Scrambler Polle

Keskustelua Polaris mönkijöistä.

Scrambler Polle

Viesti Kirjoittaja ville »

Moro! Päätin oikein rekisteröityä tälle palstalle, kun täällä tuntuu olevan ihaa hyvää asiantuntemusta mönkijöistä. Itse en omista tällä hetkellä mönkijää, vaan kelkoilla on tullut ajeltua kymmenkunta vuotta. Nyt kun nämä talvet on mitä on niin alkaa toi nelipyöräinen härveli kiinnostaa yhä enemmän. Oon katellu lähinnä crossipeliä ihan harrastuskäyttöön ja ikäväkseni huomannut että ne tahtoo kaikki olla takavetoisia pelejä. Toi Pollen Scrambler tekee kuitenkin poikkeuksen sääntöön. Taitaa ilmeisesti olla markkinoiden ainoa crossityyppinen mönkkäri, jossa on kytkettävä neliveto?? Kysynkin nyt, että onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta?? Olis kiva tietää vähän suorituskykyä, tehoa, etenemiskykyä maastossa, yms. Kiitoksia vastauksista. Palaillaan asiaan jatkossa lisää!
mansoni
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mansoni »

Mulla tuommonen Scrambler -01:n ollut nyt muutaman kuukauden. Ihan tyytyväinen oon ollut. Etenemiskyky ei ole ihan Sportmanien luokkaa, johtuu lähinnä pienemmistä renkaista. Tehoa pitäs olla 40 hp. Jää himpun SP 700 EFIlle huipuissa ja kiihtyvyydessä. Neliveto se olla pitää... :D
--
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Tervetuloa joukkoon Ville! ;)
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Ovat tehneet kuulemma 500:eenkin ruiskun.Toivottavasti sama tulee scrambleriinkin.Tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen kampe,argh! Koneeseen ja alustaan päivitys,nastat alle ja jääradalle.Pitäisi olla paljon fyffeliä,on noita mukavia leluttimia niin paljon.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

poke kirjoitti:Ovat tehneet kuulemma 500:eenkin ruiskun.Toivottavasti sama tulee scrambleriinkin.Tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen kampe,argh! Koneeseen ja alustaan päivitys,nastat alle ja jääradalle.Pitäisi olla paljon fyffeliä,on noita mukavia leluttimia niin paljon.
Jep, mukavia laitteita niin paljon että kaikkiin ei riitä rahaa.
Vastaa Viestiin