Polaris sportsman 570
- Raptorr
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 570 SP -15
Re: Polaris sportsman 570
Joo kyllä se näissä 570 kaikissa on siellä alhaalla heti etuperän takana.
Itella 570 SP traktori ja siellä se samassa paikassa on.
Itella 570 SP traktori ja siellä se samassa paikassa on.
Polaris sportsman 570 SP -15
EX Yamaha Raptor 700R -06
Itellä kävi mielessä siirtää akku penkin takana olevaan tyhjään tilaan jossa pitäisi olla se tavaran säilytyslaatikko mutta traktorimallissa se poistetaan käytöstä, Ainakin omassa.
- Raptorr
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 570 SP -15
Ei mullakaan sitä ole vaikka se kyllä mainitaan myös traktorimallin myyntitekstissä.
Polaris sportsman 570 SP -15
-
- 3WD
- Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto
Jos sitä takalaatikolla mainostetaan niin senhän saa liikkeestä mukaan kun pyytää
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
Laatikon kohdalla on rekisterikilven ja valon teline. Se pitäisi muokata ja siirtää jos laatikon haluaisi paikallensa.
Lähinnä tuo akun sijoittelu ärsyttää siksi kun on ollu tapana pitää konetta ylläpitolaturissa. Vanhassa kun akku oli penkin alla niin helepompaa laittaa hauenleuat akkuun. Vähän hankalaa kun tällä hetkellä akku on melkosen lumikerroksen sisällä. Noo täytyy hommata toinen ctekin kiinteä piuha niin saa sitten viriteltyä sen mieleiseen paikkaan.
Rajoitin tässä on kyllä hyvä. Vetoja riittää vaikka rajoitin tulee vastaan.
Rajoitin tässä on kyllä hyvä. Vetoja riittää vaikka rajoitin tulee vastaan.
Mulla on tuo winter pack, jossa tuli mukana pikakiinnitteinen lumilevy. Lumilevy on irronnut osuessaan maakiven kulmaan useita kertoja. Olin yhteydessä myyjään ja neuvottiin varmistamaan, että kiinnitys tulee varmasti takaosasta paikoilleen. Onko kellään vastaavaa irtoamista ollut, jos on niin mikä avuksi?
Kerran oon saanu lumilevyn irti, peruuttaessa pois penkan päältä jäi levy alas ja jotenkin irtosi.
Tuohon lumilevyyn meinasin tehdä lisäpainon. On aika kevyt kun kovempaa ajaessa meinaa pomppia aikaslailla. Hain 1.5m pätkän 30x30mm neliöputkee, se täyteen hiekkaa ja hitsaamalla pultit kiinni niin että ne passaavat noihin levyn päällä oleviin reikiin. Tämä vaiheessa, eli ei vielä valmis.
Koneeseen tuli 10.5h tänään. Noin 80% lumitöitä, muutamia hupilenkkejä.
Polttoaineenkulutus, tai siis sen puute, ihmetyttää.
Jostain syystä oli 3/4 tankkia pensaa kun sain koneen. Tankkasin kun oli noin puoli tankkia jälellä. Nyt on vielä reilu puolitankkia ainetta, tuntuu ettei tuo kuluta juuri mitään. Verrokkina on vanha 500efi -09, jonka ois saanu tankata pariin otteeseen vastaavilla ajoilla.
Tuohon lumilevyyn meinasin tehdä lisäpainon. On aika kevyt kun kovempaa ajaessa meinaa pomppia aikaslailla. Hain 1.5m pätkän 30x30mm neliöputkee, se täyteen hiekkaa ja hitsaamalla pultit kiinni niin että ne passaavat noihin levyn päällä oleviin reikiin. Tämä vaiheessa, eli ei vielä valmis.
Koneeseen tuli 10.5h tänään. Noin 80% lumitöitä, muutamia hupilenkkejä.
Polttoaineenkulutus, tai siis sen puute, ihmetyttää.
Jostain syystä oli 3/4 tankkia pensaa kun sain koneen. Tankkasin kun oli noin puoli tankkia jälellä. Nyt on vielä reilu puolitankkia ainetta, tuntuu ettei tuo kuluta juuri mitään. Verrokkina on vanha 500efi -09, jonka ois saanu tankata pariin otteeseen vastaavilla ajoilla.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris 570 EFI
Onko muilla hajonnut mittarikopan pohjan kiinnike? Omastani tuo on katkennut, kun aloin ihmettelemään, että miksi koppa ei pysy kunnolla kiinni. Mitään kolhua ko. koppa ei ole tietääkseni saanut, mutta liekö sitten hajonnut heikkouttaan.

