takuu loppuu ku tavara hajoaa?
takuu loppuu ku tavara hajoaa?
Minkälaisia kokemuksia on Pollen takuu korjauksista.Mul on etupääs jotaa häikkää kun 4-veto on jatkuvast päällä ja vissii aika kallis vika joten maahantuoja vähä nihkeest suhtautuu asiaa kuulemma oma vika kun on hajonnu.Oli kyl vikaa silloin jo ku ostin sen,mut korjauksel ei kiire myyjän mukaa.oli ollu esittely vehkeenä liikkees.
-
- 6WD
Semmoinen pikkujuttu että myyjän On korjattava laite mikäli takuu on voimassa.
Siihen että myyjä väittää asiakkaan käyttäneen väärin laitetta ja sen vuoksi kieltäytyy korjaamasta takuun alaista vikaa niin myyjän on osoitettava että asiakas on rikkonut laitteen.
Käyppä kunnan kuluttaja-asiamiehen juttusilla kysymässä hänen mielipidettä ja sitten uudestaan liikkeeseen juttelemaan korjauksesta, ja jos yhä vain nihkeilee niin ilmoita vieväsi asia kuluttaja-asiamiehelle.
Ja muista asillinen käytös.
Siihen että myyjä väittää asiakkaan käyttäneen väärin laitetta ja sen vuoksi kieltäytyy korjaamasta takuun alaista vikaa niin myyjän on osoitettava että asiakas on rikkonut laitteen.
Käyppä kunnan kuluttaja-asiamiehen juttusilla kysymässä hänen mielipidettä ja sitten uudestaan liikkeeseen juttelemaan korjauksesta, ja jos yhä vain nihkeilee niin ilmoita vieväsi asia kuluttaja-asiamiehelle.
Ja muista asillinen käytös.
**Huru-ukko**
Mä vaan hiukan ihmettelen että miten sitä etulukkoa/nelivetoa voi käyttää väärin??? Jos näin väitetään niin asia pitää näyttää toteen aivan kuten polarisman jo kertoikin. Itse en ainakaan ole ohjekirjasta löytänyt sen kummempia varoituksia siitä miten etulukkoa/nelivetoa ei saa käyttää. Pollen etulukko on kaikin puolin nerokas toiminnaltaan ja ihmettelen suuresti että miten sen saa rikki virheellisellä käytöllä.
Oma mielipide tällaiseen asiaan on se että jos laite ei kestä sitä käyttöä mihin se on suunniteltu niin silloin siinä on joko valmistus tai suunnitteluvika ja silloin maksaja on maahantuoja tai valmistaja. Normaalin kulumisen aiehuttavat viat on sitten asia erikseen paitsi silloin kun kuluminen on normaalia nopeampaa.
Oma mielipide tällaiseen asiaan on se että jos laite ei kestä sitä käyttöä mihin se on suunniteltu niin silloin siinä on joko valmistus tai suunnitteluvika ja silloin maksaja on maahantuoja tai valmistaja. Normaalin kulumisen aiehuttavat viat on sitten asia erikseen paitsi silloin kun kuluminen on normaalia nopeampaa.
Kylätason mönkijäkuski
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12
Mun ohjekirjassa muistaakseni lukee että sitä kytkintä ei saa laittaa ON -asentoon silloin kun takapyörät sutii voi nimittäin vähän repäistä,Koheltaja kirjoitti:Mä vaan hiukan ihmettelen että miten sitä etulukkoa/nelivetoa voi käyttää väärin??? Jos näin väitetään niin asia pitää näyttää toteen aivan kuten polarisman jo kertoikin. Itse en ainakaan ole ohjekirjasta löytänyt sen kummempia varoituksia siitä miten etulukkoa/nelivetoa ei saa käyttää. Pollen etulukko on kaikin puolin nerokas toiminnaltaan ja ihmettelen suuresti että miten sen saa rikki virheellisellä käytöllä.

Joo ne varoitukset ainakin koneen kyljissä on aivan turhia niin kauan kun ne ei oo Suomeksi kirjoitettuSportsman 500 kirjoitti:Mun ohjekirjassa muistaakseni lukee että sitä kytkintä ei saa laittaa ON -asentoon silloin kun takapyörät sutii voi nimittäin vähän repäistä,Koheltaja kirjoitti:Mä vaan hiukan ihmettelen että miten sitä etulukkoa/nelivetoa voi käyttää väärin??? Jos näin väitetään niin asia pitää näyttää toteen aivan kuten polarisman jo kertoikin. Itse en ainakaan ole ohjekirjasta löytänyt sen kummempia varoituksia siitä miten etulukkoa/nelivetoa ei saa käyttää. Pollen etulukko on kaikin puolin nerokas toiminnaltaan ja ihmettelen suuresti että miten sen saa rikki virheellisellä käytöllä.
Oma mielipide tällaiseen asiaan on se että jos laite ei kestä sitä käyttöä mihin se on suunniteltu niin silloin siinä on joko valmistus tai suunnitteluvika ja silloin maksaja on maahantuoja tai valmistaja. Normaalin kulumisen aiehuttavat viat on sitten asia erikseen paitsi silloin kun kuluminen on normaalia nopeampaa.eli laittaa päälle jo kun lähtee vaikka sinne metsään.
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...