Ensimmäiset testiajot ajettu. Täytyy myöntää että ajo ominaisuudet ovat kyllä erinomaiset. Tänään ajettiin koowee:n kanssa 1,5 tuntia kolmperän krossi radalla. Etu iskarit pohjasivat kevyesti kaksikertaa. Klikkerit ovat puolivälissä. Ameebariikan foorumilta lueskellut että dyyneillä käyttäisivät edessä melko jäykkää vaimennusta ja taakse löysentävät. Ja ainakin tänään peräkorkeat loistivat poissaolollaan. Hyppää varsin tasaisesti. Ainoa mikä nyt häiritsee on ihmeellinen kolina ääni mikä kuuluisi tulevan taka jousituksesta.. Ehkä. Tarkistin kaikki jousituksen pultit ja nylkytin vääntöraudalla kaikkia mahdollisia niveliä löytämättä väljää. Myös etukardaanin tukilaakerin tarkistin. Ääni tulee jatkuvasti kun takapyörät osuu pattiin ja kuulostaa siltä kuin joku hakkaisi kiintolenkillä runkoon.. Laitoin rzr foorumillekkin kyselyä ja muutamia vastaavanlaisia tapauksia ollut mutta kukaan ei ole varsinaista syytä vielä löytänyt..
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
No miten tämä uutukainen eroaa siitä sinun aiemmasta itteturbotetusta laitteesta noin niinkuin tehojen puolesta?
Onko uudessa pannussa puhtia enemmän vai...??
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
900satkussa oli kiihtyvyys mitattu 5.6sek. Ja uudessa tehtaan mukaan 5.9sek. Tuskin suurta eroa on jos viivalle mennään kumpaankaan suuntaan. Uudessa tuntuisi olevan enemmän alavääntöä. Lyhyt alue on tosi lyhyt. Tuntuu että metsässä ei edes tarvitsisi käyttää, voisi hyvin ajella pitkällä puolella. Täytynee katsella jos maastopyöriä joskus tulee hankittua niin 32" on minimit.
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
Tallissa tänään. Mysteeri kolinan lähde paikallistui. Kuskin puoleinen taka iskari. Vaihdettiin iskarit puolelta toiselle ja kolina siirtyi mukana. Joko ylä/ala laakerit tai jotain muuta rikki. Tutkin myös variaattoria. Muuten kaikki kohdallaan mutta kopan kolme kiinnitys ruuvia ja tiiviste puuttui..
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.
No jääkö kone tehtaalla asetettuihin tehoihin vai sukelletaanko koneen sielun elämän syövereihin
ja puristetaan lisää ns. höyryä pannuun..?
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Kyllä se toistaiseksi jää vakioksi. Kulkua tuntuu olevan. Myös variaattori toimii todella hienosti. Ja pako äänet ovat maltilliset. Kaikkia joutuisi sorkkimaan niin ei oikein tällähetkellä hotsita.
Espoon moottorikerho, Uudenmaan Mönkijät ry, FJDC, Mad Moose Racing.