Mönkijän vaihtoa tässä suunnitellaan. Nykyinen polle on 500 h.o - 13, maastoversio ja suunnitelmissa olisi
570 eps traktori. Mitähän viissatkun varusteita voisi hyödyntää uudemmassa versiossa ? Etupuskurista löytyi
tietoa, että menee heittämällä myös 570 :seen, samoin (nasta)renkaat vanteineen , pelkät nastat maksavat jo parisataaa..
Mites on takapuskurin ( moose rear bumber ) ja iron balticin muovisen pohjapanssarin kanssa ? Kaikki vinkit tervetulleita..
Sportsman 500 / 570 yhteensopivat varusteet
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris 570 eps eut.
Re: Sportsman 500 / 570 yhteensopivat varusteet
Hei
Itse tein juuri tuommoisen liikkeen n. 1 vuosi sitten. Pohjapanssari tuskin sopii ihan heittämällä. Koska 570 on isommat astin laudat, muutoinhan runko ihan sama.
Minulla oli itse tehty panssari. Niin siitä sai pienellä muokkauksella ihan passelin.
Itse tein juuri tuommoisen liikkeen n. 1 vuosi sitten. Pohjapanssari tuskin sopii ihan heittämällä. Koska 570 on isommat astin laudat, muutoinhan runko ihan sama.
Minulla oli itse tehty panssari. Niin siitä sai pienellä muokkauksella ihan passelin.
Re: Sportsman 500 / 570 yhteensopivat varusteet
Kiitti tiedosta, ehkä vanhan panssarin saa sovitettua kun taivuttaa astinlautojen alle tulevasta osasta kulmat suoriksi, saahan sinne lisää muovia , jos tarvii kulmien alle lisää suojaa..
Eli vanhasta olisi tarkoitus siirtää uuteen : ( on näistä about 1500 eur tullut maksettua )
_ puskuritx2, polaris ja moose
_nastarenkaat, at 489,250kpl best_grip 1500
_tuulilasi, matala malli, polaris
_kahvasuojat, acerbis
_pohjapanssari, iron baltic
_leditx3 , kiinasta
Eli ei ole pahemmin tarvikekauppaan asiaa, jos teoria kohtaa käytännön (kerrankin)

Eli vanhasta olisi tarkoitus siirtää uuteen : ( on näistä about 1500 eur tullut maksettua )
_ puskuritx2, polaris ja moose
_nastarenkaat, at 489,250kpl best_grip 1500
_tuulilasi, matala malli, polaris
_kahvasuojat, acerbis
_pohjapanssari, iron baltic
_leditx3 , kiinasta
Eli ei ole pahemmin tarvikekauppaan asiaa, jos teoria kohtaa käytännön (kerrankin)