msk383 kirjoitti:Nyt on näitäkin kokeiltu: sähköt suoraan akulta navoille - ei vaikutusta, uusi kokonainen lukkokehä - ei vaikutusta, uusi 800efi - laski v-käyrää huomattavasti.
Nopeet liikkeet on näyttäviä
Tais sulla hävitä samalla muutama muukin ongelma, joista aikaisemmin oot puhunu.
msk383 kirjoitti:Nyt on näitäkin kokeiltu: sähköt suoraan akulta navoille - ei vaikutusta, uusi kokonainen lukkokehä - ei vaikutusta, uusi 800efi - laski v-käyrää huomattavasti.
Hmm.. Niin ei ainakaan tänään.. On muuten aika erilainen peli toi. Olisi heti pitänyt ostaa toi. Ongelmat ei oo hävinnyt vaan siirtyneet hieman edemmäs sillä täytyyhän toi pikku-polle saada pelittämään. Ei vaan enää ymmärrä missä vika.
Robleema vaivaa yhä ja nyt pitäisi taas pitkästä aikaa kaiva laite naftaliinista ja saada jotain konkreettista aikaiseksi. Onko kellään tietoa miten voimakkaasti tuon magneetin pitäisi lukita se peltilätkä itseensä? Epäilen magneetin tehoa kun en enää muutakaan keksi..
katsoppa se osa johon ne rullat ottaa kiinni siinä etunavassa, mulla oli siirtynyt niinsanotusti sisäänpäin, ensiksi alkoi syödä stefoja ja sitten hävis vejot toisesta etusesta.
Kannattaa laittaa jollain lukitteellla kiinni se osa.
Oli muuten sellanen vika kun kävin näyttään pollen huollossa ja kyselemässä et miten se täytyy olla niin vastaukseksi sain että vaiha stefa.
Taas on remppaa tehty, tällä kertaa kaverin polleen jossa oli samanlainen vika kuin tuossa 335:sessa ja siihen me vaihdettiin se magneetti ja alko pelittään.
Magneetilla hintaa 100e.
msk383 kirjoitti:
Miten etuperän nestemäärä/laatu vaikuttaa sen toimintaan?
Ainaski itellä ei saa olla yhtään vajausta öljyssä. Mieluummin vähän liikaa sitä öljyä.
Ja se osa nro 4:n ei pitäs kulua ollenkaan ja sen ei sais pyöriä muuta kun sen "mutterin" tahtiin. Sitä napaa ei oo kiristetty kunnolla jos se "peltiprikka" on kulunut tai vääntynyt. Tai sitten pieni kasausvirhe eli kasatessa ei oo menny kohilleen ja kun napamutteria on kiristäny niin on se osa 4 on menny paskaks.Näin kävi itselleni tässä keväällä... Kun sen osan vaihdoin niin rupes veto pelittään.
SM500.H.O. kirjoitti:Taas on remppaa tehty, tällä kertaa kaverin polleen jossa oli samanlainen vika kuin tuossa 335:sessa ja siihen me vaihdettiin se magneetti ja alko pelittään.
Magneetilla hintaa 100e.
Sama vika täällä, pätkii neliveto 325 magnumissa, hölmö juttu kun kysellään apuja ja sittenkun saadaan toimimaan ei viitsitä kertoa että mikä jelppi toimi tai missä vika oli.
Eli täällä homman nimi että välillä jättää vetämäti ja kun sarvia kääntelee puolilta toisille saattaa molemmat kytkeytyä vetämään mutta yleensä sillon jo liian myöhäistä, uudet öljyt sisässä jne ?
Samantapaista etuvedon puuttumista on 330 magnumissani, mutta ilmeisesti sähköinen vika, koska mittarin vaihdenäyttö näyttää väärin suhteessa kytkettyihin vaihteisiin.
Hankalaa on vikaa alkaa etsimään. Tiedustelin jo turhaan noissa aikaisemmissa viesteissä.
Pitänee viedä pollehuoltoon talvella ja varata remppaan ainakin 500.