Polaris Sportsman Ace 570.
Re: Polaris Sportsman Ace 570.
Minulla on aina käytön jälkeen tuo virtapistoke irti. Ei syö akkua. Minulla on kyllä aikaa laittaa se pistoke reikään kun vinssin tarve on. Kaikki minulla olleet Polarikset ovat menneet uudelle omistajalle alkuperäisellä akulla. Koskaan en edes ylläpitolaturia ole tarvinnut.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Kyse langattomasta kauko-ohjaimesta. Sitä ei voi ottaa pois päältä ilman pääkytkintä. Pääkytkintä ei näissä vermeissä ole vakiona ja en ole koskaan sellaista tarvinnut. Vaihtuu siis tuo kontaktori ensitöikseen, kun vaan joutaa...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Catiska
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
- Viesti:
Ovat varmaan korjanneet tuon uusiin vinsseihin. Oma Fluke näyttää hyvin olematonta kulutusta, 0,0001Adc
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris Ace 570 T3
Vinssihän on tilattu uuden Acen mukana ja Harjajärven asentama, kaapeli tuossa akulta tulevassa terminaalissa. Samanlainen terminaali tuntuu olevan; lisäksi löytyy kojelaudan takaa 1 kpl ylimäär. naaraspistoke johon tulee heräte virtalukolta. Kysyin BikeWorldista (Polarikselta) siihen urospistoketta tarkoituksena ottaa nätisti heräte lisävalolle jolloin kertoivat ettei siihen ole olemassakaan ko. pistoketta; en ole kuulemma ensimmäinen kysyjä. Eli katkaisupihtejä kehottivat käyttämään ja sitten abikoa...Catiska kirjoitti:Eikö ACE:ssa ole esijohdotuksia vinssille? Omassa Rangerissa on, keulamuovien alta löytyy ruuviterminaalit joihin tulee paksu + ja - akulta ja kolmannessa navassa + virtalukon takaa. Vinssin asennus (ei Pållen oma) otti 20min aikaa kiitos hyvän suunnittelun jo tehtaalta.Putputin kirjoitti: Samalla asensin kojelautaan katkaisijan Broncon vinssin virtajohtoon -se kun tosiaan otti virran suoraan akulta ja seisoessaan pidempään tyhjensi akun.

Kauralla tai bensalla mutta pollella kuitenkin
- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Olisko laittaa kuvaa näin erikoisen harvinaisesta töpselistä?Putputin kirjoitti:Kysyin BikeWorldista (Polarikselta) siihen urospistoketta tarkoituksena ottaa nätisti heräte lisävalolle jolloin kertoivat ettei siihen ole olemassakaan ko. pistoketta
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Catiska
- 6WD
- Viesti:
Kaikki muut vastaavat pistokkeet minun pollessa on ihan helposti ostettavissa kaupasta. Eli kuvaa kehiin.
-
- 6WD
- Mönkijä:: Sportsman 500 EFI EUT 2012
Totta noin se uusissa on. Paikallinen jämy sanoi että nykyään asentavat mönkijöihin päävirtakatkaisijan jos asennetaan langaton BroncoRoosa999 kirjoitti:Itselläni Broncon kauko-ohjaimella varustettu kontaktori purkaa akun. Se vastaanotin on koko ajan päällä. Ihan huima suunnitteluvirhe.
Sportsman 500 EFI EUT 2012
- Catiska
- 6WD
- Viesti:
Tai ei ihan uusissa. Omani on juuri ostettu ka kuten mainitsin, se ei kuluta virtaa.
- sf-atv
- Tracks
- Mönkijä:: Pollet, Hondat, Suzukit
- Viesti:
Ota kontaktorin kansi auki niin näet sen vastaanottimen punaisen virtapiuhan. Se poikki ja piuhat ulos boxista ja kytkin väliin. Voit tarvittaessa ottaa käyttöön kauko-ohjaimen kun napsautat kytkimen 1-asentoon. Itse kontaktori ei pura akkua mutta se receiver kyllä.Roosa999 kirjoitti:Kyse langattomasta kauko-ohjaimesta. Sitä ei voi ottaa pois päältä ilman pääkytkintä. Pääkytkintä ei näissä vermeissä ole vakiona ja en ole koskaan sellaista tarvinnut. Vaihtuu siis tuo kontaktori ensitöikseen, kun vaan joutaa...
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki mekaanikko / valtuutettu huolto SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
http://www.sefotec.fi
- Catiska
- 6WD
- Viesti:
Miksi ihmeessä mitään katkaisijaa siihen virittämään? Laittaa sen virtalukon takana olevaan plussaan kuten se ainakin minun vinssin asennusohjeessa käskettiin laittaa. Silloin ei tarvitse mitään turhia katkaisijoita.
