Polaris magnum 330 4x4
renkaista vielä
noista renkaista vieälä itse laitoin tossa kesällä omaan 330 magnumiin ITP mud lite 28x10-12 ja taa 28x12-12 renkaat vähän lokasuoja muokkausta ja levitys palaset vanteen ja keskiön väliin niin hyvin mahtuu tänään laitoin korokkeet jousiin eteen 45mm ja taa 50mm ja nyt mahtuu vaikka isommatkin
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Voi siinä lyhyellä perällä piisatakkin, mutta pienellä modaamisella ei pääse, poistaa pitää oikein kunnolla, lokareita meinaan...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
magnumin kaasuvaieri
työvaloa laittaessa hokasin miten oli kaasuvaieri hangannut bensatankin kulmaan uran.kannattaa tsekata kun ottaa vasemman sivumuovin pois ennenku teekeepi reiän tankkiin. 

Can am Renegade 800R XC TL
niin no niin
ai jaa pitikös roosan ottaa paljonkin pois laittaessaan 28" alle. Ei mun tarttenu ottaa kun etusten taka puolelta pois ja laittaa tuki raudat etu puolelle ja sentin levike palat
-
- 4WD
en olis uskonu mutta puun ajossa lävisti n. 4cm paksu jäinen oksa variaattorin kopan
. noh ei hän siihen tullu kuin pieni painauma tuonne alapuolelle ja aivan pirun pikkunen reikä. reiän oon paikannu mutta tämän jälkeen on kyllä mielessä käynyt oikea pohjapanssari.
tai tiedä nyt olisiko se tässä mitää auttanut kun se sukelsi siitä eturenkaan ja rungon välissä olevasta tyhjästä tilasta.
se samainen oksa repi myös nelivedon katkisijan johdon irti tuolta katteiden alla olevasta liittimestä. pimeä kun oli niin en nähnyt mikään mokomaan tuli. sittemmin auton valoissa rupesin asiaa tutkimaan kun huomasin irti olevan johdon, voinpa sanoa että oli tuuria ettei se kiertynyt vetarin ympäri ja repiny sitä etuperän sisältä irti.
nyttemmin oon se vetäny rungon sisään piiloon

tai tiedä nyt olisiko se tässä mitää auttanut kun se sukelsi siitä eturenkaan ja rungon välissä olevasta tyhjästä tilasta.
se samainen oksa repi myös nelivedon katkisijan johdon irti tuolta katteiden alla olevasta liittimestä. pimeä kun oli niin en nähnyt mikään mokomaan tuli. sittemmin auton valoissa rupesin asiaa tutkimaan kun huomasin irti olevan johdon, voinpa sanoa että oli tuuria ettei se kiertynyt vetarin ympäri ja repiny sitä etuperän sisältä irti.
nyttemmin oon se vetäny rungon sisään piiloon
polaris magnum 4x4 vm 04-06 ei muista
joo eli hyvin on toiminu ja nytten se on seissy tossa pihassa kovien pakkasten yli ja bensahana on ollut auki kun se on joltakulta unohtunut ja nyt kun oon sitä muutamaan otteeseen kokeillut käynnistää niin kerran se on lähtenyt ja kierrokset nousseet mutta sitten simahtanut eikä enää lähde käyntiin ja epäilisin että on tulppa kastunu mutta en meinaa löytää sitä mistään tuolta tosin osassa kohtaa on noita muovei kun kyseessä on automaatti, mut missäköhän kohtaa tulppa on esim kummalla puolella että tarviiko irroitella katteita että pystyisi asian tarkastamaan.
onko muita ehotuksia miksi ei lähtisi käyntiin (bensat kunnossa, öljyt yms kunnossa ja huollot teettetty mittarissa ei paskaakaan kilometrejä)
ois kiva saada nopeeta vastausta kun tuo lumikola/levy tossa edessäkin on ja olisi kiva saada se käyttöönkin kunhan sais koneen käyntiin

onko muita ehotuksia miksi ei lähtisi käyntiin (bensat kunnossa, öljyt yms kunnossa ja huollot teettetty mittarissa ei paskaakaan kilometrejä)
ois kiva saada nopeeta vastausta kun tuo lumikola/levy tossa edessäkin on ja olisi kiva saada se käyttöönkin kunhan sais koneen käyntiin

kekkeri
-
- 6WD
- Mönkijä:: Dinli 904
Onko monella tullu ongelmaa kun on vaihtanu orkkis renkaitten tilalle 26" Ajattelin vaan kun on nyt sit ilmeisesti vähän syöny hihna tai joku sitä kytkin osaa mangnumis. Sanoivat huolossa että oon ajanu kuulema liian pienillä kieroksilla nopeella vaihteella. Mut kun ei se ees liiku mihinkään nopeela vaihteella ja pienillä kierroksilla

Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
-
- Tracks
Jos paljon ajetaan alakierroksilla variaattorin toiminta alueen rajoilla, periaatteessa hihna luistaa koko ajan jonkun verran ja silloin syö hihnaa ja kytkintä.Heze.R kirjoitti:Onko monella tullu ongelmaa kun on vaihtanu orkkis renkaitten tilalle 26" Ajattelin vaan kun on nyt sit ilmeisesti vähän syöny hihna tai joku sitä kytkin osaa mangnumis. Sanoivat huolossa että oon ajanu kuulema liian pienillä kieroksilla nopeella vaihteella. Mut kun ei se ees liiku mihinkään nopeela vaihteella ja pienillä kierroksilla![]()
Tämä sama ilmiö tulee sitten myös vakio renkailla, ettei se välttämättä johdu isommista renkaista.
ITP
kevät tulee ja lumi sulaa ja sieltä mutaa paljastuu.hmmm...odottelen innolla mutareittejä alle tuli ITP:n alut ja ITP:n 589 renkaat 26-9-12 eteen ja taakse 26-12-12 renkulat.vielä ei pääse testaamaan kun etuset ei tulleet vielä.onko kokemuksia ITP:n 589 M/S renkaista? 

Can am Renegade 800R XC TL
oon nyt tässä syksyllä hommaamassa toista mönkijää ja pientä esi tiedustelua magnumista ,enpä löytäny haulla näihin kysymyksiini vastatausta, eli onko etuperä lukkoa ,taka akselihan on jäykkä? menneekö vetarit yhtä helposti kuin sportsmaneista? ja vielä se että mistä vuosimallista eteenpäin on jonkun näkönen mittari (tunti/matka)
kiitos vastauksista jo etukäteen / Ohjatkaa oikeaan paikkaan Jos jossain jo valmista tietoa kymysyksiini .

kiitos vastauksista jo etukäteen / Ohjatkaa oikeaan paikkaan Jos jossain jo valmista tietoa kymysyksiini .