketju vaan tipu alemmaksi kun sanottavat loppuu.
Vitsi vitsi.

Kyllä tuo rahatilanne on nyt niin heikko että konkurssia tän pettymyksen jälkeen pukkaa.
Periaate juttu, ei mitään muuta.

Harmi kun Karpo lopetti, mut onneksi on kuningaskuluttaja ja riitalautakunta.
Eiköhän niillä saada riittävästi näkyvyyttä eetteriin.
Kuningaskuluttaja ja riitalautakunta on hyvä veto. Siellä on käsittääkseni ammattiihmisiä töissä käsittelemässä asioita.
Tälläinen käsitys minulla on, vaikka koskaan en ole ollut heidän kanssa tekemisissä.
Katsonut olen kuningaskuluttaja ohjelmaa joskus. Siellä on hyvä tuoda faktat esille myös toiselta puolelta.
Tuskin ne kenenkään mielipiteen perusteella juttua tekee yksipuolisesti.

Saattaa olla aika arvokas case tuolla lautakunnassa. Hehän tekevät vain suosituksia ei päätöksiä.
Varsinaisen päätösen tekee oikeus. Sinne kun lähtee niin saattaapi jokunen tonni mennä. Kannaataako ottaa riskiä, kun faktat on jo tullut'
esille ja nyt jo kerrot, että konkurssia pukkaa.

Olet kertonut täällä julkisesti huoltoliikkeen nimen (sen kyllä väärin kirjoiutettuna) ja mollannut tai yrittänyt mollata väärin perustein.
Kehtaatko kertoa täällä mitä kerroit meillä tekeväsi työksesi tai olet tehnyt.
LeJa
4WD
Mönkijä:: on

Viesti Kirjoittaja LeJa »

Koneen vit....sen esto tankki tyhjä. Pitenpi aikainen tyhjiö aiheuttaa omistajan kukkaron avartuman ja ylitöpäisen raivoamisen koneetta ja keskustelu palsaa kohtaan.
Lääke: Myy pois polle siinä kunnossa kun on ja osta potkuri josta kuskin jalasta on kengän pohja kulunu. Ja sit sama rumpa päälle potkukelkka foorumilla. =D>
Minne ei pääse sinne ei mennä
motocoyote
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15

Viesti Kirjoittaja motocoyote »

Onko siitä kapineesta tutkittu käyttötunteja ohjainlaitteelta?
Aika vähän on tunteja 09 vuosimallin kamppeeksi, siksi epäilyttää. En oikein jaksa uskoa että useampi (2? 3? 4?) omistaja ennen sinua olis ostanu sen pelkäksi tallinkoristeeksi. Tokihan se mahdollista on, mutta varsin epätodennäköistä kyllä. :roll:
Eikä sen oikeasti pitäisi noilla tunneilla hajota ilman valmistusvikaa tai karkeaa virhettä käytössä tai huollossa; alkujaan viallinen öljypumppu, huudatettu kesäkuumalla kierrokset tapissa pitkää matkaa, ajettu liian vähillä öljyillä tms.

E: Ja tosiaan, kyllä sinun pitäisi antaa valtuutetun korjaamon purkaa ja todeta vika jos ja kun virhevastuun perään huudat. Ota itse moottori irti ja vie se purettavaksi niin säästät jonkin verran. Ole mukana purkuoperaatiossa niin osaat sen sitten kasata sen itse jos siltä tuntuu.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!

Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
Tötterö
6WD

Konepalvelu se ei vaan anna piiruakaan siimaa.
Ammattimiehiä ;).
Mitä helvettiä mun työnkuva kuuluu tähän ? Tonttuko siellä oikeasti kirjoittaa ? Kas kun et vaadi ansioluetteloa ja/tai vuotuisia tuloja julkisesti topikkiin..
Mulle riittää kun saa näkyvyyttä ja muutama kampe käydäänkin ostamassa kilpailijalta tai ainakin harkitaan kahdesti.
Silloin olen saanut omani, kun kerta asiallisuus loppui heti alkuunsa ja alkoi kauhea asiakkaan syyttäminen.

Asiakaspalvelusta ei mitään käsitystä, mutta onneksi jokainen saa valita huoltoliikkeen minne kamppeensa viedä.
Tötterö
6WD

Motolle sen verran että ekalla omistajalla oli ainakin vuotuisten tulojen perusteella niin paljon paalua etten ihmettelis vaikka mönkijöitä olisi ollut enemmänkin tai muut harrastukset vieneet kaiken ajan.
Harmi että aina epäillään jotakin eikä voida suoraan sanoa että maanantai kipale ja laitetaan kuntoon.

