takuu loppuu ku tavara hajoaa?

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
mikki
4WD
Mönkijä:: rene

takuu loppuu ku tavara hajoaa?

Viesti Kirjoittaja mikki »

Minkälaisia kokemuksia on Pollen takuu korjauksista.Mul on etupääs jotaa häikkää kun 4-veto on jatkuvast päällä ja vissii aika kallis vika joten maahantuoja vähä nihkeest suhtautuu asiaa kuulemma oma vika kun on hajonnu.Oli kyl vikaa silloin jo ku ostin sen,mut korjauksel ei kiire myyjän mukaa.oli ollu esittely vehkeenä liikkees.
Panu
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Toi on aina se huonopuoli noissa esittely vehkeissä.. kukaan ei tiedä tai ainakaan halua tietää missä käytössä ne olleet siellä liikkeessä.. :?

Mitä takuukorjauksiin tulee, niin omalla kohdallani ainakin toiminut loistavasti ;)
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
hullumies
2WD

Viesti Kirjoittaja hullumies »

Turha ihmetellä ettei takuu pelaa. Sehän on belarus eiku siis polaris
aar
4WD

Viesti Kirjoittaja aar »

Toiminut ala-arvoisen huonosti. Siksi seuraava mönkijänkin ostopaikka ei ole sama kuin edellisten. Ja tyhjän saa pyytämättäkin Saati sitten maksaa 55€/h vai :twisted:
Polle ja 50cc pikku turhake,Jaguar,Hiace TBO
polarisman
6WD

Viesti Kirjoittaja polarisman »

Semmoinen pikkujuttu että myyjän On korjattava laite mikäli takuu on voimassa.

Siihen että myyjä väittää asiakkaan käyttäneen väärin laitetta ja sen vuoksi kieltäytyy korjaamasta takuun alaista vikaa niin myyjän on osoitettava että asiakas on rikkonut laitteen.

Käyppä kunnan kuluttaja-asiamiehen juttusilla kysymässä hänen mielipidettä ja sitten uudestaan liikkeeseen juttelemaan korjauksesta, ja jos yhä vain nihkeilee niin ilmoita vieväsi asia kuluttaja-asiamiehelle.
Ja muista asillinen käytös.
**Huru-ukko**
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mä vaan hiukan ihmettelen että miten sitä etulukkoa/nelivetoa voi käyttää väärin??? Jos näin väitetään niin asia pitää näyttää toteen aivan kuten polarisman jo kertoikin. Itse en ainakaan ole ohjekirjasta löytänyt sen kummempia varoituksia siitä miten etulukkoa/nelivetoa ei saa käyttää. Pollen etulukko on kaikin puolin nerokas toiminnaltaan ja ihmettelen suuresti että miten sen saa rikki virheellisellä käytöllä.

Oma mielipide tällaiseen asiaan on se että jos laite ei kestä sitä käyttöä mihin se on suunniteltu niin silloin siinä on joko valmistus tai suunnitteluvika ja silloin maksaja on maahantuoja tai valmistaja. Normaalin kulumisen aiehuttavat viat on sitten asia erikseen paitsi silloin kun kuluminen on normaalia nopeampaa.
Kylätason mönkijäkuski
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

aika kumma ettei viitsi korjata...koska nehän laskuttaa tehdasta kuitenkin siitä työstä :roll:

ja kuluttaja-asiamiehellä kannattaa aina uhkailla :wink: :D
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Sportsman 500
6WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12

Viesti Kirjoittaja Sportsman 500 »

Koheltaja kirjoitti:Mä vaan hiukan ihmettelen että miten sitä etulukkoa/nelivetoa voi käyttää väärin??? Jos näin väitetään niin asia pitää näyttää toteen aivan kuten polarisman jo kertoikin. Itse en ainakaan ole ohjekirjasta löytänyt sen kummempia varoituksia siitä miten etulukkoa/nelivetoa ei saa käyttää. Pollen etulukko on kaikin puolin nerokas toiminnaltaan ja ihmettelen suuresti että miten sen saa rikki virheellisellä käytöllä.

Oma mielipide tällaiseen asiaan on se että jos laite ei kestä sitä käyttöä mihin se on suunniteltu niin silloin siinä on joko valmistus tai suunnitteluvika ja silloin maksaja on maahantuoja tai valmistaja. Normaalin kulumisen aiehuttavat viat on sitten asia erikseen paitsi silloin kun kuluminen on normaalia nopeampaa.
Mun ohjekirjassa muistaakseni lukee että sitä kytkintä ei saa laittaa ON -asentoon silloin kun takapyörät sutii voi nimittäin vähän repäistä, :shock: eli laittaa päälle jo kun lähtee vaikka sinne metsään.
nipapn
6WD

Viesti Kirjoittaja nipapn »

Sportsman 500 kirjoitti:
Koheltaja kirjoitti:Mä vaan hiukan ihmettelen että miten sitä etulukkoa/nelivetoa voi käyttää väärin??? Jos näin väitetään niin asia pitää näyttää toteen aivan kuten polarisman jo kertoikin. Itse en ainakaan ole ohjekirjasta löytänyt sen kummempia varoituksia siitä miten etulukkoa/nelivetoa ei saa käyttää. Pollen etulukko on kaikin puolin nerokas toiminnaltaan ja ihmettelen suuresti että miten sen saa rikki virheellisellä käytöllä.

Mun ohjekirjassa muistaakseni lukee että sitä kytkintä ei saa laittaa ON -asentoon silloin kun takapyörät sutii voi nimittäin vähän repäistä, :shock: eli laittaa päälle jo kun lähtee vaikka sinne metsään.
Joo ne varoitukset ainakin koneen kyljissä on aivan turhia niin kauan kun ne ei oo Suomeksi kirjoitettu
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Vastaa Viestiin