No, tulihan eilisnä päivänä pienoinen yllätys; asiakas soitti, voisinko käydä hänen pihassaan hiekoittamassa parkkipaikalta "torppaan". Lupasin käydä. Vähän ennen risteystä sitten siinä hiljensin liian äkkinäisesti kaasua ja täysi piruetti. Se automaattijarru. No, hiekoitus tehtiin ja kun maisemaa ja säätiedotuksia seurailen, ei taidä enää tänä keväänä (onneksi) paljon aurailtavaa löytyvän.
Hyvä niin, siksi pieni osa liikevaihdostani nuo aurailut ovat.
Tosiaan, sitä automaattijarrua kannattaa varoa erittäin liukkailla keleillä. Se saattaa yllättää.
Hyvä niin, siksi pieni osa liikevaihdostani nuo aurailut ovat.
Tosiaan, sitä automaattijarrua kannattaa varoa erittäin liukkailla keleillä. Se saattaa yllättää.
Aiemmin jo mainitsin tuosta Polariksen omasta levystä ja pikakiinnityksestä (4-piste). Se kyllä kiinnittyy paikalleen mutta eilen tein havainnon, että levy olikin kiinni työkalurungossa kahdella etumaisella "koukulla" mutta takimmaisessa vain toiselta puolen. Levy toimii näinkin...mutta, ongelmia varmasti luvassa.
Tarkastelin noita takimmaisia tappeja, aika lyhyet ovat. Helposti toinen kiinnike jää auki. Siispä, ennen lähtöä pitää aina tarkistaa, että kaikki neljä pistettä ovat kiinni.
Tarkastelin noita takimmaisia tappeja, aika lyhyet ovat. Helposti toinen kiinnike jää auki. Siispä, ennen lähtöä pitää aina tarkistaa, että kaikki neljä pistettä ovat kiinni.
Pitääpä tuikata lisätietoa ACE:stä. Eilen pestyäni laitteen, kiinnitti huomiota kallistuksen vakaimen tangot; punersivat ruosteesta. ACE on ollut käytössä 1,5v ja pressun alla kun ei käytetä. Tarkempi tarkastelu osoitti, että "maalaus" olikin tehty "mustalle raudalle", siis ei mitään jälkiä pohjamaalista. Ei sinänsä merkittävä asia mutta kuitenkin! Puhdistin varret ja tangot; terva/pellavaöljy ja mattamusta uretaani/teollisuusmaali pintaan.
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris Ace 570 T3
Kuvan liittämisen kanssa teutaroidessa jäi tähän aikoinaan vastaamatta ja unohtunutkin mutta josko nyt onnistuisi. Ja tosiaan marmoritiskillä varaosaheppu tuon räjäytyskuvasta näytti.Pollen liitinCatiska kirjoitti:Kaikki muut vastaavat pistokkeet minun pollessa on ihan helposti ostettavissa kaupasta. Eli kuvaa kehiin.
Kauralla tai bensalla mutta pollella kuitenkin
Tulipahan makuutettua tuota ACE:a tuossa useita viikkoja. Lumitöitä kun ei ollut, siinä se levy kiinni makaili pihassa. Ajattelin tänään kokeilla lähtisikö lämmittämättä käyntiin; siitä se lähti ensimmäisellä starttauksella. Alkuperäinen akku ja käyttö ei mitenkään akkua säästelevää. Muuten en ole yhteenkään Polarikseeni joutunut akkuja uusimaan, kaikki ovat eteenpäin vaihdokkeina menneet alkuperäisellä akulla. Aiemmin minulla ei ole ollut lisävaloja mutta nyt ACE:ssä on katolla työvalo (irrotettava), ottaa virtansa toisesta virranulosottopistokkeesta.
No, minäpä siirsin levyn sitten tuonne vakiopaikalleen ja irrottelin. Tein lenkin tuolla lähimaastossa vähän lumijälkiä katsellen ja olihan niitä, saukosta lähtien.
Uskomattoman hyvä laite tuo ACE kyllä mielestäni on, minun käyttötarpeeni kun kohdentuvat töihin; aiemminkin olen sanonut, mitkään exstreamit eivät ole minun hommani, minulle mönkijä on työkalu.
Tuo ACE:n yksipaikkaisuus on mielestäni pelkästään etu (kapeaampi raideväli).
No ACE:llä mennään, mitkään nopeammat laitteet eivät minua kiinnosta.
No, minäpä siirsin levyn sitten tuonne vakiopaikalleen ja irrottelin. Tein lenkin tuolla lähimaastossa vähän lumijälkiä katsellen ja olihan niitä, saukosta lähtien.
Uskomattoman hyvä laite tuo ACE kyllä mielestäni on, minun käyttötarpeeni kun kohdentuvat töihin; aiemminkin olen sanonut, mitkään exstreamit eivät ole minun hommani, minulle mönkijä on työkalu.
Tuo ACE:n yksipaikkaisuus on mielestäni pelkästään etu (kapeaampi raideväli).
No ACE:llä mennään, mitkään nopeammat laitteet eivät minua kiinnosta.