Olis tullut lyhyt topikki & vähän toisenlainen Pollen imagolle.
Hajoohan koneita kalliimmistakin vehkeistä, mutta toivottavasti siellä otetaan asiakas vähän myötämielisemmin vastaan.
astalo
6WD
Mönkijä:: -11 sporttimanne 400 h.o

Viesti Kirjoittaja astalo »

Tötterö kirjoitti: Harmi että aina epäillään jotakin eikä voida suoraan sanoa että maanantai kipale ja laitetaan kuntoon.
Ei kai sitä voi todeta maanantaikappaleeksi ilman että edes tutkitaan mikä sieltä on menny rikki. :roll:
jäsen r
Noppeli
Mönkijä:: Rincon 680

Viesti Kirjoittaja jäsen r »

Luin kans ketjun läpi. Valitettava tapaus, mutta huoltofirmaa on turha mollata. Hehän ovat ilmeisesti ensimmäistä kertaa tekemisissä koko laitteen kanssa.
Pumppis
6WD

Viesti Kirjoittaja Pumppis »

Tötterö kirjoitti:Konepalvelu se ei vaan anna piiruakaan siimaa.
Ammattimiehiä ;).
Mitä helvettiä mun työnkuva kuuluu tähän ? Tonttuko siellä oikeasti kirjoittaa ? Kas kun et vaadi ansioluetteloa ja/tai vuotuisia tuloja julkisesti topikkiin..
Mulle riittää kun saa näkyvyyttä ja muutama kampe käydäänkin ostamassa kilpailijalta tai ainakin harkitaan kahdesti.
Silloin olen saanut omani, kun kerta asiallisuus loppui heti alkuunsa ja alkoi kauhea asiakkaan syyttäminen.

Asiakaspalvelusta ei mitään käsitystä, mutta onneksi jokainen saa valita huoltoliikkeen minne kamppeensa viedä.
=D> =D> Upea kommentti
Miksi Konepalvelun pitäisi antaa siimaa tämän kaiken syyttelyn, itkun ja kiukuttelun jälkeen? Konepalveluko on vastuussa edellisten ja nykyisen omistajan laiminlyönneistä? Oletan että Konepalvelulta on tilattu selvitys moottoriviasta konetta purkamatta. Ja tuntilaskutus alkaa siitä kun kone tuodaan huoltohalliin. Pelastusarmeijalta voi saada ilmaista työtä.
Huudat asiakaspalvelun perään. Luepa ketju läpi, mene peilin eteen ja kysy siinä näkyvältä tyypiltä onko hän käyttäytynyt siten että voisi olettaa saavansa hyvää asiakaspalvelua? Nuollaanko kengätkin?

Haluat tällä ketjulla näkyvyyttä. Ainoa mikä näkyy on Tötterön ymmärtämättömyys.
Saattaa olla että tätä ketjua luetaan useassa mönkijän maahantuonnissa ja huollossa. Naureskellen.
Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
Tötterö
6WD

Jatketaan kun pata on levällään.

Kiitos yläpuolen kommentista ja ymmärtämättömyydestä.

Kirjoittaahan välillä voi typerästikin, mutta pääasia että kaikille käy selväksi tämän yksilön laatu. Kaikki muuhan on turhaa ja varsinkin jos vastaanotto olisi ollut toinen.
gamo500
Tracks
Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green

Viesti Kirjoittaja gamo500 »

...pitäisköhä tehdä "sutiset".
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
Konepalvelu
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Konepalvelu »

Tötterö kirjoitti:Konepalvelu se ei vaan anna piiruakaan siimaa.
Ammattimiehiä ;).

Eihän sun työkuva kuulu tähän, mutta lukijoiden ajatusmaailma saattaisi heittää kuperkeikan jos rohkenet sen kertomaan.

Liityin jäseneksi kun aloit täällä meitä sättimää/mollaamaan. Tietysti asiat olisi voitu liikkeessä keskutella niinkuin ne on.
Olen kertonut faktat, jotka sinulle ei kelvanneet. Nyt kovalla "äänellä" pyrit ne muuttamaan.
Kovin on mulle vierasta tällänen asioiden käsittely kun ei ole aiemmin tarvinnut olla vastaavissa sysyteemeissä jäsenenä olla.
exsailor
4WD
Mönkijä:: Honda Rubicon FA 500

Viesti Kirjoittaja exsailor »

Tämähän on kai julkinen kanava keskustella mönkijäasioista ja tässä tilanteessa kai täällä kirjoitettuja juttuja käyttää jopa oikeudessakin todisteina mm. kunnianloukkauksesta. Lakiasioita tuntevat kai voivat vahvistaa arvioni?
Kauas on pitkä matka - mönkijälläkin!
Vastaa Viestiin