Circuit Breaker? Flekti ongelma.
Circuit Breaker? Flekti ongelma.
Tietääkö kukaan missä on Polaris Sportsman 500 EFI 2012 mallissa flektin ylijännitesuoja pikkupurkki?
Englanniksi osan nimi on Circuit Breaker.
Olen yrittänyt etsiä mönkijän edestä ja takaa mutta ei löydy ainakaan tässä vuosimallissa noista paikoista.
Tämä osa pitäisi saada vaihdettua, koska flekti alkaa pätkimään kun se on yhtäjaksoisesti yli minuutin päällä.
Englanniksi osan nimi on Circuit Breaker.
Olen yrittänyt etsiä mönkijän edestä ja takaa mutta ei löydy ainakaan tässä vuosimallissa noista paikoista.
Tämä osa pitäisi saada vaihdettua, koska flekti alkaa pätkimään kun se on yhtäjaksoisesti yli minuutin päällä.
Polaris Sportsman EFI 500 Forest DLX T3 2012
- KpHr
- 4WD
- Mönkijä:: Polle 500 HO -11
Re: Circuit Breaker? Flekti ongelma.
Tuossa kytkentäkaavion tieto. Olet varmaan poisulkenut jo tuon flektin relekannan? Sitä epäilisin itse ensimmäiseksi...
https://drive.google.com/open?id=17oHc4 ... 2YxEHznfPh
[/img]
-KpHr-
https://drive.google.com/open?id=17oHc4 ... 2YxEHznfPh
[/img]
-KpHr-
Releitä oon vaihdellut, ei ollut mitään vaikutusta.
Tällä henkilöllä on ollut sama propleema kuin minulla.
https://m.youtube.com/watch?v=PM74PJ_1BGQ
https://m.youtube.com/watch?v=PM74PJ_1BGQ
Piuhoja oon seurannut edestä päin, niin näyttäis toi Circuit Breaker olevan jossain mönkkärin takaosassa.
- KpHr
- 4WD
- Mönkijä:: Polle 500 HO -11
Tuossa linkkamassani kuvassa oleva teksti "Located by Transmission breakout/resistor module" tekstin perusteella alkaisin etsimään sulaketta jostakin vaihteiston seutuvilta. Tod. näk. samassa paketissa tuon vaihteensiirron liittyvän vastusmodulin kanssa.
-KpHr-
-KpHr-
OkKpHr kirjoitti:Tuossa linkkamassani kuvassa oleva teksti "Located by Transmission breakout/resistor module" tekstin perusteella alkaisin etsimään sulaketta jostakin vaihteiston seutuvilta. Tod. näk. samassa paketissa tuon vaihteensiirron liittyvän vastusmodulin kanssa.
-KpHr-
-
- 3WD
- Mönkijä:: Polaris Ace 570 T3
Tämä osa pitäisi saada vaihdettua, koska flekti alkaa pätkimään kun se on yhtäjaksoisesti yli minuutin päällä.[/quote]
Oletko seurannut lämpöjä kun alkaa flekti pätkimään? Eli vikana se ettei katkaise kerralla vaikka lämmöt on jo pudonneet? Ihmettelin tuota minuuttia kun omassa alkaa flekti huutaa 92 asteessa, huutaa reilut parikymmentä sekkaa ja lämpö on 84 kun katkaisee?
Oletko seurannut lämpöjä kun alkaa flekti pätkimään? Eli vikana se ettei katkaise kerralla vaikka lämmöt on jo pudonneet? Ihmettelin tuota minuuttia kun omassa alkaa flekti huutaa 92 asteessa, huutaa reilut parikymmentä sekkaa ja lämpö on 84 kun katkaisee?
Kauralla tai bensalla mutta pollella kuitenkin
Mulla on lämpöanturi irti mootorin kyljestä, silloin flekti puhaltaa kokoajan ja pitääkin puhaltaa kokoajan jos kakkki toimii niin kuin pitää. 1minuutin kun flektiä pitää yhtäjaksoisesti päällä niin flekti alkaa pätkimään.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Katsotaan...
Ota se ilmansuodattimenkotelo pois,sieltä rupeaa näkymään tuo automaattisulake joka on teipattu johtosarjaan.
Se on siinä varikopan imuputken takana piilossa
Se on siinä varikopan imuputken takana piilossa

Älä osta halpaa se maksaa,älä osta kallista se maksaa,osta vaikka...äh lähde lomalle.
Juuh löysin sen, kun ottaa akun pois edestä niin siellähän se selkeesti esillä möllöttää