Vastaavasti myös nuo sivulla olevat kiinnikkeet ovat halkeilleet.

Takuuta olisi vielä laitteessa jäljellä, mutta enpä tiedä mitä ovat mieltä. En ole vielä laittanut viestiä kuvien kera huoltoliikkeelle.

Vastaavasti myös nuo sivulla olevat kiinnikkeet ovat halkeilleet.

Takuuta olisi vielä laitteessa jäljellä, mutta enpä tiedä mitä ovat mieltä. En ole vielä laittanut viestiä kuvien kera huoltoliikkeelle.
Jukk@
Polaris 570 EFI 4x4 Forest EUT
-
- 3WD
- Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto
Ei ole halkeillu mut oli jotenki muuten kiero mulla tuo koppa jäi ylä ja ala osan väliin toiselle sivulle pieni rako . Takuuseen vaihtoivat koko kopan .
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris 570 EFI
Täytyy yrittää saada tuota takuusen, kun vie laitteen huoltoon. Mulla on kans sama ongelma, että pohjan ja kannen väliin jää rako. Tuo ei minusta liene tarkoituksen mukaista.
Jukk@
Tuo koppa istuu vähän sinnepäin tässä uudessakin mallissa. Varmasti nuo kiinnikkeet on sellasia etteivät kestä kovin montaa kertaa irrotella ja kiinnitellä ruuveja.
Onko kenelläkään varmaa tietoa 2015 ja 2016 mallin eroista?
Kauppiaat eivät tunnu eroja tietävän, olen saanut monenlaisia arvauksia.
Eli nyt kaipaan tietoa.
Olen itse mahdollisesti ostamassa joko 2015 tai 2015 mallin.
Mikähän ois paras rengastus? Kauppias tarjoaa 28" Swamp whitch renkaita SS- vanteilla.
Onko kenelläkään kokemuksia ko. Renkaista?
Tarkoitus ois ostaa traktorimalli, 28" renkailla huiput kasvaa varmasti jonkun verran,
tuleekohan virkavallan kanssa ongelmia?
Kauppiaat eivät tunnu eroja tietävän, olen saanut monenlaisia arvauksia.
Eli nyt kaipaan tietoa.
Olen itse mahdollisesti ostamassa joko 2015 tai 2015 mallin.
Mikähän ois paras rengastus? Kauppias tarjoaa 28" Swamp whitch renkaita SS- vanteilla.
Onko kenelläkään kokemuksia ko. Renkaista?
Tarkoitus ois ostaa traktorimalli, 28" renkailla huiput kasvaa varmasti jonkun verran,
tuleekohan virkavallan kanssa ongelmia?
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Ei kannata 27" isompia renkaita laittaa. 28" renkailla saa olla jatkuvasti vetareita vaihtamassa ja takuu ei korvaa jos on 28" renkaat. 27" pysyy terävyys koneessa ja ojien yli voi vaikka keulia. Swamp witcheistä sen verran että ovat aika sika raskaat ja ainaki 27tuumanen witchi oli paljon korkeampi ku 28tuumanen mudlite eli jos meinaat witchit laittaa nii 27" tai mieluummin 26" mutta tää on vain mun mielipide. Niin ja muistathan että rattorissaki pitää olla tiehyväksytyt renkaat.
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???