Polaris sportsman 570
-
- 3WD
Re: Polaris sportsman 570
Onkos siinä se tappokytkin kaasukahvassa?
-
- Noppeli
Ei vaan vasemmassa kahvassa.
- jami85
- Tracks
- Mönkijä:: polaris sportsman 570 EFI -14
Kaasukahvan kotelossa on tappokatkaisin ja jos vaijeri ei ole sopivalla tiukkuudella niin se katkasija menee päälle. Aukase se kotelo johon vaijeri menee ja tarkista se katkasija. Omaki polle joskus pätkii mutta vaijerin kirimisellä siitä selviää.
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
-
- Noppeli
Onnhan mää sen kotelon avannu parikin kertaa kun siellä on se muovinen rajotintappi joka rajoittaa kaasuvivun liikettä. Mut en mää siellä muuta muista nähneeni. Täytyy varmaan vielä avata kun menen talliin puuhastelemaan.
Mulla teki aivan samaa (-14 570 efi eps). Ensimmäisellä huoltokerralla vaihdettiin tulppa -> ei vaikutusta.mutkis6648 kirjoitti:Morjesta. Onko kellään muulla ilmennyt pollessa käyntiongelmia kun on ajettu pidempään. Mulla rupee röpöttämään kone, ei ota kierroksia, sammuilee tyhjäkäynniltä, polttaa putkessa. Ei anna vikakoodia, Akku vaihdettu, tulppa vaihdettu. Hetken kun huilaa niin toimii taas normaalisti. Polle on -14 vuoden 570 efi eps. Vasta hiukan yli sata tuntia ajettu. Huollossakaan ei vikaa löytynyt.
Toisella kerralla sääti kaasuvaijerin (ja päivitti ohjelmiston). Sen jälkeen ei ole tehnyt kertaakaan.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: polaris 570 efi eps
onkos porukalla ollut ongelmia pakoputken liiallisen kuumenemisen kanssa?
-
- 3WD
- Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto
On varsinki kesällä polttaa ihan persettä ja jalkaa . Putken vaiholla loppuu lämpeeminen
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
-
- Noppeli
- Mönkijä:: polaris 570 efi eps
jotai tarvii kehitellä. penkki sulanu putken kohdalta
- jami85
- Tracks
Mulla sulas kans penkki nii takuusta sain uuden johon tuli pohjaan lämmöneriste ja vielä ohjurirauta joka pitää penkin kunnolla paikallaan
Tuostako meinaat?? Kyllä siitä pääsee...OHHOH!!!! Viittikkö vettää vinssin tuohon puuhun???
-
- 3WD
Kattelin polariksen sivuja, niin näyttäs ettei 570 saa maastomallina enhään ollenkhaan?
-
- Noppeli
Polaris 570 2015 sähköinen rajoitin
Onko kokemuksia tästä laitteesta jolla voi ohittaa sähköisen rajoittimen:
http://www.storm-motor.fi/osat/monkijat ... -2-ab-yks/
Kaipaisin ohjeita asennukseen ja käyttökokemuksia. Toimiiko mittaristo jos mennään yli 40km/h?
Onko ok mennä tiellä 45 tai hieman yli?
Kiitän
http://www.storm-motor.fi/osat/monkijat ... -2-ab-yks/
Kaipaisin ohjeita asennukseen ja käyttökokemuksia. Toimiiko mittaristo jos mennään yli 40km/h?
Onko ok mennä tiellä 45 tai hieman yli?
Kiitän

-
- 2WD
- Mönkijä:: Can am 1000 pro T3 -17
Miten nämä takuu asiat on toiminut näissä vehkeissä. Minulla on vm.2015 , 12/15 ostettu 570 sportsman efi Esp. Ajettu nyt n.reilu 500km/50h. Vehkeestä napsahti eilen takaa vasemmalta sisempi vetonivel (ainakin nivel) ja heti sen perään sitten kuului toinen oikein sievä naks ääni ja niin halvaantui oikeaeturengaskin. Eli uudenkarheasta mönkijästä tuli hetkessä 2-vetoinen sonta. Kuinka helvet***n löysät nuista nivelistä on oikein tehty? Ajomaasto vähintäänki helppoa kun puhutaan mönkijästä eikä henkilöautosta. Olen kieltämättä hiukan pettynyt kyseiseen laitokseen. Miten siis takuut korvaa kyseisiä osia / vikoja? Tuo vehe lähtee takaisin liikkeeseen jos alkavat yhtään purnaamaan takuita vastaan. Jos vehkeestä maksetaan toistakymmentä tuhatta euroa ja se ei kestä kuin pikitiellä ajoa niin se on parempi jättää koko keksintö kauppaan.
Huomena alkaa liikkeen kanssa asian puolesta selvittely. Halusin tietenkin kysyä myös täältä foorumilaiset kokemuksia kun tuskin olen ainut kenellä on vetarit mennyt kyseisestä laitteesta.
Huomena alkaa liikkeen kanssa asian puolesta selvittely. Halusin tietenkin kysyä myös täältä foorumilaiset kokemuksia kun tuskin olen ainut kenellä on vetarit mennyt kyseisestä laitteesta.
Ite kysyin noista vetonivelistä kun helmikuussa ostin oman koneen.
Myyjä sano että takuu koskee myös vetoniveliä, eli ei pitäsisi olla asian suhteen ongelmia.
Muutama "ärsyttävä", joskaan ei haittaava seikka koneessa on.
H päällä ajettaessa ja kaasua hölätessä kuuluu ja tuntuu välillä jostan lonksahdus. Samoin jos tietä pitkin ajaessa höllää kaasun, ja tekee pitkä moottorijarrutuksen niin variaattorista kuuluu jonkunlainen ujellus.
En ole päätä näillä sen kummemmin vaivannut. Luulisin että takuuaikana (2vuotta) hajoaa, jos on hajotakseen.
Edellisestä koneesta (500EFI -09) kuulu miltei koko ajan tyhjäkäynnillä sivuääni, ikäänkuin auton laturinhihna oisi vinkunut.
Myyjä sano että takuu koskee myös vetoniveliä, eli ei pitäsisi olla asian suhteen ongelmia.
Muutama "ärsyttävä", joskaan ei haittaava seikka koneessa on.
H päällä ajettaessa ja kaasua hölätessä kuuluu ja tuntuu välillä jostan lonksahdus. Samoin jos tietä pitkin ajaessa höllää kaasun, ja tekee pitkä moottorijarrutuksen niin variaattorista kuuluu jonkunlainen ujellus.
En ole päätä näillä sen kummemmin vaivannut. Luulisin että takuuaikana (2vuotta) hajoaa, jos on hajotakseen.
Edellisestä koneesta (500EFI -09) kuulu miltei koko ajan tyhjäkäynnillä sivuääni, ikäänkuin auton laturinhihna oisi vinkunut.
- jami85
- Tracks
Mulla ainakin takuu korjasi vetarit.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Can am 1000 pro T3 -17
Niin ne korjaa mullekki takuuseen, koska muita vaihtoehtoja EI ole edes. Jos ei olis takuupeli ja pitäis itse maksaa remontti niin en edes miettis nuita orkkis tikkuja vaan laittaisin heavy dutyt. Ja niin teenkin sitten kun takuut loppuu jos menee rikki vielä. Vaikka ne takuuseen vaihtavatkin nuita vetareita niin kyllä seki alkaa pidemmän päälle kyrsimään jos tuota pitää olla myötään kuljettelemassa polaris-huoltoon.jami85 kirjoitti:Mulla ainakin takuu korjasi vetarit.