Polaris sportsman 570
-
- 3WD
- Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto
Re: Polaris sportsman 570
Mulla on siellä eessä 2 irrallista liitintä mustia neliskanttisia naaras kappaleet ei kyllä oo mitään hajua mihin ne on . Tietääkö joku?
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 570 EFI 2014
Ainakin täällä rajaa ylittäessäni rajavartijat totesi -kysyessäni oman Planon muovilaatikon kelpaamisesta selkänojaksi-, että "kelpaa, ei muuta kuin hyvää matkaa".Kelmer kirjoitti:Laatikko ei taida kelvata poliisille selkänojasta![]()
Polaris Sportsman 570 EFI Forest T3
- ihis81
- 2WD
- Mönkijä:: Sportsman 570 efi eut -2015-
Voitko laittaa kuvaa missä siellä noi johdot sijaitsee?tiemu kirjoitti:Mulla on siellä eessä 2 irrallista liitintä mustia neliskanttisia naaras kappaleet ei kyllä oo mitään hajua mihin ne on . Tietääkö joku?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-
-
- 3WD
Siinä ne on mulla heti näkyvillä kun aukasee tuon etu säilytys laatikon ja siitä keskeltä se pien kate irti tangon eestä . Huomenna voin koittaa kuvankin laittaa jos onnistuu.
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Ne on tarkotettu lisälaitteille esim. kahvanlämppäreille mutta voihan niistä virran ottaa ihan mihin vaan.
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
- ihis81
- 2WD
Ok.pitääkin kurkata omasta pollesta.
Kuva kiinnostaa minuaki.
Katsoin tuossa vikolla tuon katteen alle ja siellä oli kaksi pientä naaras liitintä ohkasissa johdoissa irrallaan, Vaikka on jo asennettu kahvanlämppärit.
Etu työvaloja ite ajatellut kytkeä mutta mistä virrat helpoiten sais.
Katsoin tuossa vikolla tuon katteen alle ja siellä oli kaksi pientä naaras liitintä ohkasissa johdoissa irrallaan, Vaikka on jo asennettu kahvanlämppärit.
Etu työvaloja ite ajatellut kytkeä mutta mistä virrat helpoiten sais.
- ihis81
- 2WD
Mun pollessa ei ole yhtään ylimäärästä johtoa taikka pistoketta siellä
Mulla joku riisuttu malli 
Mutta virtakisko siellä on josta helposti mokomat johdot saa vedettyä jos tarvis. Ketuttaa vaan alkaa johtoja virittelemään. Luulis että laitettais tehtaalla jo tarpeeksi liittimiä nykypäivänä, kun niitä lisävarusteita kuitenkin tarvitaan ja laitetaan.

Mutta virtakisko siellä on josta helposti mokomat johdot saa vedettyä jos tarvis. Ketuttaa vaan alkaa johtoja virittelemään. Luulis että laitettais tehtaalla jo tarpeeksi liittimiä nykypäivänä, kun niitä lisävarusteita kuitenkin tarvitaan ja laitetaan.
Minullakin oli irrallinen johto siellä edessä joka on 10 A:n sulakkeen ja virtalukon takana (Spare-merkinnällä). Laitoin siihen perävaunun pistorasian plus-johdon jossa sattuu olemaan myös 10 A:n sulake.
-
- 3WD
Taitaa jäähä kuva laittamatta en tiiä miten sen tänne saa laitettua . Äsken sitä koitin mut ei onnistu. Onkos kuvia edes mahollista laittaa suoraan tapletista nyhräänkö turhaan tuon kuvan kanssa ? Jos se kuva kovin jotakin kiinnostaa niin vaikka yv:lä sähköposti osotetta mulle niin sillä sen ainakin osaan lähettää
Viimeksi muokannut tiemu, 30 Elo 2015 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen tunne julkaissut kuvan ja linkittänyt foorumeille.tiemu kirjoitti:Taitaa jäähä kuva laittamatta en tiiä miten sen tänne saa laitettua . Äsken sitä koitin mut ei onnistu.
http://kuva.termiitti.com/
Tuli muutettua etuvilkkujen paikkaa vähemmän särkyväksi. Ensimmäisen metsäreissun jälkeen roikkui alkuperäiset joustamattomat metallikiinnikkeet vilkkuineen johtojen varassa. Tein kiinnikkeet polyeteenistä ja kiinni kahdella ruuvilla tuossa mustassa osassa. Kirkkaathan nuo linssit kuuluisi nykytyylin mukaan olla...

Viimeksi muokannut hz81, 05 Syys 2015 23:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko muilla vaihteensiirron kanssa ongelmia? Minulla on luvattoman paljon tullut vaihdemissejä varsinkin puskulevykäytössä pihaa tasoittaessa tms. missä mennään eteen taakse eikä niin huolellisesti "hae" vaihdetta silmään. Mittaristo kyllä näyttää vaihteen mutta kun antaa kaasua (puskulevyllä yleensä reippaanlaisesti) sorvi käynnistyy!
Onko vaihteensiirrossa jotain vai onko vaan käytettävä malttia ja hakea aina kunnolla pykälä silmään.
Maanantaina mennossa 50h huoltoon ja ensihuollossa vedottiin uuden kankeuteen.

Maanantaina mennossa 50h huoltoon ja ensihuollossa vedottiin uuden kankeuteen.
Silloin tällöin peruutusvaihde jää kunnolla kytkeytymättä vaika mittaristossa R-palaakin, ja sillon jos painat kaasua niin kuuluu pärinää vaihteistosta.
Muilla vaihteilla ei ongelmia. Viimmevuoden-14 500 pollessa sama "ominaisuus".
Tunteja nyt 38h.
Muilla vaihteilla ei ongelmia. Viimmevuoden-14 500 pollessa sama "ominaisuus".
Tunteja nyt 38h.
Onhan nuo vilkut vielä itellä pysyneet vakio paikoillaan vaikka alkuun arveluttikin niiden paikka. Ilmeiseti ite ajelen "liian" varovaisesti.hz81 kirjoitti:Tuli muutettua etuvilkkujen paikkaa vähemmän särkyväksi. Ensimmäisen metsäreissun jälkeen roikkui alkuperäiset joustamattomat metallikiinnikkeet vilkkuineen johtojen varassa. Tein kiinnikkeet polyeteenistä ja kiinni kahdella ruuvilla tuossa mustassa osassa. Kirkkaathan nuo linssit kuuluisi nykytyylin mukaan olla...